ساختمان و مسکن

آیا در مورد جزیره هوار شنیده اید؟

جزیره هوار در دریای آدریاتیک واقع شده و متعلق به کرواسی است. این جزیره در 80 کیلومتری غرب از شرق پخش شده و یک بهشت ​​واقعی برای گردشگران آن است. مردم در سراسر جهان از چهار قسمت اصلی جزیره هوار دیدن می کنند ، زیرا شگفتی های آن بسیار و متنوع است.

در طول زمان حیات خود ، جزیره هوار بسته به فرهنگی که به آن تعلق داشت ، با نامهای دیگر نیز شناخته می شد. در ابتدا به عنوان فاروس شناخته می شد و پس از آن همانطور که از شاعر یونانی آپولونیوس رودز می شناسیم ، آن را پیتاییا (حدود قرن سوم قبل از میلاد) نامیدند. در حالی که تحت حکومت روم بود ، آن را Varea و بعدا Varea نامیدند. اسلاوها که در قرون وسطی این جزیره را اشغال کردند ، جزیره هوار نامیدند. حتی اگر این جزیره تحت اشغال اسلاو بود ، بسیاری از ساکنان در حال صحبت رومی بودند و بردگان را ترغیب می کردند که دوباره نام رسمی را تغییر دهند ، این بار به کوارا. در قرن یازدهم ، ایتالیایی ها نام خود را به لیسینا (به معنی جنگل) تغییر دادند ، این کلمه ای پر معنی است زیرا در آن زمان این جزیره کاملاً با توپوگرافی چوبی مشخص می شد. این نام تا قرن نوزدهم هنگامی که دوباره به جزیره هوار تغییر یافت ، حفظ شد.

این مکان امروزه به عنوان جزیره هوار شناخته می شود ، اما فرهنگ هوار از مدتها پیش منقرض شده بود. گفته می شود این فرهنگ از سال 3500 تا 2500 قبل از میلاد وجود داشته است. جزیره هوار یک قطعه مهم در تاریخ کرواسی است زیرا یکی از مراکز مهم ادبی این کشور در دوره رنسانس است. امروزه به عنوان محصولی از اسطوخودوس ، عسل و شراب شناخته می شود و این جنبه ها می تواند برای علاقه مندان به تحریک حواسشان جذاب باشد. به دلیل آب و هوای بی نظیر و موقعیت مکانی خاص ، جزیره هوار محل اقامت بسیاری از گیاهان و حیوانات مختلف از جمله ضربه زدن به کرواسی است. یک واقعیت جالب در مورد جزیره هوار این است که هر سال 2800 ساعت خورشید می گیرد. همانطور که مشاهده می کنید ، هیچ کس برای این کسل کننده حوصله ندارد ، زیرا این تاریخ دوباره به تاریخ و فرهنگ افرادی که این نوع علاقه را دارند ، می پیوندد و می تواند با آفتاب گرفتن و لذت بردن از طبیعت مکانی عالی برای استراحت باشد.

در این جزیره شهرهای بسیاری برای بازدید وجود دارد که هر کدام داستان و ویژگی های جذاب خود را دارند. شهر هوار در سال 2001 بیش از 4000 نفر جمعیت داشت. این می تواند یک جاذبه گردشگری باشد زیرا در اینجا است که اولین تئاتر عمومی در اروپا در سال 1612 افتتاح شد. شهر استاری گراد در قسمت شمالی جزیره هوار واقع شده است. در سال 2001 نزدیک به سه هزار نفر. این مکان از نخستین شهرکهای انسانی در دریای آدریاتیک از دوران باستان است. گفته می شود Jelsa ، شهری در منطقه شمالی مرکزی این جزیره ، در سال 2001 حدود 3600 نفر جمعیت داشته است. چهارمین منطقه ای که توجه شما را به خود جلب کرده است ، شهر سوکوراج ، شهری با زیبایی زیبا است که در شرق سر جزیره هوار واقع شده است. سوکوراج رسماً به عنوان مرکز بخش شرقی جزیره هوار نامگذاری شد. گفته می شود این شهر 2300 سال قدمت دارد ، واقعیتی که می تواند هر کسی را خیره کند. این شهر دارای آب و هوای معتدل و حومه ای زیبا است که آن را برای مدیتیشن و آرامش بیشتر ایده آل می کند. 400 نفری که در اینجا زندگی می کنند در گردشگری و ماهیگیری زندگی می کنند ، بنابراین هر کسی که علاقه مند به این سایت باشد با آغوش باز پذیرایی می شود و زمان بسیار خوبی را سپری می کند.

جزیره هوار اعتقاد بر این است که از 5000 سال قبل از میلاد سکونت داشته است. از آن زمان ، بسیاری از فرهنگهای مختلف که در هر سنی که برای انسان شناخته شده است و در آنجا زندگی می کنند ، جای خود را در این مکان به جا گذاشته اند. دوره نوسنگی با وجود بخشی از سفال های قدمت 2500 قبل از میلاد ، وجود خود را در تاریخ جزیره هوار اثبات می کند. سفال های برنز و سایت های تپه نمایانگر عصر برنز است. عصر آهن ، بسیاری از شهرکها از جمله ارگ ​​را ترک کرد. اکثر این شهرک ها مجهز به برخی از اشکال دفاع بدوی هستند. پس از آن یونانیان باستان به جزیره هوار بسیار علاقه مند شدند. بقایای مستعمره یونان هنوز هم می توان از طریق برخی از دیوارهای دفاعی که باقی مانده است ، مشاهده کرد. پس از یونانیان ، بسیاری از فرهنگهای مختلف میراث خود را به جزایر هوار مانند مردم رومیان ، بیزانس ها ، اسلاوها ، ساکنان ، دریا ، ترکها و حتی کشورهای جدید مانند اتریش ، فرانسه ، انگلیس و روسیه میراث خود را به مردم واگذار کردند.

جزیره هوار مکانی عالی برای تعطیلات است. یکی از معدود مکان هایی که می توانید از زندگی بزرگ شهر و همه مشکلات آن فرار کنید ، مکانی است که می توانید نفس خود را بکشید و واقعاً آرام باشید. در یک جاده دریایی جنگلی یا یک هفته زندگی آرام در یک روستای زیبا قدم بزنید تا ببینید زندگی بدون هیچ ارتباطی با تمدن چگونه است. جزیره هوار یک بهشت ​​آرامش بخش است. بسیاری از مکانهای دیدنی مانند یکی از بناهای تاریخی جزیره هوار ، کلیسای سنت لارنس وجود دارد که به خاطر جمع آوری نقاشی های استادان باستان مشهور است. جزیره هوار همچنین یکی از بزرگترین اردوگاه های برهنه است. در اینجا هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید حوصله خود را بگیرید.

یکی از معدود مکان هایی که انسان هنوز تخریب نکرده است ، جزیره هوار دقیقاً مانند سایر مکان های معروف دنیا باید دید. فقط این است که او تبلیغات زیادی نداشته است و شاید به همین دلیل است که زیبایی او لمس نشده است. شما می توانید از منظره ها لذت ببرید و می توانید نحوه زندگی بومیان در آنجا را ببینید. این ایده به شما می دهد که چگونه اجداد ما بدون نیاز به کار در گیاهان پر سر و صدا و محیطهای آلوده زندگی می کردند. در حقیقت ، لازم است بگوییم که جزیره هوار یکی از مکانهای ایده آل است که می توانید از آن بازدید کرده و خود را از آن دور کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا