بازرگانی

کاربرد دستگاه تصفیه آب در مرغداری و دامداری‌ها

شرکت آتیه انرژی تلاش تولید کننده دستگاه های تصفیه آب برای کلیه صنایع وابسته به آب ، به ویژه مرغ و دام

دامداران و طیور به ویژه مزارع طیور و دام در مناطقی که دسترسی به آب شیرین مشکل است ، به خوبی از این مشکل آگاه هستند.

دام و پرندگان در صورت استفاده از آب نمک باعث مرگ خود شده اند ، در حالی که بازده تولیدی دامداری ها و مرغداری ها که از آب نمک استفاده می کنند به شدت کاهش می یابد ، بنابراین استفاده از دستگاه تصفیه آب برای جدا کردن نمک ها از آب ضروری است. در این مناطق استفاده می شود.

بهترین و م mostثرترین روش شیرین سازی آب دامداری ها و مرغداری ها که از آب نمک رنج می برند ، استفاده از دستگاه تصفیه آب است که توانایی جذب حداکثر 95٪ نمک های آب را دارد و همچنین ضد عفونی می شود.

استفاده از آب تولید شده توسط دستگاه های تصفیه آب در طیور و دام بسیار اقتصادی است و همچنین باعث افزایش کارایی تولید در این مراکز می شود.

به طور کلی ، ما می توانیم چندین نوع مشکل آب دام داشته باشیم که برای سلامتی دام و پرندگان مضر است.

یکی از آنها مشکلات میکروبی آب است. وجود آلودگی میکروبی در آب می تواند سلامت دام و پرندگان را به خطر بیندازد ، که برای داشتن حداقل مشکلات در این زمینه ، قطعاً به درمان اولیه نیاز داریم که به طور معمول می تواند استفاده از فیلترهای شن و کربن باشد.

اگر آب آلودگی میکروبی داشته باشد ، می توانیم مشکلات میکروبی موجود در آب را به روش کلرزنی یا روش ازن و لامپ UV برطرف کنیم. بسته به میزان کلی فرم ها در آب ، می توانیم تصمیم بگیریم که از کدام روش میکروبی در آب استفاده کنیم.

مشکل دیگر وجود عناصر شیمیایی است که منجر به افزایش شوری در آب می شود که بهترین روش برای کاهش شوری و TDS از طریق نمک زدایی است. با استفاده از دستگاه تصفیه آب مرغ می توان شوری را نرمال کرده و از آن در کشاورزی ، دام و طیور استفاده کرد. با توجه به اینکه نقش آب در ایجاد و افزایش کیفیت و کمیت در دام بسیار مهم است ، می توانیم با استفاده از نمک زدایی آب را ایده آل کرده و بر رشد و کیفیت محصولات تأثیر بگذاریم.

در سالهای اخیر ، پیشرفت خوبی در زمینه بهینه سازی آب صورت گرفته است که به دلیل هزینه اولیه نمک زدایی ، در مزارع مرغداری یک فاجعه محسوب می شود. استفاده از دستگاه شیرین كن با توجه به اینكه در مرغداری با موجودات زنده سروكار داریم ، تصفیه آب در این صنعت بسیار مهم است.

قابل ذکر است که برای کاهش هزینه ها با تأمین و نگهداری آب شیرین کن ، لازم است شیرین سازی به خوبی حفظ شود تا هزینه های سیستم به حداقل برسد. شرکت آتیه انرژی تلاش با ارائه مشاوره رایگان در خدمت این صنعت است.

برای تخمین قیمت آنالیز آب مورد نیاز مزارع طیور و دام ، ما را در جریان قرار دهید تا بتوانیم دستگاه مورد نظر مشتریان عزیز را طراحی کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب دستگاه های تصفیه آب مرغ و دستگاه های تصفیه آب دام با این شرکت تماس بگیرید.

نویسنده: جواد زین الدین

منبع :
https://atie-energy.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%BA%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D9%85/
تاریخ انتشار :
2020-09-21 19:17:43

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا