چگونه می توان وب سایت خود را بدون تأثیر SEO بر آن تمدید کرد

اگر وب سایت شما از خود دور کرده و نیاز به تغییر در ظاهر / طراحی کلی آن دارد ، مطمئناً در مرحله تجدید قرار دارید. از آنجا که Google همچنان به ایجاد تغییر در الگوریتم می پردازد ، شامل عوامل جدید رتبه بندی مبتنی بر سهولت کاربر و غیره می شود. وب سایت شما باید به مرور زمان تجدید شود تا بتواند با روندهای جدید طراحی وب سایت سازگار شود و ویژگی های کاربرپسندی بیشتری را برای مخاطبان خود به ارمغان آورد. در اینجا برخی از راه هایی که می توانید وب سایت خود را بدون تأثیر آن بر سئو تجدید کنید ، آورده شده است:

همان ساختار URL را حفظ کنید یا از 301 Direct استفاده کنید

لیستی از همه آدرس های موجود در وب سایت اصلی را ذخیره کرده و آنها را در یک فایل اکسل ذخیره کنید. تمام تلاش خود را برای حفظ همان آدرس اینترنتی یا استفاده از تغییر مسیرهای 301 برای نجات وب سایت از دست دادن ترافیک کنید. اگر به طور ناگهانی ساختار URL وب سایت خود را تغییر دهید ، تمام پیوندهای ورودی نیز از بین می روند و این می تواند به یک فاجعه کامل منجر شود.

یک کمپین نقشه برداری جهت تغییر مسیر 301 انجام دهید تا بتوانید ترافیک را در وب سایت خود بازیابی کنید. اجرای 301 ریدایرکت لازم است تا همه ترافیک خود را از دست ندهید. یکی از مهمترین مزیت های تغییر مسیر وب سایت شما این است که موتورهای جستجو تمامی مقادیر پیوند شما را از آدرس های اینترنتی قدیمی به URL های جدید منتقل می کنند.

شما به وب سایت خود به noindex احتیاج دارید

اگر مشغول طراحی وب جدید هستید ، مطمئناً نمی خواهید گوگل قبل از اتمام کامل آن را فهرست بندی کند. بنابراین این مهم است که سایت را از جمله تمام صفحات وب فهرست نکنیم. شما چند گزینه دارید: اگر WordPress دارید ، کادر مورد نظر را علامت بزنید “جعبه جستجو را تشویق نکنید تا این سایت را فهرست بندی کند.” همچنین می توانید “Disallow /” را قرار دهید تا پرونده robots.txt خود را مسدود کنید. هر شرکت بازاریابی دیجیتالی و دیگر نقاط جهان باید همه چیز راجع به سئو و طراحی وب بهترین روشها را بداند تا از آخرین روند صنعت همگام باشد.

تجزیه و تحلیل پیوند ورودی را انجام دهید

بسیار مهم است که قبل از ادامه روند طراحی مجدد وب سایت ، یک لینک ورودی دقیق به وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. ابزارهای بی شماری برای کمک به شما در انجام تجزیه و تحلیل پیوند دقیق وجود دارد. شما می توانید از صفحات حاوی پیوندهای ارائه شده و همچنین منابعی که در آن همه این پیوندها را دریافت می کنید ، مطلع شوید. در حقیقت ، قبل از طراحی وب جدید ، به تجزیه و تحلیل سایت پیوند ورودی نیاز است.

نقشه سایت را به روز کنید

بلافاصله از ساخت سوئیچ خودداری کنید. در مراحل مختلف ، با استفاده از یک زیر دامنه کوچک برای سایت ، مراحل مرحله ای را طی کنید. پس از تصدیق همه چیز در آن مرحله ، می توانید شروع به حرکت باقیمانده در مراحل کوچک کرده و در نهایت کل سایت را جابجا کنید.

این قطعاً شانس موفقیت را برای راه اندازی مجدد افزایش می دهد. اگر یک وب سایت بسیار بزرگ دارید می توانید یکباره حرکت کنید و این روند روند خزیدن را سرعت می بخشد. پس از راه اندازی وب سایت جدید ، اضافه کردن یک وب سایت جدید بسیار مهم است

URL های XML موجود وجود دارد.

حتماً سایت نقشه سایت را به کنسول جستجو و همچنین به فایل robots.txt اضافه کنید. این یک مرحله مهم است ، به خصوص اگر آدرس نقشه سایت شما با وب سایت تازه راه اندازی شده تغییر کند. فراموش نکنید که از گزینه “Fetch as Google” در کنسول جستجوی Google و به ویژه گزینه “Fetch and Display” استفاده کنید تا مطمئن شوید Google می تواند وب سایت جدید را به درستی بخواند.

وب سایت خود را بررسی کنید

اگر در وب سایت فعلی به مسائل برجسته توجه نمی کنید ، اما همچنان مراقب نیستید ، مسائلی باقی می ماند که می تواند در آینده مشکلاتی را برای وب سایت جدید ایجاد کند. بنابراین ، مهم است که بعد از شروع مجدد ، یک بررسی کامل انجام دهید ، همچنین یک حسابرسی دقیق از سایت را قبل از شروع مجدد انجام دهید.

این امر باعث می شود که استراتژی سئو کاملاً به روز باشد. فراموش نکنید که به افزودن وب سایت راه اندازی شده به همه حساب های رسانه اجتماعی خود توجه کنید. پس از راه اندازی مجدد ، باید اطمینان حاصل کنید که تمام حساب های رسانه های اجتماعی با وب سایت اصلی شما مرتبط هستند. هر شرکت SMO و هرجای کشور می بایست این مرحله را دنبال کند تا همه این مشتریان دوباره وب سایت خود را راه اندازی کنند.

رتبه بندی های خود را نظارت کنید

اکیداً توصیه می شود که سابقه و رتبه بندی کلمات کلیدی قبل و بعد از فرآیند طراحی مجدد سایت را داشته باشید. شما می توانید آن را با کمک ابزارهای مختلف نظارت کنید یا حتی آن را به صورت دستی انجام دهید. کاری که شما سعی در انجام آن را دارید این است که تغییرات اصلی در رتبه بندی اعم از مثبت یا منفی بعد از شروع مجدد را بدانید.

مراقب باشید در صورت مشاهده نوسانات قابل توجه در طبقه بندی ، دچار وحشت نشوید و در عین حال از افزایش آشفتگی زیاد در افزایش زیاد طبقه بندی ، خودداری کنید. چند هفته به او فرصت دهید و بعد از گذراندن وقت خود تصمیم گیری در مورد استراتژی را شروع کنید. از تغییر متن صفحات وب به میزان قابل توجهی خودداری کنید ، مگر اینکه بخواهید رتبه برخی از آنها را بهبود بخشید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا