چگونگی تأثیرگذاری به روزرسانی های Google روی برنامه SEO

Google الگوریتم های خود را به طور مرتب به روز می کند. در حقیقت ، اگر از تاریخچه به روزرسانی الگوریتم گوگل دیدن کنیم ، به راحتی می توان فهمید که چندین بار در ماه ، بارها و بارها در سال ، به روزرسانی های جدید را حذف می کند. برخی به روزرسانی ها شامل تغییرات جزئی در زیبایی شناسی صفحه نتایج جستجو می شوند ، در حالی که برخی دیگر شامل معرفی عوامل جدید رتبه بندی هستند.

همه ما می دانیم که عملکرد SEO در یک وب سایت یک کار مداوم و روال است. اقدامات امروز فقط در ترافیک شما در جاده منعکس خواهد شد و به ادامه صبر و استقامت نیاز دارد.

با این حال:

چیزهایی می توانند خارج از کنترل ما اتفاق بیفتند و همه کارهای منظم و روزانه ای که برای بهبود موتورهای جستجو در وب سایت خود انجام داده ایم را از بین ببرد: تغییرات اساسی در الگوریتم گوگل!

آیا این بدان معنی است که من باید هر بار که گوگل بروزرسانی جدید الگوریتم را اجرا می کند ، استراتژی سئو خود را تغییر دهم؟

در حالی که توجه به این به روزرسانی ها جالب است ، نیازی به نگرانی در مورد نیاز به تغییر کامل سئو ندارید مبارزات انتخاباتی.

به روزرسانی های الگوریتم گوگل ، فرصت ها و معیارهای طبقه بندی جدیدی را نشان می دهند که SEO باید به آن رعایت کند ، به همین دلیل SEO یک استراتژی مداوم است.

بنابراین ، چرا گوگل الگوریتم های خود را به طور مکرر به روز می کند؟

Google دائماً برای به روز نگه داشتن خدمات جستجوی عالی و جستجوی پیشرفته ، به روزرسانی های الگوریتم خود را از بین می برد. هنگام اجرای یک تجارت آنلاین ، چندین کار ممکن است به اشتباه انجام شود ، که منجر به بسته شدن غیرقابل انتظار درها می شود.

وقتی این اتفاق برای یک فروشگاه آجری و ملات رخ می دهد ، می توان به راحتی آن را کشف کرد که به طور رسمی بسته شده است ؛ اما ، چگونه می دانید یک تجارت آنلاین هنوز کار می کند یا خیر؟

اینجاست که “روبات ها” می آیند!

Google “رباتهای خزنده” در مورد کشف و جستجوی وب سایت های 24/7 دارد. اگر Googlebots نتواند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند ، هرگز ایندکس نمی شود. این بدان معنی است که اگر Google نتواند محتوای وب سایت شما را ببیند ، شما وب سایت خود را نیز طبقه بندی نمی کنید.

شما می توانید با اجرای استراتژی های سئو از همه این استرس ها جلوگیری کنید تا اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در حال خزیدن روبات ها ، بارگیری آنها با سرعت بالا است و بازنمایی واقعی از نام تجاری شما را به تصویر می کشد.

پس از کشف وب سایت شما ، رباتها چیدمان و ساختار کار شما را تجزیه و تحلیل می کنند و نشان می دهد چگونه گوگل سایت شما را ارزیابی و رتبه بندی می کند. سرنخ هایی مانند مسیرهای ناوبری ، نشانه گذاری ساختار یافته و نقشه سایت می توانند به راهنمایی روبات ها از طریق محتوای شما کمک کنند ، به مهمترین صفحات اشاره کنند و صفحات مسدود شده را که Google نباید در نظر بگیرد.

چرا به روزرسانی های الگوریتم Google لازم است؟

آنچه در بین سایر موتورهای جستجوگر گوگل را بهتر از بینگ می کند سرعت ، دقت و کیفیت محتوای ارائه شده در صفحه نتایج جستجوی خود است.

در مورد آن فکر کنید:

اگر صفحه نتایج جستجو پیوندهایی به وب سایتهایی که مربوط به آنچه در واقع جستجو می کنید نیست بازگرداند ، یا اگر مدت زمان طولانی برای نمایش نتایج طول می کشد ، آیا سرویس دیگری را امتحان نمی کنید؟

ما خواهیم

با این حال ، گوگل بهترین محتوای موجود در اینترنت را جستجو می کند ، بنابراین به راحتی می توان گفت که “محتوا پادشاه است”! محتوای با کیفیت بالا باید مفید ، آموزنده ، قابل خواندن و قابل هضم باشد – نه فقط محتوای جعلی.

قانون کلی در اینجا:

“هرچه محتوا بهتر باشد ، شانس بیشتری در صفحه اول نتایج موتور جستجو قرار خواهد گرفت.”

کیفیت را بیش از کمیت انتخاب کنید – همیشه!

از زمان تأسیس ، گوگل در برابر کلاهبرداری تقلب مقاومت کرده است. این شامل نمودارهای لینک ، اسپم ، کلمات کلیدی پنهان و چاشنی کلمات کلیدی است. این شیوه ها به عنوان شناخته می شوند “کلاه سیاه SEO” برای ارتقاء رتبه وب سایت استفاده می شود.

اکثر مردم می خواهند بدانند که یک وب سایت چقدر طول می کشد در گوگل قرار گرفت، اما واقعیت این است که هیچ مهلت از پیش تعیین شده برای موتورهای جستجو وجود ندارد ؛ تلاش برای دور زدن فرایند فقط علیه شما کار خواهد کرد.

این را درک کنید:

“محتوای بیشتر” لزوماً به معنای “محتوای بهتر” نیست،

به همین دلیل گوگل وب سایتهایی را ارئه می دهد که برای کاربران خود ارزشی قائل هستند ، مجازات ها و حذف برنامه ریزان را از صفحات نتایج موتور جستجو می کنند.

چه کار می کنم وقتی گوگل به روزرسانی های الگوریتم را راه اندازی می کند؟

در نهایت ، گوگل به شبکه گسترده ای از شاخص های اعتماد به نفس تکیه می کند تا به شناسایی مطمئن ترین و قابل اطمینان ترین منابع موجود به صورت آنلاین کمک کند.

علاوه بر محتوای خوب ، یکی دیگر از شاخص های مهم اعتماد به نفس ، میزان و کیفیت پیوندهایی است که به وب سایت شما مشهور است ، به عنوان لینک دهنده شناخته می شود.

همین قانون بالا در اینجا اعمال می شود: کیفیت را بر اساس کمیت انتخاب کنید! همیشه می توانید افرادی را پیدا کنید که صدها و هزاران بک لینک “با کیفیت بالا” را برای سرمایه گذاری اندک به وب سایت شما ارائه دهند ، اما اگر برخی از آنها “اسپم” و غیرقابل اعتماد باشند ، گوگل وب سایت شما را بعنوان غیر قابل اعتماد نشان می دهد ، و آن را از صفحه نتایج موتور جستجو حذف می کند.

هنگامی که Google وب سایت شما را به عنوان هرزنامه ایجاد کرد ، به یک تلاش مضاعف ، سه گانه یا چهار برابر برای کمک به گزاف گویی نیاز دارد.

لینک دهنده های با کیفیت بالا به طور مستقیم وصل می شوند اداره دامنه (DA)، متریک که با ارزیابی ارتباط دامنه های ریشه ، کل پیوندها و موارد دیگر محاسبه می شود ، که به پیش بینی نحوه رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google کمک می کند.

بنابراین ، برای یک استراتژی موثر SEO ، ایجاد و مدیریت کوکی وب سایت برای بهبود اقتدار دامنه بسیار مهم است.

در نتیجه

در حالی که رتبه بندی به طور مداوم در حال نوسان است ، در صورت پیروی از این اصول ، سایت شما نباید در صفحات نتایج موتور جستجو بطور قابل توجهی تغییر کند.

هر کاری را انجام دهید ، وحشت نکنید: افکار و اقدامات ضعیف روی استراتژی سئو شما تأثیر منفی خواهد گذاشت ؛ اگر استراتژی سئو کلاه سفید را اجرا می کنید ، باید صبور باشید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا