دنیای وب

اخبار 5Linx – چرا مردم با 5Linx شکست می خورند؟


اگر 5Linx کلاهبرداری است ، فکر می کنید چهار سال متوالی در لیست Inc 500 باشد؟ (2006-2009) من معتقدم اگر 5Linx کلاهبرداری باشد ، 5Linx در خانه یا فروشگاه شما موفقیت کسب خواهد کرد.
آیا منصفانه است که بگوییم 5Linx هرمی است زیرا افراد طبقه بالا درآمد زیادی کسب می کنند؟ و شرکتهای آمریکایی؟ آیا مدیران عامل و معاونان رئیس جمهور در زمینه های مدیریت و دسترسی بیش از کارمندان دریافت نمی کنند؟ اگر می توانید شرکتی را به من نشان دهید که دستمزد کمتری نسبت به افراد کم حقوق دارد ، من هر کلمه را می خورم. پس چرا بازاریابی وابسته به طور خاص هدف گذاری شده است؟ اگر از یک سیستم واردات یکسان در همه شرکتها استفاده می شود ، چرا 5Linx کلاهبرداری نامیده می شود؟
چه کسی این کار را انجام خواهد داد؟ من به شما می گویم چه کسی چه کسی می گوید آنها قربانی هستند مردم هرگز 5Linx را شروع نکرده اند یا سعی در توجیه ترک آن دارند. مردم تنها کسانی نیستند که در بازاریابی شبکه ای موفق هستند.
همه در NBA قرار ندارند. همه طراحان مد بوتیک را ترک نمی کنند. معاملات مسکن وجود دارد که هرگز نمی توانند خانه ای بفروشند. بیشتر افرادی که می خواهند زیبا شوند شکست می خورند. بنابراین شما به دنبال حقیقت بودید؟ بله ، مردم با 5Linx موفق نمی شوند ، اما وقتی افراد چیزهای دیگر زندگی را امتحان می کنند ، این نتیجه می رسد.
شما باید از خود بپرسید: “آنها چه کاری انجام دادند تا شکست بخورند؟” آیا آنها آموزش های مناسب دیده اند؟ آیا آنها از بهترین شیوه ها استفاده کرده اند؟ آیا اگر از روشی که استفاده کردند نتیجه نگرفتند از تکنیک های دیگری استفاده کردند؟ آیا آنها پروژه را به زور کشتند؟ آیا او یک حاکم محسوب می شود یا یک فرد فقیر؟ در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب موارد خود به جستجوی آنها بپردازید.
بازاریابی شبکه ای یک صنعت مبتنی بر عملکرد است. بنابراین اگر کاری انجام ندهید ، نمی توانید درآمد کسب کنید. اگر کمی انجام دهید ، کمی بدست خواهید آورد. اگر سخت کار کنید چیزهای زیادی به دست می آورید. به زبان ساده ، هرکسی بگوید 5Linx کلاهبرداری است ، به آن مراجعه می کند. این افراد بسیار انتقادی هستند و به دنبال نقص در همه جا هستند ، زیرا احساس ناکافی بودن می کنند ، زیرا قادر به انجام این کار نیستند. آنها قبل از اینکه بتوانند پول واقعی بدست آورند آنجا را ترک کردند ، بنابراین نحوه رایگان شدن برای آنها همیشه یک معمای مالی است. دشمن کسانی که تلاش می کنند و شکست می خورند ، کسی است که موفق می شود. آنها عصبانی هستند و نمی خواهند در جایی که شکست خوردند موفق شوند.
آنها ممکن است بگویند که با دادن این اطلاعات از شما محافظت می کنند ، اما آنچه که آنها واقعاً سعی در انجام آن دارند این است که شما را درگیر تلاش و موفقیت نکنند.
نوع دیگری از افرادی که می گویند 5Linx کلاهبرداری است شخصی است که هرگز بازاریابی نکرده است. دیدگاه شخصی که هنوز شخصاً تجربه نکرده این است که فقط به بیرون نگاه کند.آنها می توانند در مورد آن بنویسند یا صحبت کنند ، اما موفق نخواهند شد. در کتاب من ، این توصیه خوبی نیست ، زیرا من در مورد افرادی که هنوز این کار را نکرده اند ، شنیده ام.
آخرین شخصی که می تواند درباره 5Linx بنویسد و صحبت کند ، یک فرد موفق است. آنها برای شما یک منبع گرانبها هستند و شما باید به توصیه های آنها گوش فرا دهید. تفاوت زیادی بین شخصی که در یک موضوع موفق است و کسی که در مورد یک موضوع آموخته است وجود دارد. افراد موفق می دانند چه چیزهایی مهم است و چه چیزهایی مهم نیستند. آنها همچنین قادرند به س questionsالاتی پاسخ دهند که هنوز افراد ناموفق یا ناموفق به آنها پاسخ نداده اند.
میلیون ها دلار ضرر نکنید ، زیرا این همان چیزی است که با عدم عضویت در جامعه افرادی که می دانند راه بهتری وجود دارد ، از دست خواهید داد. صدها یا هزاران دلار پس انداز نخواهید کرد. شما فقط زمانی اتلاف خواهید کرد که بتوانید از نظر مالی مستقل باشید.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا