طراحی و سئو وب سایت

کمپین های ایمیل را امتحان کنید

آزمایش کمپین خود از طریق ایمیل مهم است … شما نه تنها خطر شکست کمپین خود را دارید ، بلکه اگر نسخه ای با قالب ضعیف ارسال کنید ، به خطر افتادن اعتبار خود نیز می انجامید.

شما می توانید فاکتورهایی را که به تحویل پذیری کمپین کمک می کنند و همچنین عواملی را که به موفقیت کلی کمپین کمک می کنند ، از جمله نرخ باز و نرخ پاسخ ، آزمایش کنید.

نکته اصلی که هنگام آزمایش باید به یاد داشته باشید استفاده از نامه کنترل به عنوان مبنای مقایسه است. با سهولت آزمایش کمپین خود وسوسه نشوید و چندین قسمت از ایمیل را به طور هم زمان آزمایش کنید. فقط یک جنبه از کمپین را آزمایش کنید و آن را با پیام کنترل مقایسه کنید.

شما یک چک لیست دارید که باید آن را امضا کنید. همچنین باید در یک آزمون کتبی شرکت کنید و نتایج خود را ثبت کنید.

عوامل مورد آزمایش:

شخصی: تست کنید آیا باید موضوع را سفارشی کنید و آیا باید نام شرکت را در متن رونویسی کنید … چه سفارشی سازی دیگری مربوط به نامه شما است؟ آیا تفاوتی در نتیجه دارد؟ شخصی سازی نه تنها باید از نظر پاسخ آزمایش شود بلکه از نظر تفاوت در تحویل نیز باید آزمایش شود. تقسیم بندی: آزمایشی برای بررسی اینکه آیا نرخ پاسخ شما در صورت تقسیم کارزار به بخشهای بیشتر بهبود می یابد یا خیر. به طور کلی ، هرچه پیشنهاد بیشتر هدفمند باشد ، میزان پاسخ دهی نیز بهتر است.

آهنگ ، آهنگ زنگ: لحن نوشتن خود را متناسب با مخاطب تغییر دهید … به عنوان مثال ، اگر مخاطب شما یک وکیل است ، می توانید لحن خود را رسمیت بیشتری داشته باشید. هنگام نوشتن به وکلا و طراحان گرافیک از لحن یکسانی استفاده نکنید!

ساعت و روز: این را کاملاً برای قبولی آزمایش کنید. این می تواند برای هر بخش در هر کشور متفاوت باشد … درباره مخاطبان خود تحقیق کنید و نترسید که زمان ها و روزهای مختلف را امتحان کنید.

طول پیام: اس ام اس و پیام های طولانی را امتحان کنید … طول های مختلف برای مخاطبان و نمایش های مختلف.

رهبری: اگر پاراگراف اول گیرندگان آنها را بخواند ، خواندن را متوقف می کنند. از “قسمت قابل مشاهده صفحه” (پنجره پیش نمایش) عالمانه استفاده کنید ، برخی از عبارات جلب توجه را شامل یا نمایش دهید. اجازه ندهید که پنجره پیش نمایش فقط آرم یا عنوان شرکت را پر کند.

نمایش دادن: پیشنهاد (ها) را کاملاً آزمایش کنید … مطمئن شوید که ارائه به موضوع مربوط است. فروش سخت در برابر فروش نرم ، قیمت کامل در مقابل تخفیف ، انواع تخفیف ، پیشنهادات خرید یک / دریافت یک ، ضمانت های پس گرفتن پول ، پیشنهاد هدیه رایگان.

مکاتبات پیگیری: آن را کاملاً آزمایش کنید – هم کپی / عرض و هم مکانیسم. اگر مکانیزم باشد ، آیا مکانیزم کار می کند؟ استفاده از آن آسان است؟ در صورت استفاده از فرم ها – بررسی کنید که طولانی نیستند. مکانیسم پاسخ ساده تر ، بهتر است.

نوار عنوان: این یکی از ساده ترین و موثرترین تست هایی است که می توانید انجام دهید. آیا باید موضوع را سفارشی کرد؟ اگر پیشنهادی را در عنوان موضوع قرار دادید ، از مناسب بودن و پشتیبانی در نسخه مطمئن شوید.

از زمینه: ایمیل کیست؟ آیا باید از نام شرکت یا شخص حقیقی استفاده کنید؟ چه کسی پذیرنده ترین گیرنده خواهد بود؟

فرم: هنگام آزمایش قالب ، همیشه مطمئن شوید که یک نامه آزمایشی ارسال کرده اید – فقط پیش نمایش آن را انجام ندهید. این در حال ارسال ایمیل است که آیکون ها و قالب های عجیب را برجسته می کند.

دعوت (ها) برای اقدام: آیا یافتن آنها آسان است؟ چه کسی این همه کار سخت را انجام می دهد … شما یا گیرنده؟ اطمینان حاصل کنید که رویه های خود را انجام داده و پاسخگویی را تا حد ممکن برای گیرنده آسان کنید. وضعیت این CTA ها و چند دعوت به عمل بهتر را آزمایش کنید؟

طبقه بندی هرزنامه: بیشتر ارائه دهندگان خدمات معتبر ایمیل تست ضبط هرزنامه را ارائه می دهند. با آزمون عمومی خود استفاده کنید. ممکن است یک موضوع جالب داشته باشید ، اما اگر توسط ISP شما مسدود شود زیرا آنها آن را “مانند هرزنامه” می دانند ، استفاده از آن فایده ای ندارد.

تحویل به عمده ارائه دهندگان خدمات اینترنتی: آیا ارائه دهنده خدمات ایمیل شما ویژگی ای را ارائه می دهد که قابلیت تحویل را برای ارائه دهندگان عمده خدمات اینترنت آزمایش کند؟ در این صورت ، از این ویژگی استفاده کنید …

بنابراین ، به طور خلاصه:

1. همزمان فقط یک مورد را تست کنید

2. از یک پیام کنترل استفاده کنید

3. می تواند به سادگی ارسال دسته های مختلف با موضوعات مختلف باشد

4- میزان اسپم و توانایی رساندن پیام به عمده ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنتی را امتحان کنید.

5. از این نتایج برای کمپین پست الکترونیکی مستقیم خود استفاده کنید … به جای اینکه ماه ها صبر کنید و مجبور شوید یک کمپین گران قیمت پست مستقیم را دوباره راه اندازی کنید ، از نتایج کمپین ایمیل به راحتی به دست آمده برای استفاده در کمپین پست الکترونیکی مستقیم خود استفاده کنید.

6. تمام آزمایشات را یادداشت کنید ، این اطلاعات بسیار ارزشمندی برای فعالیت های آینده شماست.

حق چاپ Kath Pay 2005

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا