بازرگانی

کانال شکاف بهتر + قرار دادن بهترین دهانه های مجرای خارجی

بهترین راه هوایی اسپیلت چیست؟
انتخاب فاصله هوا بهتر است تهویه مطبوع همیشه یکی از نگرانی ها و چالش های خریداران و مصرف کنندگان این مدل است. ایجاد فضایی دلپذیر و مناسب در سازه های مختلف از جمله مسکونی ، تجاری و اداری همواره مورد توجه نگهبانان و صاحبان این فضاها بوده است. یکی از روشهای معمول ایجاد تهویه مطبوع داخلی ، نصب و استفاده از تقسیم کانال است.
یکی از مهمترین دلایل وجود دو قابلیت سرمایش و گرمایش ، بازده و کارایی بالا و بهبود مصرف انرژی است. اسپلیت داکت هوا بخرید.
در حال حاضر مارک های مختلفی در کشور و خارج از کشور در زمینه طراحی و ساخت مجاری توزیع هوا فعالیت می کنند. این به رغم آزادی بیشتر خریدار در خرید است. شکاف راه هوایی بهتر است. این تبدیل به یک چالش و اضطراب شد. بر این اساس ، در این مقاله به معرفی برخی از پرفروش ترین مدل های مجاری هوا در خارج از بازار می پردازیم.

بهترین هوای بیرون را تأمین کنید
1- داکت اسپلیت سامسونگ
داکت اسپلیت سامسونگ را می توان مهمترین و بهترین شکاف هوایی شرکتهای خارجی در بازار ابزار کشور دانست. کانال های شکاف سامسونگ با استفاده از پیشرفته ترین فن آوری ها و فناوری های روز دنیا ، همراه با کیفیت و کارایی عالی ، به محصولی منحصر به فرد و متمایز در بازار تبدیل شده اند.

کانال های مارک سامسونگ با ظرفیت تهویه متغیر از 12000 تا 60،000 Btu / hr با قابلیت سرمایش و گرمایش طراحی و تولید می شوند. همچنین از نظر محل نصب می توان از این دستگاه ها به صورت عمودی و افقی استفاده کرد.

از کیت بازتابنده در ساختار کانالهای هوایی سامسونگ استفاده کنید ، در حالی که از اتلاف انرژی جلوگیری می کنید ، میزان برق و انرژی بهبود یافته و صرفه جویی می شود. راندمان سرمایش و گرمایش این مدل به مکانیسم های جدید و پیشرفته گرمایش و سرمایش مجهز بوده و باعث بهبود سیستم تهویه مطبوع شده است.

نوع مبرد ، نوع و مدل کمپرسور ، کیفیت ساخت و مارک قطعات و لوازم جانبی از عوامل کلیدی در تعیین قیمت خرده فروشی مجارستان است.

2- حالتهای تقسیم مجرای هوا
اجلاس دیگر و شکاف هوا بهتر است شرکت های خارجی به سیستم های تهویه مطبوع Midea اختصاص داده شده اند. کلیه سیستم ها و دستگاه های رسانه داکت اسپلیت بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی تولید و کار می کنند.

بسته به نوع و مدل ، دریچه های مجرایی با ظرفیت تهویه 24000 تا 60،000 Btu در ساعت مطابق با آخرین فن آوری روز دنیا تولید می شوند. کمپرسور این دستگاه از نوع کمپرسور اسکرول است. بر این اساس ، این دستگاه در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری قابل نصب و استفاده است.

فناوری اینورتر ، طراحی جذاب و زیبا ، عملکرد سرد و گرم ، ابعاد و اندازه استاندارد ، برخی از آنها مهمترین مشخصات کانال های اسپلیت هوا هستند. این یک مارک تجاری است. ظرفیت سرمایش و گرمایش دستگاه ایجاد یک تهویه مطبوع فصلی را تسهیل می کند. استفاده از اجزای با کیفیت در شاسی Duct Split Media ظرفیت خنک کننده و خنک کننده سیستم را بسیار افزایش داده است. ناگفته نماند که چرخه خنک کننده و برودتی این دستگاه توسط مبرد R22 انجام می شود.
3- داکت اسپلیت سبز
در لیست شکافهای هوا نام خارجی بهتر است همیشه نام تهویه مطبوع سبز است.کانال های سبز به ظرفیت های خنک کننده و گرمایش دو منظوره با ظرفیت های 18000 تا 60،000 Btu / hr موجود در بازار تقسیم می شوند. این دستگاه مجهز به کمپرسور روتاری با کیفیت بالا و بادوام است.

استفاده از موتورهای برقی و دمنده های قدرتمند ، هوای خنک و تجدید پذیر را با حداکثر انرژی در داخل توزیع می کند. فن دستگاه علاوه بر افزایش سطح تهویه ، عملکرد بی صدا و بی صدا سیستم را در حین کار تضمین می کند. علاوه بر این ، داکت اسپلیت سبز مجهز به بسته اینورتر کارایی و کارایی را تا حد زیادی افزایش می دهد و مصرف برق و انرژی دستگاه را بسیار کاهش می دهد.

ابعاد ، اندازه و حجم کافی کانال شکافی سبز ، بدون اشغال فضای قابل استفاده و بدون محدودیت در فضای مورد نیاز. ارتفاع مطلوب دستگاه ، امکان نصب و استفاده از کانال در سازه هایی با فضای محدود امکان پذیر است. همچنین ، حجم تهویه مناسب ، انرژی شدید باد ، تهویه مطبوع و هوای مطلوب به طور مساوی و به راحتی در داخل خانه توزیع می شود. بدنه و بدنه اصلی داکت اسپلیت از مواد با کیفیت بالا و مواد اولیه ضد خوردگی و سایش ساخته شده است.

4- سیستم داکت اسپلیت LG
یکی دیگر از کانال های پرفروش و بهترین شرکت های خارجی در بازار کشورمان مربوط به کانال های مجزا از برند LG است. کانال های هوایی LG با توجه به ابعاد و اندازه فضا با ظرفیت های مختلف خنک کننده از 18000 تا 60،000 واحد حرارتی انگلیس در ساعت و مطابق با آخرین اصول استاندارد ها و فن آوری های مدرن در جهان ساخته می شوند. به لطف عملکرد سرد و گرم ، امکان لذت بردن از تهویه مطبوع در فصول مختلف سال از جمله تابستان و زمستان وجود دارد.
بدنه و فضای داخلی LG Duct Split از مواد و آلیاژهای با دوام ، با کیفیت بالا ساخته شده است. این امر منجر به افزایش طول عمر و عملکرد بهینه دستگاه شده است. کانال اسپلیت ال جی به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و انرژی ، به موتور اینورتر و کمپرسور مجهز شده است. گاز مبرد مورد استفاده در ساختار این نوع دستگاه r410a است و سازگار با محیط زیست است. استفاده از فیلترهای با کیفیت و بادوام هوا با جذب و ضد عفونی کردن ، سطح کیفیت هوا را افزایش می دهد. خنک کننده مطلوب ، بازده حرارتی ، طراحی زیبا ، قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا از دیگر ویژگی های پارتیشن داکت ال جی است.

با کارشناسان مرکز دات کام مشاوره رایگان دریافت کنید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/best-foreign-split-duct/
تاریخ انتشار :
2021-03-03 10:00:49.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا