چگونه می توان محصول خود را با SEO محلی متمایز کرد

وقتی به زحمت در منطقه تأیید محصول یا خدمات آنلاین سکونت می کنید ، برنامه Google SERP محلی و سایر ابزارهای جستجوی وب را ترجیح می دهید. در اصل ، سئو محلی مجموعه ای از استانداردها و دستورالعمل های مشخص است که متخصصان بازاریابی دیجیتال برای بهینه سازی وب سایت ها برای مناطق خاص توپوگرافی استفاده می کنند.

به عنوان مثال – اگر وب سایت خود را برای بازار محلی بهینه می کنید ، Google به طور واضح ابتدا وب سایت یا صفحات آن را برای بازدید کنندگان محلی در ابتدا و پس از آن برای مهمانانی که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند نشان می دهد. اگر در نزدیکی منطقه خود مشاغلی را اداره می کنید ، بهتر است وب سایت بازار محله خود را بهبود بخشید. اما چگونه این کار را انجام می دهید؟ بیایید دریابیم

آدرس محلی را در وب سایت خود قرار دهید

Google از جزئیات موقعیت مکانی شما برای نمایش آن در لیستهای فهرست بندی شده در این نزدیکی استفاده می کند. به این ترتیب ، ضمن بهینه سازی سایت خود برای یک نام دامنه خاص ، باید قوانین Google را برای بهبود موتورهای جستجوی محلی دنبال کنید. با کمترین اهمیت ، یک سایت مسکونی را به سایت خود اضافه کنید که حاوی جزئیات فیزیکی قابل مشاهده با شماره تلفن / تلفن ثابت و شناسه ایمیل تجاری باشد. Google و کاربران از محل دقیق سایت شما مطلع شده و آن را به طور مناسب مدیریت می کنند.

اطلاعات شناسایی و برچسب های آدرس را بر اساس موقعیت مکانی بهبود بخشید

همه کارشناسان سئو اهمیت فوق العاده ای در شناسایی اطلاعات و برچسب های عنوان برای سئو می دانند. هر دو به ایندکس وب و بازدید کنندگان این امکان را می دهند که ویژگی های واقعی این محتوا را بدانند. در امتداد این سطرها ، شما این موقعیت را دارید که از قبل نوع محتوا را از قبل حدس بزنید. نمایه های وب تشویق می شوند تا محتوای را مطابق با مشروعیت خود به نمایش بگذارند در ضمن بهینه سازی سایت خود برای SERP محلی ، برچسب های عنوان و تصاویر متا را برای “کلمه کلیدی + شهر / ایالت / کشور خود” وارد کنید. این به Google این امکان را می دهد تا سایت شما را برای عناصر جستجوی محلی به صورت مبهم نمایش داده و از سایت های خاص ترافیک ارگانیک و طبیعی را به سایت افزایش دهد.

ترجیح زبان را در نظر بگیرید

هنگام تبلیغ وب سایت خود برای SERP محلی ، اجباری می شود که بتوانید ترجیح شرایط را برای جمعیت عمومی (که در آن مناطق زندگی می کنند) با قلب حفظ کنید. به عنوان مثال – اگر وب سایت خود را برای یک منطقه محلی بهینه می کنید ، مطالب را به زبان انگلیسی آمریکایی بنویسید و آن را برای مخاطبان محله بهینه کنید. همیشه به یاد داشته باشید که انواع مختلف وب سایت شما را مشاهده می کنند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که ساختار زبان محتوا تا حد امکان ساده است. در چنین مواردی ، Google محتوای سایت شما را برای تمرکز روی مخاطب هدف و نمایش آن یا صفحات خود در یک جستجوی محلی ، بسیار مفید می داند.

برنامه ریز مشاغل محلی

با استفاده از نمودار ، می توانید داده های کلیدی مهم در سایت خود را طبقه بندی کنید. با وجود این واقعیت که گوگل به اندازه کافی تیزهوش است که به تنهایی تعهدات خود را انجام دهد ، الگوریتم آن باید از مسدود کردن وب سایت های سالم تر و صفحات وب برای جستجوی محلی جلوگیری کند. با افزودن داده های مرتبط به سایت خود ، مانند شماره تلفن ، مناطق شهری و غیره ، کار Google آسان تر می شود. یکی از این روشها اضافه کردن نمودار به صفحات است. با عوامل مختلفی از جمله استفاده از قالب های وب مناسب و CMS با کارکرد وب سایت شما تعیین می شود.

Google My Business را به وب سایت خود اضافه کنید

Google My Business دوست واقعی هر متخصص SEO است که سایتهای محلی SEO را بهینه می کند. برای افزودن این ابزار به سایت خود ، فقط مراحل زیر را دنبال کنید:

1. درخواست یک لیست محلی از وب سایت خود ،

2. مراحل تأیید حساب های خود را تکمیل کنید.

3. دقیقاً عناصر کسب و کار را دقیقاً بیان کنید ،

4. پیوند به سایت شما ،

5. تصاویر با کیفیت بالا برای شغل خود.

6. هنگام تکمیل این صفحه ، نظرات را از مشتریان جمع آوری کرده و معیارهایی را برای لیست محلی سایت یا صفحات خود تعیین کنید. Google سایت / صفحات شما را با توجه به تنظیمات آن در عناصر جستجوی محلی نمایش می دهد.

در فواصل منظم وارد شوید

Google اعلام کرده است که می تواند حسابهایی را که شش ماه یا بیشتر فعالیت نداشته اند فسخ کند. به این ترتیب ، باید دائماً وارد حساب کاربری من در Google شوید. سایت شما به حفظ جایگاه صحیح خود در لیست های محلی کمک می کند.

نقل قول ها

نقل قول یکی از اصلی ترین عوامل هنگام گسترش وب سایت خود برای دریافت SERP محلی است. دلیل این امر است که گوگل برای بدست آوردن اطلاعات و استفاده از آن برای ارسال وب سایت شما از مجموعه ای خاص از فهرست ها و یک لیست سایت استفاده می کند. هنگامی که وب سایت شما در Google My Business است ، اما در هیچ کجای اینترنت جهانی در دسترس نیست ، بنابراین ، ممکن است گوگل تصور کند که وب سایت شما از قبل وجود دارد یا خیر. بنابراین ، بدون عدم موفقیت ، نقل قول ها را دریافت کنید. این می تواند به وب سایت شما کمک کند تا رتبه های خوبی را در SERP محلی بطور برجسته با کلمات کلیدی با عملکرد کم و بالا و عبارات کلیدی در بازار شما کسب کند.

حرف آخر

SEO محلی می تواند بخش مهمی از بازاریابی وب سایت امروز باشد. این می تواند به بازرگانان کمک کند تا حضور وب سایت ها در سایت های خاص را افزایش دهند و تجارت محلی خود را با جهش و مرزها توسعه دهند. نگران نباشید ، نکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید تا ضمن بهینه سازی وب سایت خود برای SERP محلی ، به نتایج دلخواه برسید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا