ساختمان و مسکن

اجاره ملک تعطیلات در نزدیکی گلف و دریای مدیترانه در دهکده آلمریمار ، اندلس ، اسپانیا

Almerimar- اجاره تعطیلات سلطنتی

روستای ماریمار در دریای مدیترانه واقع شده است. این منطقه Costa de Almería در تمام سال در آب و هوا بسیار ملایم است. این به معنی باران بسیار کم و ساعات بیشتر سال تابش نور خورشید نسبت به سایر نقاط اروپا است. بنابراین ، Merimar برای اقامت در زمستان و همچنین در تابستان ایده آل است. این دهکده پیشنهادهای زیادی دارد ، مانند زمین گلف 27 سوراخی ، مارینا ، ذخیره طبیعی طبیعت Punta Intinas-Sabinar و سواحل مدیترانه ای که نزدیک به کوه های Alpujarras هستند. در این مرکز میله ، رستوران و بار وجود دارد. شهرهایی مانند “ال اژیدو” و استراحتگاه هایی مانند “Roquetas del Mar” در همسایگی ماریمار واقع شده اند. آلمریا با داشتن قلعه تاریخی ، کلیسای جامع و بوتیک های مجلل خود در 30 دقیقه با ماشین می توان به آن رسید. گرانادا با منطقه تاریخی خود و کاخ الهامرا و همچنین پیست اسکی زمستانی “سیرا نوادا” می توان در 90 دقیقه و شهر مالاگا در 120 دقیقه به آنجا رسید. تنها صحرای اروپایی ، Tabernas ، در فاصله 45 دقیقه ای قرار دارد و ذخیره طبیعی “Cabo de Gata” فقط 1 ساعت با هتل فاصله دارد. فرودگاه المریا (LEI) و «پارک مینی هالیوود» هر دو تنها 40 دقیقه با مریمار فاصله دارند !!!

روستای Marimar در 8 دسامبر 2012 یک هتل تفریحی گلف 5 ستاره کاملاً باز شده را افتتاح کرد. این تفریحگاه امکانات زیبایی را برای گلف بازان ارائه می دهد. هتل دارای 100 اتاق ، رستوران و بار است و می توانید مستقیم به زمین گلف قدم بزنید. در کنار هتل Golf Clubhouse قرار دارد که استاد قوطی در آن قرار دارد.

مرکز این دهکده از دریای اسپانیا تشکیل شده و بیشترین ظرفیت قایق در اسپانیا وجود دارد. قایق بادبانی عملاً در مرکز ، در کنار بسیاری از کافه ها و رستوران ها محدود شده است ، جایی که می توانید در تمام سال از یک “تاپا” معمولی اسپانیایی همراه با یک روز آفتابی لذت ببرید. مغازه ها و بانک های دارای دستگاه خودپرداز ، داروخانه ، سوپر مارکت ، نانوایی و دفاتر محلی همه در این مرکز قرار دارند.

ذخیره طبیعت “Paraje طبیعی Punta Entinas-Sabinar” را می توان در شرق روستا در حاشیه دریای مدیترانه مشاهده کرد و مریمار را به پیست “Roquetas de Mar” پیوند داد. این ذخیره شده توسط قوانین محیط زیست اسپانیا و اروپا محافظت می شود. فلامینگوها بهترین پرندگان شناخته شده هستند ، اما گونه های محافظت شده ای بسیار کوچکتر نیز وجود دارند که زیستگاه خود را در این مکان دارند. طبیعت دیگری را می توان در کوه های Alpujarras ، تنها 30 دقیقه با Almerimar با جاده فاصله داشت. این کوه ها بخشی از یک ذخیره بزرگ طبیعی است که به “سیرا نوادا” در استان گرانادا متصل است. در طی یک ساعت رانندگی ، می توانید از رزرو “Cabo de Gata” بازدید کنید ، که به دلیل سواحل بکر و بیابانی معمولی مانند محیط اطراف بسیار دور از تنها کویر اروپایی به نام Tabernas مشهور است.

لا لادرا دل گلف در تفرجگاه دوستانه کوچک آلمریمار قرار دارد و شلوغ است اما به هیچ وجه شلوغ نیست. از امکانات بسیاری برخوردار است ، اما به بازار عرضه نمی شود. این اقامتگاه خصوصی که اجاره تعطیلات ما در آن واقع شده است ، یک جامعه کاملاً مرتفع با استخر عمومی بسیار بزرگ ، زمین بازی کودکان ، زمین های بسکتبال / دست و پا و بسیاری از باغ های مرتب است. از آنجا که آن را فقط در خارج از مرکز روستا ، به طور مستقیم بالاتر از زمین گلف ، ساکت تر است و مناظر خیره کننده است. کلیه املاک اجاره ای واقع در جنوب و دارای پنجره های بزرگی است که به تراس دسترسی دارند و اتاق های نشیمن را بسیار روشن می کنند. هر دارویی یکسان اما فردی است. به طور کلی ، این بدان معناست که همه آنها جادار ، مجهز ، کاملاً مبله هستند و تمام راحتی مورد نیاز برای اقامت خود را به یک تجربه واقعاً مثبت ارائه می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا