دنیای وب

آیا Bing Ads و AdWords برای تبلیغ کنندگان با بودجه اندک گزینه مناسبی است؟

آیا Bing Ads و AdWords یک انتخاب عملی برای تبلیغ کنندگان با بودجه کوچک است؟ از تجربه شخصی من با استفاده از این دو ابزار تبلیغاتی موتور جستجو برای پرداخت به ازای هر کلیک ، می گویم نه. من در کل تقریباً 8000 دلار برای تبلیغات آنلاین با تبلیغات بینگ و AdWords PPC خرج کردم و هیچ هزینه ای برای سرمایه گذاری خود ندارم. به دلیل این عدم بازگشت سرمایه ، من استفاده از ابزارهای تبلیغاتی بینگ و ابزار AdWords را برای بازاریابی آنلاین متوقف کرده ام زیرا نمی توانم بودجه اندک خود را بر روی آن هدر دهم و هیچ چیز مثبتی برای نمایش آن ندارم.

من در مورد متوقف کردن بلافاصله استفاده از Bing Ads و AdWords PPC به نتیجه نرسیدم ، که باید آن را انجام می دادم ، در عوض من برخی از پیشنهادات آنها را دنبال کردم و تبلیغات خود را ویرایش کردم تا جذاب تر به نظر برسد و از کلمات کلیدی منفی و دم بلند استفاده کردم ، مطمئن شوید که صفحات فرود من بودند. معتبر است ، به همان میزان که بودجه من اجازه کلمات کلیدی خاص و غیره را می دهد ، بدون هیچ گونه افزایش در فروش یا تعداد بازدید از وب سایت من به دلخواه خود ، معتبر باشید.

بسیاری از کلاهبرداری های بازاریابی آنلاین وجود دارد که مشاغل کوچک هنگام انتخاب سرویس PPP باید از آنها آگاه باشند. یک راه برای اطلاع در مورد این شرکت ها از طریق بررسی منظم با بررسی مشتریان شرکت از این شرکت است ، اما به خاطر داشته باشید که بسیاری از شرکت های اینترنتی وب سایت های نقد مشتری خود را دارند که هدف آنها ارتقاء است. برای اینکه در جای امن باشید ، باید بیشترین تعداد بررسی مشتریان را برای شرکت ، به ویژه بررسی محصولات و خدمات ارائه شده توسط مشتریان واقعی و نه از داوران پرداختی ، پیدا کنید.

صرف نظر از محصول (های) و خدمات تبلیغ شده در بازار تبلیغ ، بودجه تبلیغات کوچک نشان دهنده عدم رقابت در مقابل شرکت هایی است که بتوانند میلیون ها دلار در ماه برای تبلیغات و بازاریابی هزینه کنند. من با هدر دادن پول خود در مقابل پسران و دختران بزرگی که میلیون ها دلار فقط برای بازاریابی و تبلیغات به آنها اختصاص داده شده است ، یک درس سخت آموختم و این چیزی است که مشاغل کوچک هنگام تصمیم گیری برای استفاده از بازاریابی اینترنتی PPC بعنوان تبلیغات به عنوان ابزاری برای تبلیغ محصولات و خدمات خود ، باید در نظر بگیرند.

من به هیچ وجه نمی گویم که ابزارهای بازاریابی اینترنتی ذکر شده در این مقاله ابزارها یا خدماتی نامناسب هستند که برای استفاده آنها در تبلیغ محصولات و خدمات مناسب نیستند ، فقط برای اینکه آنها را ارزشمند بدانیم ، یک شرکت کوچک باید بودجه تبلیغاتی بزرگی داشته باشد تا در این روش رقابتی باشد. روش های دیگری وجود دارد که یک شرکت با بودجه تبلیغاتی اندک می تواند خود را تعریف کند و یک پایگاه مشتری مقرون به صرفه تر از تبلیغات آنلاین با پرداخت کلیک کند و البته محصولات و خدماتی که تجارت برای همه موارد مرتبط با جذب مشتری و فروش ایجاد می کند. موفق باشید ، خدا شما را بیامرزد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا