چگونه یک شرکت سئو انتخاب کنیم؟

بازاریابی اینترنتی هر روز در حال تغییر است. به لطف رقابت بین سایت ها و الگوریتم های همیشه در حال تغییر موتور جستجو ، بسیاری از آژانس ها خدمات متنوعی را ارائه می دهند. اکثر شرکت ها طیف گسترده ای از موارد مانند نتایج تضمین شده و قیمت گذاری مبتنی بر عملکرد را به مشتریان خود وعده می دهند. در نتیجه ، انتخاب نمایندگی خوب برای شرکت ها بسیار دشوار می شود. بیشتر افراد هنگام انتخاب نمایندگی دچار سردرگمی می شوند که به دنبال چه چیزی بگردند و از شرکت ها بخواهند. در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب یک شرکت SEO برای وب سایت خود دنبال کنید.

کمی تحلیل کنید

قبل از انتخاب شرکت باید بدانید که سایت شما چگونه کار می کند و در رده بندی موتور جستجو قرار دارد. بسیار مفید خواهد بود که برخی از تحلیل های اساسی سایت خود را انجام دهید. با استفاده از ابزارهای مدیر وب سایت Google می توانید سایت خود را تأیید کنید. با این کار می توانید مواردی را که Google در سایت شما می بیند مانند کلمات کلیدی که به خوبی کار می کنند ، هرگونه مشکل در پیوندهای سایت ، نوع پیوندهای سایت شما و غیره مشاهده کنید. همچنین می توانید از Google Analytics برای تجزیه و تحلیل ترافیک سایت خود استفاده کنید. می توانید درباره تعداد بازدیدکنندگان سایت خود ، نوع کلمات کلیدی بازدیدکننده و آنچه بازدیدکنندگان در سایت شما انتظار دارند ، اطلاعات کسب کنید.

نیازهای خود را درک کنید

پس از آنکه تجزیه و تحلیل اساسی سایت خود را انجام دادید ، باید تعیین کنید که سایت شما تا چه اندازه به SEO احتیاج دارد. اگرچه این یک تلاش مداوم است ، اما تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا نیازهای فوری سایت خود را شناسایی و اولویت بندی کنید. این تجزیه و تحلیل به برخی از سالات پاسخ خواهد داد ، از جمله اینکه سایت شما به چه میزان تلاش نیاز دارد ، آیا شما برای افزایش بازدید به سایت خود نیاز دارید یا آیا ترافیکی را گزارش می دهید که در واقع اولویت دارد؟ آیا شما برای انجام کارهای مختلف به شخصی برای استراتژی سازی سایت خود یا شخصی احتیاج دارید؟ اگر بتوانید به این سالات پاسخ دهید ، می توانید خلاصه خوبی از شرکتی که استخدام می کنید ایجاد کنید.

امور مالی خود را در نظر بگیرید

اداره یک کار تجاری همیشه شامل فشار برای صرفه جویی در هزینه هر زمان ممکن باشد. بیشتر آنها تمایل دارند آژانسی را ترجیح دهند که هزینه کمتری دریافت کند ، خدمات مبتنی بر عملکرد را به مشتریان خود ارائه دهد و نتایج را تضمین کند. با این حال ، تصمیم گیری در مورد آژانس براساس این عوامل ممکن است همیشه تصمیم خوبی نباشد.

یک آژانس جستجو نمی تواند نتایج شما را تضمین کند ، به ویژه هنگامی که الگوریتم های موتور جستجو به طور مداوم در حال تغییر هستند. آژانس ها نمی توانند نحوه تغییر موتورهای جستجو را پیش بینی کنند. به همین دلیل ، باید مراقب آژانس کاری باشید که می تواند نتیجه شما را تضمین کند. بیشتر اوقات ، این آژانس ها ممکن است از تکنیک هایی استفاده کنند تا نتیجه ای را که برای شما در نظر گرفته اند ، به شما ارائه دهند.

هر آژانسی که SEO مبتنی بر عملکرد را انجام دهد از طرف مشتری ریسک می کند که تقریباً مانند تضمین نتایج مشتری است. آژانس برای دستیابی به نتایج باید بداند آینده موتورهای جستجو چه آینده ای دارد.

شما می توانید تعیین کنید که اگر تحلیلگر پس از گرفتن سود شرکت ، سربار و سایر هزینه های شرکت به شما SEO ارزان قیمتی ارائه دهد ، چه میزان درآمد کسب خواهد کرد. این به شما کمک می کند تا سطح مهارت تحلیلگری را که در سایت شما کار می کند و مدت زمانی را که برای آن صرف می کنند تعیین کنید.

سعی کنید فعالیتهای مختلفی را که برای انجام آنها انجام می دهید ، تفکیک کنید. این به شما کمک می کند بفهمید که ارزش خوبی برای پول خود دارید یا به تور سفر می کنید.

اندازه مناسب را انتخاب کنید

آژانس های بزرگ سئو همیشه بهترین گزینه برای تجارت شما نیستند. در برخی موارد ، ممکن است هزینه فعالیت هایی را که وب سایت شما به آنها نیازی ندارد پرداخت کنید. در برهه ای از زمان ممکن است مشتری بسیار کمی از یک شرکت بزرگ باشید و در نتیجه ممکن است توجه زیادی به سایت شما نداشته باشند. حالت دیگر SEO مستقل و آژانس های کوچک است. اگرچه ممکن است برخی از آنها بسیار ارزان باشد ، اما ممکن است تجربه ای را که یک شرکت بزرگ می تواند روی میز بگذارد نداشته باشد. می توانید یک تجارت کوچک را به قیمت آن انتخاب کنید ، اما اگر افراد آژانس از دانش کافی برخوردار نباشند ، این سایت می تواند بیشتر از این که به سایت شما کمک کند ، به سایت شما آسیب برساند. به همین دلیل ، یافتن تعادل مناسب بین هزینه و دانش در هنگام انتخاب نمایندگی برای تجارت مهم است.

شرکتی را انتخاب کنید که ترکیب مناسبی از فعالیت های جستجوگرها را در اختیار شما قرار دهد و فقط به یک جنبه مانند ایجاد لینک یا محتوا توجه نداشته باشد. اطمینان حاصل کنید که بررسی انطباق فنی ، محتوا ، اتصال و تجربه کاربر همه بخشی از خدماتی است که شرکت ارائه می دهد.

شفافیت مهم است

مهم است که شریک زندگی شما در مورد کار با شما شفاف باشد. برخی از مواردی که باید جستجو کنید:

تعداد کلمات کلیدی تحت پوشش استراتژی.

· دسترسی به جزئیات ورود به سیستم برای حساب هایی که برای ایجاد لینک و سایر فعالیت ها تنظیم شده اند.

اطمینان حاصل کنید که شفافیت و جزئیات در گزارش هایی که آژانس هر از گاهی با شما به اشتراک می گذارد وجود دارد.

یکی از مواردی که باید قبل از انتخاب شرکت بررسی کنید ، تاریخچه آن است. هنگامی که از لیست طولانی چند لیست را انتخاب کنید ، بررسی سوابق پیگیری این شرکت ها می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. پس از انتخاب آژانس ، به آن پایبند باشید. مانند چگونگی انتظار شما از آژانس با تعهد نسبت به سایت شما ، آنها همچنین انتظار دارند که آنها را رعایت کرده و در تلاش برای رتبه بندی سایت خود به آنها کمک کنید. بنشینید و بودجه مشخص را با آژانس در میان بگذارید و بودجه را خیلی کم نگه ندارید. اگر نمایندگی خوب است ، در دراز مدت با آن همراه باشید و با آن همراه باشید.

در آخر ، همه کارها را به خود آژانس واگذار نکنید. هرگونه برون سپاری انجام شده باید مانند مشارکت باشد. آژانسي كه آنها را به كار گمارد ، در صورت مشاركت در كار آنها ، مي تواند نتايج بسياري بيشتري را بدست آورد. درباره ایده هایی که ممکن است بدست آورید ، امکانات و فرصت ها را با آژانس در میان بگذارید. اگرچه فکر خوبی است که در کار آژانس خود دخالت نکنید ، اما به اشتراک گذاری و به اشتراک گذاشتن ایده با آنها به شما کمک می کند مشارکتی قوی ایجاد کنید که برای شرکت شما بسیار مثمر ثمر باشد.

موارد بسیاری برای موفقیت یک وب سایت وجود دارد. همیشه ایده خوبی است که با افرادی کار کنید که تجربه فوق العاده ای در این زمینه دارند زیرا شما می توانید از تجربه کار در انواع مختلف سایت ها بهره مند شوید. آنها خواهند فهمید که چه چیزی برای سایت شما بهتر خواهد بود و چه عواملی. از این رو ، استخدام یک شرکت پیشنهاد دهنده همیشه سودمند خواهد بود خدمات بازاریابی اینترنتی برای مقابله با سئو در وب سایت خود تا بتوانید روی جنبه های دیگر ارتقا business تجارت خود تمرکز کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا