طراحی و سئو وب سایت

چگونه یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کنیم که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند

4 دلیل برای یافتن ارزش در بازاریابی از طریق ایمیل چه بخواهید محصولات یا خدمات بفروشید ، چه در یک دفتر کار در منزل یا در مشاغل مشغول به کار هستید ، ارزش راه اندازی یک بازاریابی ایمیل را دارد. ارسال خبرنامه های مداوم برای پیروان شما به شما امکان می دهد رابطه ای “مانند اعتماد” بدانید که برند شما و اهداف بازار شما را بسیار بالا می برد. اما بسیاری از صاحبان مشاغل و کارآفرینان آن زمان طلایی را صرف ایجاد روابط و رشد روزافزون می کنند. آیا شما یکی از آنها هستید؟ در وبلاگ این هفته ، من چند دلیل را به اشتراک می گذارم که چرا تجارت کوچک شما باید بازاریابی ایمیل را منتشر کند و چند نکته برای کمک به شما در افزایش نرخ باز کردن ارائه می دهد. ارزش بازاریابی از طریق ایمیل چیست؟ بیایید با 4 دلیل شروع کار کوچک خود را برای ارسال یک ایمیل کوچک شروع کنیم. 1 به مردم یادآوری کنید که آنجا هستید. همانطور که دوست دارید ، مشتریان شما پشت رایانه های خود نشسته اند و رویای برند شما را نمی بینند. قرار دادن آن در متن می تواند شما را در صف اول مخاطبان قرار دهد. شما می توانید بسیار خاص باشید. به عنوان مثال ، خوشامدگویی با نام کوچک یا استفاده از داده های خرید گذشته برای توصیه محصولات یا خدمات مکمل می تواند بسیار مفید باشد. در واقع ، میزان باز بودن ایمیل های اختصاصی 18.8٪ در مقایسه با 13.1٪ بدون شخصی سازی است. 3. بازدید از وب سایت شما را بهبود می بخشد. پیوندهای موجود در ایمیل های شما بازدیدکنندگان را به وب سایت و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شما می آورد ، این به معنای افزایش آگاهی از برند ، منجر شدن و فروش است. تبلیغات موثر با استفاده از سرویسی مانند تماس با ما برای ایجاد خبرنامه ، به راحتی می توانید برای هزاران نفر ایمیل ارسال کنید. از تقسیم بندی مخاطب گرفته تا مدیریت کمپین و لیست های بازاریابی نامحدود ، می توانید کارهای زیادی را در زمینه هایی مانند بازاریابی تماسی انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر ، به خبرنامه ما مراجعه کنید. و به خاطر داشته باشید که استفاده از یک مدل روزنامه نگاری می تواند وسوسه انگیز باشد ، یک طراح وب سایت حرفه ای استخدام کنید تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کند که نشان دهنده نام تجاری شما به مشتریان شما باشد. ***** بخوانید: چگونه بهترین مشتری های خود را با مجلات دیجیتال هدف قرار می دهید مهم نیست که تجارت شما چقدر بزرگ باشد ، خبرنامه راهی م anثر برای دستیابی به مشتریان فعلی و بالقوه شماست و به راحتی نتایج تلاش های شما را اندازه گیری می کند. شما باید مطمئن شوید که افراد مناسب را با پیام مناسب هدف قرار داده اید. در اینجا 5 راه برای شروع وجود دارد. اطلاعات بیشتر را در وب سایت ما بخوانید. ***** 4 پایگاه ایمیل برای افزایش نرخ باز کردن متوسط ​​شما درصدی از تعداد مشتریانی است که ایمیل شما را باز کرده اند. برعکس ، آمار نشان داده شده در حدود 80/17 است. ٪ بنابراین اگر می خواهید این تعداد را افزایش دهید ، در اینجا 4 کاری وجود دارد که باید هنگام ساخت یک ایمیل تبلیغ کنید: 1. هدف خود را بدانید. مانند هر صفحه در وب سایت شما ، ایمیل شما باید به یک هدف برسد.در اینجا برخی از اهداف مشترک ژورنال دیجیتال آورده شده است: رانندگی در رانندگی – افزایش بازدید با کمک به وب سایت خود – افزایش آگاهی از نام تجاری – ایجاد اقتدار خود را با رشد صنعت خود – افزایش منجر و / یا فروش – تبلیغ یک محصول ، خدمات یا رویدادی مانند آنچه که من در مقاله خود گفتم آخرین وبلاگی که به یک CTA قانع کننده نیاز دارید. می خواهید بازدید کنندگان شما در یک صفحه خاص چه کاری انجام دهند؟ هر صفحه در وب سایت شما باید فراخوانی برای تشویق مشتریان بالقوه شما برای انجام کاری داشته باشد. یک خط بکش. خطوط اولین چیزی است که مردم می بینند و این همان چیزی است که مردم را به سمت باز کردن ایمیل شما سوق می دهد. این باید کوتاه و چشم نواز باشد و به گیرنده خود بگویید که هنگام باز کردن ایمیل چه انتظاری دارد. البته ، نمی توانید هر موضوع را در ایمیل های خود پشت سر هم حذف کنید. روی پیامی متمرکز شوید که جذاب ترین و مرتبط با آنچه می خواهید مخاطب شما دریافت کند ، است. به مردم دلیلی برای ثبت نام بدهید. مهم نیست که چند پیام به صندوق ورودی مشتری شما وارد شود ، کاهش اندازه آنها دشوار است. به جای اینکه فقط بگویید “برای وبلاگ من ثبت نام کنید” ، به بازدیدکنندگان وب سایت خود تخفیف دهید ، این کار را به صورت رایگان یا کار دیگری که دوست دارید انجام دهید. همچنین خوب است به یاد داشته باشید که هدف از تحویل روزنامه اطلاع رسانی ، تعامل و سرگرمی مخاطبان است. اینجا مکانی برای خلاص شدن از شر قاچاقچیان نیست. اگر این کار را انجام دهید ، انتظار دارید مشترکان ایمیل شما 4. 4 کاهش یابد. 4. از داده های خود بیاموزید. فقط ارسال نامه الکترونیکی با آنچه فکر می کنید کافی نیست. در مورد آن فکر کنید شما می خواهید مخاطبان خود را ببینید. برای اطمینان از ارزش بازاریابی از طریق ایمیل ، باید تلاش های خود را ارزیابی کنید. برای اطلاع از موارد زیر ، باید به معیارهای الکترونیکی خود نگاه کنید: چه کسی – چه کسی ایمیل شما را باز می کند؟ پیوندها – پیوندهای فشاری ایجاد شده توسط افراد چیست؟ چه کسی – چه کسی مشترک می شود وقتی تعداد زیادی ایمیل دارید ، به راحتی می توانید آنها را متناسب با نیاز مخاطبان خود تنظیم کنید. *** شما نمی توانید با ارزش بازاریابی از طریق ایمیل بحث کنید! خبرنامه های منظم یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی برای تجارت شما هستند و می توانند دید و فروش شما را برای مدت زمان طولانی افزایش دهند. اگر نمی خواهید یک کمپین ایمیل راه اندازی کنید ، از وقت و انرژی خود بیشترین استفاده را ببرید ، تیم بازاریابی حرفه ای شخصی مانند ما را پیدا کنید که بتواند عناصر نوشتاری ، بازاریابی و فنی را مدیریت کند. این بهترین راه برای افزایش باز بودن ، هدایت و فروش شماست! برای موفقیت در تجارت ، سوزان
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا