ساختمان و مسکن

از تماشای نفس گیر تابنان لذت ببرید

وقتی کلمه “بالی” را می شنوید ، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند سواحل شنی زیبا آن است. بالی جزیره ای کوچک در جنوب مجمع الجزایر اندونزی است. در حقیقت ، این بهشت ​​جزیره همه برای گشت و گذار و ماسه نیست بلکه به خاطر مناظر شگفت انگیز و سبز معروف است. به عنوان مثال وقتی از روستاهای منطقه تابنان بازدید می کنید ، تراس های حاصلخیز برنج را مشاهده خواهید کرد

اگر علاقه مند به بازدید از حومه شهر هستید ، تابنان مکان مناسبی برای شروع است. این فرار کامل از زندگی پرخاشگرای شهر است. وقتی آنجا هستید می توانید ویلا خود را اجاره کنید. مشهورترین و مشهورترین ویلاهای تابانان املاک آرسانا در دهکده Nyambu و ویلا Tamanulu در Piling Village است.

Arsana املاک و مستغلات

املاک آرسانا در دهکده Nyambu واقع شده است ، تنها 30 دقیقه با ماشین فاصله از Denpasar ، مرکز استان. املاک به سه منطقه تقسیم شده است که هر یک نقطه نظر خاص خود را دارند. ویلاها از فاصله دور از کل دره و کوهها چشمگیر هستند ، مناطق مسکونی پشت بام درختان را احاطه کرده و منطقه استخر مشرف به رودخانه سونگی است.

اگرچه شما در یک روستا زندگی می کنید ، اما هنوز هم می توانید با دنیای خارج در ارتباط باشید و لازم نیست نگران حمل و نقل باشید. اکثر شبکه های تلفن همراه از پوشش عالی در سراسر روستا برخوردار هستند و The Arsana Estate اتصال بی سیم باند پهن را فراهم می کند. در مورد حمل و نقل ، املاک به شما امکان می دهد از ماشین و راننده استفاده کنید که روزانه 10 ساعت برای آنها فراهم می کند.

Tamanolo ویلا

ویلا Tamanulu واقع در دهکده جذاب پیلینگ ، یکی از ویلاهای منحصر به فرد در بالی است. تا فرودگاه بین المللی Ngurah Rai فقط 90 دقیقه با هتل فاصله دارد. این ویلا فضای آرام و آرام را فراهم می کند. از منظره پانوراما از مزارع برنج آبشار ، تپه های سبز ، کوه Batukaru و کوه زیبای Agung لذت ببرید.

ویلا تامانولو ارزشهای سنتی و مدرن را با هم ترکیب می کند. این باغ دارای باغ های زیبا و استخرهای زیبا و زیبا است. با ورود به ویلا ، با یک دروازه بزرگ بالی که توسط درختان حیاط احاطه شده است ، مورد استقبال قرار می گیرید. هنگامی که داخل مجتمع هستید ، سنگ ها شما را به سمت باغ ها سوق می دهند. این ویلای 4 خوابه دارای عتیقه ، مبلمان چینی و برمه ای و تبت در سراسر خانه است. کارکنان دوستانه خوشحال خواهند شد که در طول مدت اقامت به شما کمک کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا