صنعت و تجارت

چگونه کیفیت هوای داخل را بهبود ببخشیم؟

چگونه کیفیت هوای داخل را بهبود ببخشیم؟

اگر می خواهید کارمندانتان نهایت تلاش خود را انجام دهند ، مطمئن شوید که آنها یک محل کار تمیز برای کار دارند. به عبارت دیگر ، محل کار باید عاری از انواع آلاینده ها ، باکتری ها و میکروب ها باشد. هوای محل کار باید عاری از ذرات مضر موجود در هوا باشد. دستگاه های تصفیه هوا و دستگاه های تصفیه هوا می توانند گزینه های ایده آلی برای این منظور باشند. بیایید بیشتر بدانیم

خطرات آلودگی هوای داخل خانه

شاید ندانید ، اما هوای خانه یا محل کار شما انواع مختلفی از ترکیبات سمی را حمل می کند. این می تواند برای سلامت جسمی و روحی کارمندان شما مضر باشد. آلودگی هوای داخل خانه می تواند باعث بسیاری از مشکلات سلامتی مانند حالت تهوع ، بی حالی ، گلودرد ، سردرد ، تحریک پوست ، سرماخوردگی ، سرفه و بیماری های تنفسی شود.

جدا از این ، کارمندان شما ممکن است علائم دیگری مانند مشکلات تنفسی به دلیل گردش هوا کم ، میزان رطوبت زیاد و دمای شدید را نیز تجربه کنند. همچنین ممکن است به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آلاینده های هوا از آسم رنج ببرند. اثرات طولانی مدت این قرار گرفتن در معرض نیز ممکن است باعث سرطان ریه شود.

برای لذت بردن از کیفیت هوای داخلی از تجهیزات حرفه ای استفاده کنید

اول از همه ، شما باید سنسورهای ویژه ای برای شناسایی سطح آلاینده های موجود در هوا در محل کار خود نصب کنید. علاوه بر این ، شما می توانید از دستگاه های حرفه ای برای تمیز کردن هوای کثیف دفتر و محل کار خود استفاده کنید. در اینجا چند دستگاه وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

دستگاه های تصفیه هوا

دستگاه های تصفیه هوا سیستم های فیلتراسیون قابل حمل هستند. بنابراین ، آنها می توانند انواع مختلف مواد شیمیایی ، گازها و سایر ذرات معلق در هوا را از بین ببرند.

دستگاه های تصفیه هوا

اغلب اوقات ، دستگاه های تصفیه هوا با کیفیت حاوی فیلترهای HEPA هستند که می توانند 99.97٪ ذرات مضر موجود در هوا را جذب کنند.

رطوبت گیر

نقش رطوبت گیر کاهش سطح رطوبت نسبی هوا است. کاری که آنها انجام می دهند حذف رطوبت اضافی هوا است. این واحدها هوای اطراف سیم پیچهای سرد خود را جذب کرده و از طریق فرآیند چگالش به آب تبدیل می کنند.

افزایش رطوبت می تواند تأثیر منفی بر سلامت کارمندان شما بگذارد. به همین ترتیب ، اگر سطح رطوبت خیلی کم باشد ، ممکن است کارمندان شما را در معرض سرما و انواع بیماری های تنفسی قرار دهد ، بنابراین حفظ سطح رطوبت در همه زمان ها مهم است. در زمستان ، به عنوان مثال ،

فیلتر HEPA چیست؟

اگر به دنبال یک دستگاه تصفیه هوا هستید ، پیشنهاد می کنیم یکی از فیلترهای HEPA را تهیه کنید. این فیلترها قادر به گرفتن اندازه های مختلف ذرات معلق در هوا هستند. علاوه بر این ، آنها دارای شبکه های چند لایه ساخته شده از رشته های ظریف فایبرگلاس هستند.

این فیلترها آب بندی شده و از یک ورق میکروفیبر متراکم تشکیل شده است که با یک قاب پلاستیکی یا فلزی آب بندی می شود. به همین دلیل سیستم های فیلتراسیون HEPA می توانند انواع ویروسی را که می تواند علائم COVID-19 را ایجاد کند ، گرفتار کنند. بنابراین ، اگر هوا با یک دستگاه تصفیه هوا که دارای فیلترهای HEPA است تمیز شود ، کارکنان شما کمتر دچار ویروس کرونا می شوند.

دستگاه های تصفیه هوا برای مصارف خانگی در مقابل دستگاه های تصفیه هوا تجاری

درک تفاوت بین دستگاه های تصفیه کاربر خانگی و دستگاه های تصفیه هوا تجاری بسیار مهم است. جدیدترین نسخه با موتور قدرتمندتری ارائه می شود که برخلاف دستگاه تصفیه هوا قابل حمل ، می تواند هوا را در یک منطقه بزرگ فیلتر کند. با این حال ، دستگاه های تصفیه هوا برای دستگاه های تصفیه هوا نمی توانند از انتقال ویروس از فردی به فرد دیگر جلوگیری کنند.

ما امیدواریم که این دستگاه ها به شما کمک کنند تا هوای مطب و محل کار خود را تمیز کنید تا از سالم و ایمن بودن کارکنان اطمینان حاصل کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا