صنعت و تجارت

۲۹ آذر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام تسهیلات کم بهره برای رسانه‌ها


به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا ، معاون اطلاع رسانی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق تلفن اعلام کرد: قرض الحسنه در مرحله اول از جمله روزنامه ها ، نشریات سه ماهه و دو ماهه امکانات پشتیبانی را برای فعالان شرکتی ، فرهنگی و هنری فراهم می کند. و سالنامه خصوصی. متقاضی قابل پرداخت است.
بنابراین متقاضیان این تسهیلات یا پروانه دارانی که هنوز ثبت نام را تکمیل نکرده اند می توانند با مراجعه به سامانه هدیه نسبت به ثبت نام یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
وضعیت تماس:
با توجه به برگزاری اولین جلسه کارگروه ارائه تسهیلات حمایتی برای بخش فرهنگی (رسانه ها) و با توجه به تماس های قبلی و محدودیت های اخیر کرونر ، مهلت ثبت نام تسهیلات کم بهره قبل از 20 دسامبر سال جاری اعلام می شود.
بنابراین متقاضیان دریافت این تسهیلات یا امتیاز گیرندگان با ثبت نام ناقص می توانند با مراجعه به سیستم هدیه در آدرس ایمیل آدرس هدیه ، نسبت به ثبت نام اقدام کرده و یا مدارک خود را تکمیل کنند.
این آخرین فرصت تیم برای دریافت وام های کم بهره است و برنامه های دریافتی پس از این تاریخ به هیچ وجه پردازش نمی شوند.
برای ثبت درخواست خود ، صاحب پروانه باید به نکات زیر توجه کند:
برای بهره مندی از تسهیلات ناکارآمد ، پس از ورود به سیستم هدیه ، باید کاربرگ نماینده مطبوعات را از قسمت اطلاعات (برای به دست آوردن اسناد مورد نیاز تسهیلات صندوق کارآفرینی امید) بارگیری کرده و نکات کلیدی مندرج در صفحه پیوست طرح را کامل و خود اعلام کنید انجام عملیات در.
لازم به ذکر است که بارگذاری اسناد ذکر شده در بخش پیوست طرح براساس خوداظهاری (لیست بیمه پرداختی ، اجاره نامه و غیره) ضروری است
علاوه بر این ، برنامه عقلانیت رسانه را که شامل منابع مالی موجود و مورد نیاز ، پزشکان و اشتغال زایی ، عملکرد رسانه ها و برآورد مالی و تخمین آسیب های ناشی از بحران بیماری عروق کرونر قلب است ، بارگیری کنید. همچنین در این بخش لازم است.
به منظور رفع ابهام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دستیابی به امکانات پشتیبانی ، شماره تلفن های مدیر رسانه 84095157-021 و 09226545815 و شماره تلفن مرکز تبلیغات 88004184-021 آماده هستند.
به گزارش ایرنا ، این اقدام بخشی از حمایت معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از برگزار نشدن نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پس از شیوع ویروس کرونا بود ، این امر به دلیل نیاز به رعایت ویروس کرونا بود. پیش از این ، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ ، طرح تابستان کتاب را برگزار کرد ، که به سرعت کتاب های خریداری شده از ناشران را تسویه کرد ، توزیع روزنامه های دولتی بین ناشران را تسریع کرد ، از ناشران استانی کتاب خریداری کرد و تمدید کرد یادداشت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای ارسال اقلام فرهنگی. کتابها) سعی دارند از ناشران و محافل مرتبط با نشر حمایت کنند. به منظور حمایت از فرهنگ ، هنر ، رسانه و فرصت های شغلی فعال و حفظ فرصت های شغلی و شکوفایی در صنعت فرهنگی ، صندوق سرمایه گذاری امید امکانات پشتیبانی کم درآمد را فراهم می کند.


لینک منبع

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا