دنیای وب

یک نفر چقدر سریع می تواند در شبکه های اجتماعی برای تجارت خوب باشد

مهارت در شبکه های اجتماعی تجاری زمان می برد. حقیقت این واقعیت این است که هر بازاری متفاوت است و خواسته ها، نیازها و خواسته های متفاوتی دارد. یافتن یک پیام بازاریابی که به بهترین وجه با این نیازها مطابقت داشته باشد، زمان می برد. با این حال، همه شرکت ها آماده نیستند که این زمان را صرف کنند. بنابراین، آنها استفاده از پلتفرم های شبکه های اجتماعی را مانند بقیه افراد در سیستم کنترل می کنند. با این حال، یک کارآفرین یا یک صاحب کسب و کار که وقت خود را صرف مطالعه بازار هدف خود می کند، ممکن است در شبکه سازی برای یک محصول یا خدمات ماهر شود.

صرف بیشترین زمان برای تبلیغات، یادگیری در مورد یک بازار و آزمایش پیام های مناسب هنگام صحبت با آن بازار است. این فرآیند می تواند به کار و زمان زیادی نیاز داشته باشد. با این حال، این با ارزش ترین فعالیتی است که یک کارآفرین می تواند در تجارت خود انجام دهد. وقت گذاشتن برای این دوره به شرکت این امکان را می دهد که با حاشیه زیادی به رقبا بفروشد. این همچنین می گوید که آنها به راحتی نیازها و الزامات بازار هدف خود را درک خواهند کرد. شرکت‌ها می‌توانند از این درک برای ایجاد محصولات و خدمات بیشتری که در این بازار هدف فروخته می‌شوند، استفاده کنند، زیرا درک درستی از نیازها و خواسته‌های بازار هدف دارند.

توانایی فرد برای یافتن بازار هدف و آزمایش پیام‌ها بر سرعت شبکه‌های اجتماعی برای اهداف بازاریابی تأثیر می‌گذارد. اگرچه هر بازار متفاوت است، اما شایستگی اصلی آزمایش و نظارت مداوم است. صدایی را که پیام را منتقل می کند تغییر می دهد و ممکن است سرویس با نتیجه متفاوت باشد (بسته به اینکه آیا شخص مورد نظر دارای اختیار کافی برای ایجاد چنین تغییری است). داشتن سطح بالایی از مهارت در این مجموعه مهارت ها به یک فرد یا صاحب کسب و کار اجازه می دهد تا به هر بازاری که انتخاب می کند وارد شود و در آن بازارها موفق شود.

همه رسانه ها (از جمله شبکه های اجتماعی) واقعاً به اعداد و علم وابسته هستند (اگرچه اکثر مردم نمی خواهند آن را بپذیرند). آنها بوکس را یک علم شیرین می نامند و حقیقت این است که بازاریابی نیز یک علم شیرین است. داده های زیادی وجود دارد که می تواند بر بازخورد مشتریان تأثیر بگذارد که نباید نادیده گرفته شوند. تمام حرکات در کانال فروش شمارش می شود و تمام مراحل آن کانال باید تست شود.

مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق، مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در رسانه های دیگر است. آنچه مورد نیاز است، تمایل به کشف چگونگی یادگیری این مهارت ها و به کارگیری آنها در دنیای واقعی است. مبارزه جایزه تفاوتی ندارد. تنها راه برای اینکه بفهمیم یک تکنیک یا استراتژی مهم است یا نه این است که آن را در مقابل یک حریف بسیار متخاصم آزمایش کنیم. وضعیت فروش هر چه که باشد، طرف مقابل یک مخالف واقعی است که نمی‌خواهد پول خود را رها کند. این به کسی بستگی دارد که می‌خواهد در رسانه‌های اجتماعی خوب باشد (در هر شرایطی) چگونه می‌تواند آن شخص را وادار به باز کردن کیف پول خود کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا