چیزهایی که شما باید در مورد بازاریابی مقاله بدانید

بازاریابی مقاله یک روش منحصر به فرد برای به دست آوردن مشتریان جدید برای تجارت است. بسیاری از افراد فکر می کنند بازاریابی مقاله برای استفاده شرکت ها دشوار است ، اما اگر اطلاعات صحیحی برای کمک به شما داشته باشید بسیار ساده است. نکات موجود در مقاله زیر تمام اطلاعات لازم در مورد استفاده از مقاله بازاریابی را در اختیار شما قرار می دهد.

وبلاگ خود را در وب سایت شرکت خود شروع کنید. این وبلاگ می تواند حاوی اطلاعات مفید برای افرادی باشد که ممکن است به محصولات یا خدمات شما نیاز داشته باشند. اگر اطلاعاتی که ارائه کردید متفکر و مفید باشد ، آنها دوباره و دوباره به سایت شما باز خواهند گشت تا آنچه را که شما نوشتید نیز پیدا کنید.

مطالب خود را به روز نگه دارید. اگر خوانندگان مقاله قدیمی را بیابند و بدانند که این یک مورخ است ، بلافاصله آنها را ترک می کنند. شما باید سعی کنید مقالات خود را به روز نگه دارید ، که می توان با افزودن پیوند به مقالات به روز شده ، این کار را انجام داد. از “آخرین” یا “محبوب ترین” ویژگی های سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب ، حتی محتوای قدیمی برای شما پول ایجاد می کند.

در مورد نرخ هزینه خود اطلاعات کسب کنید. شرکت هایی که با شرکت های تابعه کار می کنند ، بسته به نوع بازاریابی که قصد دارید از طرف آنها انجام دهند ، نرخ های مختلفی را شارژ می کنند. این هزینه ها را بررسی کنید و حتما به هر گونه هزینه ای که ممکن است در اثر مخارج “راه اندازی” در قرارداد پنهان شود توجه کنید. اگر نمی دانید این چیست ، هزینه ای را پرداخت نکنید.

با وجود افراد مختلف زیادی در اینترنت ، می خواهید مطمئن شوید که تبلیغات هدفمند شما توسط مخاطب هدف مناسب نشان داده شده است. اگر شرکت شما کیف های زنانه را بفروشد ، بازار محصول شما در وب سایت Men’s Men بسیار سودمند یا سودآور نخواهد بود. تحقق مخاطب هدف شما می تواند به معنای تفاوت بین فروش پایدار و کار کند باشد.

استفاده از دستور زبان خوب و طیف گسترده ای از کلمات می تواند مقالات تولید شده برای بازاریابی را تقویت کند. استفاده صحیح از قوانین می تواند جذابیت مقالات را بهبود بخشد. وی با نظارت بر آنچه در حال نوشتن است ، می تواند کیفیت مقاله را تا حد زیادی بهبود بخشد.

هنگام نوشتن مقاله به خودی خود ، باید استراتژی بازاریابی مقاله خود را فراموش کنید. جایی را که مقاله ارائه می شود فراموش کنید. خوانندگان جدیدی را که امیدوارید جذب کنید فراموش کنید. کلمات کلیدی را فراموش کنید. وقتی می نویسید ، کاری نکنید جز نوشتن. شما می توانید پس از تکمیل مقاله زمان زیادی را برای تنظیم آن و تدوین استراتژی داشته باشید. در حالی که شما بر روی محتوای جدید خود تمرکز می کنید.

نکته بسیار خوبی که می توانید در صورت نوشتن مطالب زیاد استفاده کنید این است که ابتدا به جای پیشرفت و نوشتن و ویرایش ، ابتدا بنویسید و دور شوید. محتوای خود را بنویسید ، بگذارید بدون تماشای آن یک روز یا دو روز در آن حلق آویز شود ، سپس با چشمان جدید برگردید تا آن را با دقت ویرایش کنید. به این ترتیب ، شما احتمالاً اشتباهات آشکار را از دست نخواهید داد.

همانطور که قبلاً در مقدمه این مقاله ذکر شد ، بازاریابی مقاله یک روش بی نظیر برای دستیابی به مشتریان جدید است. بازاریابی مقاله تا زمانی که اطلاعات صحیح داشته باشد ، برای هر مشاغل دشوار نخواهد بود. با استفاده از نکات موجود در مقاله بالا ، می توانید بازاریابی مقاله را در مدل کسب و کار خود پیاده کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا