دنیای وب

آیا طرح جبران دو برابر عادلانه است؟

هنگام انتخاب یک شرکت بازاریابی شبکه ای ، بهتر است در مورد برنامه های مختلف جبران خسارت بدانید. همه ما می خواهیم در بازاریابی شبکه ای موفق باشیم و بدیهی است که آن را می خواهیم انتخاب شرکت با بهترین برنامه جبران خسارت.

یکی از آنها از من پرسید که من در مورد برنامه جبران خسارت دو طرفه چه نظری دارم و دیگری از این رو فکر کردم که در مورد آن فکر می کنم.

طرح جبران دو عامل قطعاً موافقان و مخالفان خود را دارد. با این حال ، موفقیت بازاریابی شبکه ای شما بیش از برنامه پرداخت به ذهنیت ، اخلاق تجاری و عادات شما بستگی دارد.

بسیاری از مردم دیوانه می شوند و سعی در رمزگشایی از نحوه پرداخت خود دارند. به نظر من حتی قبل از شروع کار آنها به دنبال بهانه هستند. هر طرحی موافقان و مخالفان خود را دارد.

افراد موفق ذهنیت موفقیت دارند. آنها صرف نظر از برنامه پرداخت در هر شرکتی موفق خواهند شد.

افراد ناموفق مشغول انجام بسیاری از اقدامات اشتباه هستند و بهترین کار این است که ابتدا بر ذهنیت آنها تمرکز کرده و همچنین یک برنامه روزانه محکم برای نگه داشتن آنها در مسیر درست اجرا کنند.

من افرادی را می شناسم که در ازای جبران خسارت دو طرفه به شرکت ها پیوسته بودند ، پای آنها “ضعیف” بود و درآمدزایی بالایی داشتند. آنها به ایده های اساسی که upline آنها تجارت آنها را برای آنها ایجاد می کند ، پایبند نبودند.

من همچنین افرادی را می شناسم که قبل از عضویت هر اینچ از برنامه جبران خسارت خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند ، اما پس از عضویت در واقع هیچ کاری انجام نداده اند. آنها ساعت ها به تحقیق در این طرح پرداختند ، اما هرگز آن را به اشتراک نگذاشتند.

“شما لحظه ای موفق می شوید که به سمت هدفی ارزشمند حرکت می کنید.”

توصیه من به شما اگر به دنبال آنلاین بهترین برنامه جبران خسارت هستید این است که ابتدا تصمیم بگیرید هدف شما چیست و شرکتی را انتخاب کنید که احساس می کنید برای شما مناسب است. اگر به کالاهایی اعتقاد دارید ، می توانید در مورد آنها با افراد با اشتیاق صحبت کنید و تجارت خود را توسعه دهید.

شرکت خود را بر اساس علاقه به محصولات و آنچه شرکت در آن ایستاده است ، انتخاب کنید. اگر تصمیم خود را بر اساس شرکتی منطبق بر دیدگاه خود تنظیم کنید ، موفق تر خواهید بود تا اینکه به چگونگی دریافت پول اعتماد کنید.

ذهنیت شما در مورد کارتان چیست؟ آیا برنامه ای برای رسیدن به اهداف خود دارید و آیا روزانه در مورد آن برنامه اقدام می کنید؟

اگر ذهنیت درستی داشته باشید ، هدف بزرگی داشته باشید و برای نزدیک شدن به هدف خود هر روز اقدام کنید می توانید به هر آنچه در زندگی می خواهید برسید.

در حالی که تحقیق در مورد نحوه دریافت کار یک کار هوشمندانه است ، اما برنامه جبران خسارت که در آخر با آن روبرو می شوید نسبت به ذهنیت و اخلاق کسب و کار ثانویه است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا