دنیای وب

آیا این اشتباهات احمقانه بهینه سازی موتور جستجوگر وب (SEO) را مرتکب می شوید؟

اگر این اشتباهات احمقانه را در بازاریابی وب موتور جستجو مرتکب شده اید ، این ممکن است یکی از دلایلی باشد که شما برای ترک این کار بسیار ناامید و ناامید شده اید! شما باید موتور جستجوگر وب خود را به طور مداوم بهینه سازی کنید. فاصله!

من واقعاً هیجان زده هستم … من وب سایت کسب و کار خود را در صفحه اول google بیش از 11،600،000 صفحه یافتم !! بله همینطور است یازده میلیون صفحه! اکنون می خواهم تجربه خود را با هر کسی که به این موضوع علاقه مند است به اشتراک بگذارم.

در اینجا لیست شخصی بررسی خطاهای SEO برای جلوگیری از استفاده من وجود دارد. اگر از این خطاها پاک شوید ، دید SEO (SEO) بیشتری خواهید داشت:

1. ابتدا کلیدواژه تحقیق نکنید. بهتر است با تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود شروع کنید ، زیرا به این ترتیب بیشترین مشتری بالقوه را جذب خواهید کرد.

2. بهینه سازی برای یک کلمه کلیدی گسترده به جای کلمه کلیدی tail long. – من اکیداً پیشنهاد می کنم به جای کلمات کلیدی گسترده ، کلمات کلیدی طولانی ایجاد کنید. کلمات کلیدی دم بلند بیشتر به نیازهای مشتری بالقوه اختصاص دارند و رقابت کمتری دارند. به عنوان مثال: کلمه کلیدی عمومی بسیار رقابتی “مشاغل خانگی” است ، اما یک کلمه کلیدی طولانی ممکن است “بهترین ایده آسان مشاغل خانگی” باشد.

3. نداشتن کلمه کلیدی در نام دامنه خود. بسیاری از مشتریان بالقوه به دنبال محصول شما هستند ، نه شرکت شما. به همین دلیل شما باید یک نام دامنه با کلمه کلیدی مورد نظر خود داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی هدف کلی کسب و کار شما حول “فریم ها” باشد ، نام دامنه شما باید “http://www.tires.com” باشد (این کلمه کلیدی ممکن است دیگر در دسترس نباشد) ، بنابراین ما به این نیاز داریم برای جستجوی کلمه کلیدی دنباله بلند مانند “http://www.michelinusedtires.com” ، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.

4- کلمات کلیدی خود را در عنوان وارد نکنید. اگر کلمات کلیدی خود را در عنوان بگنجانید ، موتورهای جستجو به صفحه شما رتبه بهتری می دهند.

5. کلمه کلیدی خود را در توضیحات وارد نکنید. – اگر کلمات کلیدی هدف ما در توضیحات صفحه وجود داشته باشد (می توانید همان نام عنوان صفحه را وارد کنید ، مانند “3 نکته بهبود سئوبار دیگر شانس رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو افزایش می یابد.

6. کلمات کلیدی خود را در نام پرونده های صفحه وارد نکنید. نام فایل صفحه باید حاوی کلمات کلیدی شما باشد (کلمات کلیدی) ، زیرا انگیزه خوبی برای موتورهای جستجو برای رتبه بندی بالاتر صفحه شما است. به عنوان مثال: domain.com / yourkeyword1 / yourkeyword2

7. کلمات کلیدی را در برچسب های تصویر جایگزین نکنید. – همه تصاویر نیز باید بهینه شوند ، زیرا ربات های موتور جستجو نمی توانند تصاویر را بخوانند ، اما برچسب alt تصویر را می خوانند. بنابراین از کلمات کلیدی خود در میان برچسب های تصویر جایگزین استفاده کنید.

8. از Anchor Text Optimization استفاده نکنید. هنگامی که سایت ها یا صفحات دیگر به شما پیوند دارند ، مطمئن شوید که متن پیوند شامل عبارت کلمه کلیدی شما باشد. این مورد به ویژه درصورتی که سایت شما حاوی صفحات زیادی باشد بسیار مفید است ، زیرا مهم نیست که این پیوندها از همان وب سایت صفحه شما می آیند … شنل؟ ؛)

9. مطالب جدید را فراموش کنید. ربات ها محتوای جدید را دوست دارند ، بنابراین شما می خواهید وب سایت شما مرتباً با محتوای مرتبط به روز شود. این عنکبوت های جستجو را به خود جلب می کند و به شما کمک می کند تا در SERPs (صفحات نتیجه موتور جستجو) بیشتر شوید.

۱۰- ارسال های فهرست وب و فهرست مقاله را انجام ندهید. بازاریابی وب موتور جستجوگر خود را با پیوندهای یک طرفه از ارسال دایرکتوری و فرآیندهای ارسال مقاله بهینه کنید. با گذشت زمان ، این امر در ایجاد لینکهای ورودی یک طرفه و در نهایت رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو بسیار مفید خواهد بود. سه فهرست اصلی وب که به هر صفحه وب جدیدی که ایجاد می کنم ارسال می کنم Google ، Yahoo و Bing هستند (قبلاً Live.com شناخته می شدند).

11. از نقشه سایت استفاده نکنید. پس از ایجاد نقشه سایت ، باید پس از ایجاد آن ، آن را به دایرکتوری های فوق ارسال کنید تا صفحه های شما سریعتر و با دقت بیشتری نمایه شوند.

12. کمبود RSS. در صورت داشتن صفحه ای که اغلب به روزرسانی می شود ، خوراک RSS بسیار مفید است. این ابزار سایر سایت ها را از اطلاعات جدید شما آگاه می کند (ارسال محتوا به سایت های دیگر در اینترنت با عنوان “اشتراک گذاری” شناخته می شود). بعد از به روزرسانی (یا ایجاد) یک صفحه ، من همچنین توصیه می کنم در pingomatic.com پینگ بزنید

13. Google Local. – این سرویس از طرف Google بیشتر بر موتورهای جستجو تأثیر گذاشته است. کار خود را ارسال کنید در http://www.google.com/local/addمیدونی چیه؟ فرقی نمی کند از خانه کار کنید.

14. از سایت های شبکه اجتماعی خود پیوند ندهید. – شما باید در حساب های خود در شبکه های اجتماعی (مانند توییتر ، فیس بوک و غیره) لینک مستقیم به وب سایت خود داشته باشید. همچنین ، در هر بار صحبت در مورد شرکت یا نام خود ، در توضیحات زیستی خود ، اگر می توانید ، پیوندی به سایت خود وارد کنید.

15. بدترین: عدم درک محبوبیت پیوند. اتصال به اینترنت تنها مورد برای GOOGLE است. همچنین باید بدانید که پیوند دادن مهمترین کار SEO است که می توانید انجام دهید. فاصله بخاطر بسپارید ، پیوندها مانند “رای” هستند ، اگر سایتهای “رأی دهنده” با کیفیت زیادی برای صفحه خود داشته باشید ، در اینترنت یک فرد مشهور خواهید بود. چند سال پیش ، یک پروژه مدرسه فقط برای تعیین شایستگی یک وب سایت ایجاد شد ، فقط با یافتن کیفیت و کمیت سایت های مرتبط با آن. و این ، دوست من ، نحوه ایجاد Google بود. امروز ، آنها هنوز هم اساساً به دنبال همان چیز هستند. اینو فراموش نکن

بهینه سازی وب سایت بازاریابی موتور جستجوگر (بهینه سازی موتور جستجو) کار دشواری نیست ، فقط باید به یادگیری ، تمرین و آزمایش ادامه دهید.

اگر می خواهید در زمینه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) متخصص باشید ، امروز تمام توصیه هایی را که در این مقاله آموخته ام ، اعمال کنید و متمرکز بمانید. به یاد داشته باشید: برای پیروزی بازی کنید! هرگز عقب نمانید. هرگز تسلیم نشوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا