طراحی و سئو وب سایت

چگونه می توان یک کلیپ ویدیویی کوتاه موثر برای بازاریابی تجارت آنلاین خود ارائه داد

میلیون ها فیلم کوتاه در وب وجود دارد ، که توسط متخصصان یا علاقه مندان تولید شده اند تا در سایت های مختلف اشتراک گذاری ویدیو مانند YouTube و ویدیوی Google به اشتراک بگذارند. آماتورها فیلم های خود را برای تفریح ​​و سرگرمی ارسال می کنند. متخصصان آنها را جهت هدایت ترافیک به وب سایت خود و فروش بیشتر محصولات یا خدمات خود ، آنها را تولید و منتشر می کنند. بازاریابی اینترنتی با پخش ویدیو با روند رو به رشد در سالهای اخیر ، به یکی از راه های بازاریابی اینترنتی هدایت ترافیک وب سایت ها تبدیل شده است.

علاوه بر بازاریابی مقاله ، بازاریابی ویدیویی یکی دیگر از فناوری های بازاریابی آنلاین است که می تواند ترافیک زیادی را با هزینه کم انجام دهد. در حقیقت ، بسیاری از وب سایت های اشتراک گذاری ویدیو به شما امکان می دهند فیلم های خود را به صورت رایگان ارسال کنید. در نتیجه ، شما نباید این فناوری موثر بازاریابی را نادیده بگیرید ، بلکه یاد بگیرید که از این فرصت ویدیویی برای اهداف خود و اهداف بازاریابی استفاده کنید تا بتوانید ترافیک اینترنت را به سایت خود هدایت کنید. در اینجا چند یادداشت در مورد چگونگی استفاده از فیلم کوتاه برای ارتقاء تجارت آنلاین خود آورده شده است:

1 فیلم ها باید کوتاه و متمرکز باشند

اینترنت پر از اطلاعات است و بیشتر کاربران اینترنت وقت کافی برای اسکن و خواندن همه چیز ندارند ، و آنچه را که به احتمال زیاد جستجو و بازدید از سایت انجام می دهند انتخاب می کنند. بنابراین ویدیوی شما باید کوتاه باشد ، در حدود 2-3 دقیقه و مستقیماً بر روی نقاط باشد تا علاقه مندان به اینترنت را نگیرند.

2 طرح بصری جذاب

طرح رنگ ، پس زمینه ، انیمیشن و فونت عناصر مهمی هستند که می توانند حس تداوم و هویت شرکت را افزایش دهند. ویدیوی شما باید تصویری ثابت از شرکت ، محصولات یا خدمات شما ارائه دهد.

3 موسیقی متن همه چیز است

کلیپ ویدیویی قدرتمند و چشم نواز جلوه های دیداری و صوتی را برای همکاری کامل ترکیب می کند. صدا را با راویان اضافه کنید که بر کلمات کلیدی و گرافیک تأکید دارند تا پیام بازاریابی شما را به بازدید کنندگان خود تحویل دهند. کنترل خوب راویان با شعارهای تند و تند و تند و تند و تیز باعث می شود احساس احساسی بازدید کنندگان شما افزایش یابد و بازدیدکنندگان را به محصولات / خدمات شما علاقه مند کند.

4 اطمینان حاصل کنید که فیلم های شما با اینترنت دوستانه هستند

اگر ویدیوی شما برای بارگیری طولانی مدت طول بکشد ، به احتمال زیاد بازدید کنندگان شما علاقه خود را از دست خواهند داد. بیشتر فیلم ها با فرمت AVI هستند که معمولاً بزرگتر است و برای بارگذاری طولانی مدت طول می کشد. بنابراین ، شما باید آن را به یک قالب کوچک و یک پرونده کوتاه تبدیل کنید. قالب رایانه اینترنت Flash است.

5 فیلم های خود را بصورت آنلاین توزیع کنید

اگر وب سایت شما PR یا PR کم است ، به احتمال زیاد مرورگرهای وب وب سایت شما را از موتورهای جستجو پیدا نمی کنند. اگر به تازگی ویدئوی خود را در وب سایت خود قرار داده اید ، هیچگونه ترافیکی در اینترنت برای شما جلب نخواهد کرد. هرچه افراد بیشتر فیلمهای شما را تماشا کنند ، میزان ترافیک بیشتری به وب سایت شما خواهد رسید. بنابراین ، فیلم های خود را بصورت آنلاین با ارسال آنها به هرچه بیشتر سایت های اشتراک ویدیو توزیع کنید. ناشران ، وبلاگها و سایتهای دیگر می توانند فیلمهای شما را بارگیری کرده و مجدداً در وب سایتها منتشر کنند. در معرض دید بیشتر قرار خواهید گرفت و ترافیک اینترنت را به وب سایت خود هدایت می کنید.

به طور خلاصه

بازاریابی ویدیویی یکی از ابزارهای محبوب بازاریابی آنلاین است که نتایج خوبی دارد. شما باید یاد بگیرید که چگونه از این فرصت ویدیویی برای اهداف و اهداف بازاریابی خود استفاده کنید تا بتوانید ترافیک اینترنت را به سایت خود هدایت کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا