بازرگانی

چگونه یک کولر گازی اصلی را از جعلی تشخیص دهیم؟ + معرفی روشهای تشخیصی

چگونه یک کولر گازی اصلی را از یک جعلی تشخیص دهیم؟
چگونه می توان کولر گازی اصلی و ساختگی را تشخیص داد؟ به طور کلی ، سیستم های تهویه برای تأمین هوای تازه و مطلوب و در نتیجه راحتی و راحتی مصرف کننده خریداری می شوند. امروزه شرکت های زیادی در زمینه طراحی ، تولید و تهیه سیستم های تهویه مطبوع در سراسر جهان فعال هستند. در نتیجه ، میلیون ها واحد از این تجهیزات سرمایشی و گرمایشی سالانه تولید و به خریداران و مصرف کنندگان عرضه می شود.
به دلیل تنوع گسترده در مدل های کولر گازی و وجود مارک های مختلف ، انتخاب یک سیستم با کیفیت برای خریداران عملی ، کارآمد و در عین حال دشوار است. برای شناخت و تجربه یک خرید ایده آل و سودآور ، سطح کیفیت ساخت و اصالت کولرهای گازی از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین حال ، داشتن تهویه مطبوع تقلبی و بی کیفیت به چالش و نگرانی خریداران تبدیل شده است. زیرا هیچ خریدار از خرید تجهیزات تقلیدی ، بی کیفیت و غیر استاندارد راضی نیست.
در این شماره نحوه تشخیص کولر گازی اصلی و ساختگی با توجه به نکات و موقعیت ها مهمتر و ضروری است. اخذ ضمانت نامه معتبر ، مدل ، سری ، برچسب ویژه اطلاعات دستگاه ، آرم ، نام و مارک تجاری سازنده از نکات مهم در این زمینه است. بنابراین ، در این مقاله ، نحوه شناسایی و شناسایی کولر گازی های اصلی از کولر گازی های تقلبی را بررسی می کنیم.

چگونه نرم کننده اصلی را از تقلید تشخیص دهیم.
1- برچسب و مشخصات فنی دستگاه
در پاسخ به این سوال که چگونه کولر گازی اصلی و ساختگی را تشخیص دهیم ، یکی از بهترین راه حل ها توجه به اطلاعات ، مشخصات و برچسب های حک شده بر روی محصول است. در این رابطه لازم به ذکر است که بر روی صفحه نمایش یا روی بسته بندی تمام مدل های کولر گازی برچسب خاصی حک شده است.
بر روی برچسب دستگاه ، اطلاعات فنی در مورد سیستم ، مانند کشور سازنده ، مارک سازنده ، نوع و مدل کمپرسور ، نوع گاز مبرد ، نوع و مدل دستگاه ، میزان مصرف برق و انرژی و مشخصات قطعات یدکی و لوازم جانبی برای کولرهای گازی

برای اطمینان از اصالت سیستم تهویه مطبوع خریداری شده ، می توان مدل و سری حک شده روی برچسب را از طریق وب سایت اصلی تهویه مطبوع جستجو کرد. علاوه بر این ، از راه حل های دیگر ، نرم کننده اصلی را از تقلبی شناسایی کنید ، به برچسب مدل و نوع دستگاه توجه کنید.

کولرهای گازی به طور کلی در مدل های معمولی و اینورتر طراحی و ساخته می شوند. برای تعیین منبع و اینورتر یا عادی دستگاه می توانید به مشخصات از جمله نوع مبرد ، کشش جریان ، دمای کارکرد و نوع کمپرسور در سیستم توجه کنید. کشش جریان آمپر در کولرهای گازی معمولی برابر با 12 آمپر است. یک تهویه هوا اینورتر یا اینورتر حدود 2.3A مصرف می کند. علاوه بر این ، فرآیند خنک کننده و خنک کننده کولرهای گازی با مصرف انرژی با مبرد r410a انجام می شود. چرخه تبرید چیلرهای گازی معمولی با مبرد r22 انجام می شود.
در مورد شناسایی کولرهای گازی اصلی و ساخته شده ، باید توجه داشت که مصرف انرژی و هزینه کولرهای گازی اینورتر بسیار کمتر و کارآمدتر از کولرهای گازی سنتی است. مدل کمپرسور تهویه مطبوع اینورتر نیز با مدلهای معمولی متفاوت است. بازده ، عملکرد ، قدرت و دوام کمپرسورهای اسپلیت اینورتر بسیار بیشتر از نمونه های معمولی است.

2- مدل و سری دستگاه ها
بحث ادامه دارد که چگونگی تشخیص کولر گازی اصلی و ساختگی برای دیدن توالی و مدل سیستم نیز بسیار مفید است.کلیه شرکتهای تولیدی سیستمهای تهویه مطبوع خود را با مدل و شماره سریال مشخصی طراحی و در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. با بررسی شماره سریال ، کد و مدل دستگاه در وب سایت اصلی سازنده ، می توانید اصل یا جعلی بودن کولر را تأیید کنید.

لازم به ذکر است که سری و مدل یخچالهای گازی تقلبی تفاوت فاحشی با نمونه اصلی دارند. در قسمت سری کولرهای گازی تقلبی وجود دارد و کد شماره یا حروف آنها در مقایسه با مدل های اصلی کم و بیش است. این تفاوت جزئی به تشخیص کولر گازی اصلی از جعلی کمک می کند.

3- نحوه عملکرد آن
چگونه تجهیزات در این زمینه کارآمد و مثر هستند چگونه کولر گازی اصلی و مصنوعی ، موثر و کارآمد را تشخیص دهیم. در این زمینه باید توجه داشت که چیلرهای اصلی گازی مطابق با آخرین استانداردها و اصول تکنولوژی و فناوری طراحی و ساخته می شوند. بنابراین ، کیفیت و عملکرد آن با گذشت زمان خراب نمی شود. از طرف دیگر ، عملکرد ماکت با گذشت زمان به طرز چشمگیری کاهش می یابد. اجزای تقلبی نیز در کوتاه مدت مصرف و آسیب می بینند.
4- گارانتی اصلی

در این شماره ، نحوه شناسایی کولر گازی اصلی و جعلی ، اعتبار گارانتی و ضمانت دستگاه نیز بسیار مهم است.

وجود ضمانت کتبی رسمی و خدمات پس از فروش جامع ، صحت سیستم را اثبات می کند. عمده کولرهای گازی از طریق شرکت های معتبر و از طریق مجاری قانونی وارد می شوند. علاوه بر این ، در بسیاری از موارد ، کولرهای گازی اصلی با کیفیت بالا از نصب رایگان ، دو سال ضمانت قطعات داخلی و پنج سال گارانتی کمپرسور بهره مند می شوند.
در نتیجه ، پس از نقص فنی در ساختار و اجزای داخلی سیستم ، مصرف کننده می تواند از گارانتی و خدمات پس از فروش برای حل مشکل استفاده کند. با این وجود ، ضمانت و ضمانت یخچال های گازی تقلبی اگرچه فاقد اعتبار است ، اما در صورت خرابی با بازگشت کافی و رضایت بخشی از تأمین کننده همراه نخواهد بود.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/how-pigning-gen-ine-split-from-counterfeit/
تاریخ انتشار :
2021-03-08 10:00:54.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا