کپی رایت سئو چیست و چه چیزی نیست

اخیراً احساس ناامیدی کردم. به نظر می رسد که مردم آن را دریافت نمی کنند. این روزها صحبت های زیادی در مورد نوشتن متن های سئو وجود دارد ، اما به سختی هرکدام از آنها در هدف قرار گرفته اند. بیشتر مکالمات ، پست ها و مقالاتی که دیده ام ، با موضوعاتی از جمله تراکم کلمه کلیدی ، آستانه مجاز ، به علاوه بهینه سازی و غیره سروکار دارد. این افراد موتورهای جستجو را می نویسند که همه چیز را در مورد موتورهای جستجو می نویسند. آنها این واقعیت را فراموش می کنند که نوشتن متون SEO هنوز در حال نوشتن است.

این به معنای کلی این است که شما هنوز در حال نوشتن یک نسخه تبلیغاتی هستید که برای شخصی * شخصی * انجام شود. مخاطبان هدف شما (بازدید کنندگان سایت شما) باید اول باشند. عناصر طراحی شده برای کمک به کپی فقط آخرین بار هستند.

اگر کپی سایت شما بازدید کنندگان را به خریداران تبدیل نکند ، از تمام ترافیک های دنیا چه فایده ای دارد؟ زیاد نیست به همین دلیل است – هنگام نوشتن یک نسخه سئو ، ویزیتور بازدیدکننده اول است.

متأسفانه ، اسکریپت نویسی بهینه سازی موتور جستجو نام بدی پیدا می کند زیرا بسیاری از آنچه پرتاب می شود ، آزاردهنده تکراری است. اکثر این صفحات هرگز به یک سایت پیوند نمی دادند ، به جز این واقعیت که صاحب سایت برای برخی از اصطلاحات کلیدی رتبه بالایی را می خواست.

بنابراین ، برای ذخیره نام نوشتن تبلیغات خوب در موتور جستجو ، قبل از اینکه خیلی دیر شود ، بگذارید چند نکته را برای شما بیان کنم.

نسخه SEO:

اول از همه – برای بازدید کننده نوشته شده است.

بی نظیر و هدفمند.

صدایی طبیعی – روان.

نسخه سئو:

به طور انحصاری با توجه به موتورها نوشته شده است.

با ایجاد عبارات کلیدی ، ایجاد صفحات جدید را کپی ، اصلاح یا تغییر دهید.

بی رحمانه ، اجباری یا بیش از حد مکرر.

Dos از نوشتن SEO

هنگام نوشتن یک نسخه SEO ، شما نیاز دارید:

درک کنید که برای چه کسی می نویسید.

را انتخاب کنید که صفحه روی آن تمرکز خواهد کرد.

طرحی را ایجاد کنید که پیامی را که می خواهید تحویل بگیرید تعریف کنید.

بهترین راه برای دستیابی به این پیام را به مشتریان هدف خود تعیین کنید.

عبارات کلیدی را برای ادغام در نسخه انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که عبارات کلیدی به خوبی با صفحه و نسخه برنامه ریزی شده کار می کنند.

عبارات کلیدی را هنگام نوشتن ادغام کنید (نه پس از نوشتن) ، به طوری که آنها به طور طبیعی با پیام برنامه ریزی شده جریان می یابند.

هشدارهای نوشتن سئو SEO

هنگام نوشتن نسخه SEO ، نباید:

برنامه ای را فقط بر اساس چگونگی رتبه بالا ایجاد کنید.

هر یک از نمونه های اصطلاح عمومی (ماشین) را با کلید عبارت (ماشین قرمز قابل تبدیل قرمز) جایگزین کنید.

صفحات کپی شده را فقط برای رضایت موتورهای جستجو اضافه کنید.

اتکا به نسبت تراکم کلمات کلیدی و فرمول های غیر مفید.

عبارات کلیدی را در همه جا ممکن نمایش دهید. (نه ، این شما را متوقف نمی کند ، اما کاملاً مسخره به نظر می رسد!)

نوشتن متون SEO تنها نوشتن متن برای موتورهای جستجو نیست. این فرآیند نوشتن یک نسخه برای جذب بازدید کنندگان شما ، از جمله عناصر برای کمک به موتورهای جستجو و بازدید کنندگان شما در درک موضوع صفحه است.

اگر به یاد دارید که چه کسی واقعاً در سایت شما (یا مشتری های شما موفق شده است) یا روی آنها تمرکز کرده اید ، مطمئناً یک نسخه SEO معتبر ایجاد کرده اید.

© 2005

http://www.marketingwords.com/

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا