دنیای وب

از مقالات کسب درآمد كنيد: به چه دانشي نياز دارم؟

وقتی سعی می کنید با مقالات درآمد کسب کنید ، زیبایی آن این است که شما واقعاً نیازی به مهارت در قبل از حرفه ندارید و می توانید سیم ها را با پیشرفت خود بیاموزید. با این وجود مهارت هایی وجود دارد که برای موفقیت سایت های خود باید به خود آموزش دهید یا ضبط کنید. شما نمی توانید به دانستن چیزی ، یادگیری هر چیزی بروید ، و هنوز هم انتظار درآمد خوبی (یا اصلاً درآمد) دارید.

ابتدا باید بدانید که چگونه مقاله های مناسب را انتخاب کنید تا سایت های شما موفق شوند. انواع مختلفی از مطالب وجود دارد ، از محتوای رایگان گرفته تا محتوای بالای دلار ، هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند (گرچه محتوای بالای دلار احتمالاً در پایان وب سایت موفقی را برای شما ایجاد می کند).

در مرحله دوم ، شما باید بدانید که چگونه کلمات کلیدی را انتخاب کنید که می تواند به شما کمک کند تعداد خوبی از ترافیک را بدست آورید ، بدون آنکه بیش از حد رقابتی باشید که در صفحه اول یا دوم آن را پیدا کنید. اگر کلمات کلیدی بسیار رقابتی را که توسط وب سایت های حجیم و بزرگ استفاده می شود ، انتخاب می کنید ، احتمالاً هرگز به دو صفحه اول که بیش از حد به آن احتیاج دارند ، نخواهید رسید.

سوم ، شما باید بدانید که چگونه وب سایت خود را برای موتورهای جستجوی مختلف بهینه کنید. مهارت های SEO شما به شما امکان می دهد برای کلمات کلیدی انتخاب شده خود رتبه بالایی بدست آورید ، این امر به شما کمک می کند تا بازدید کنندگان و سودآوری کسب کنند.

چهارم ، اگر وب سایت بزرگی را انتخاب کنید که بیشتر کار خود را در زمینه بازاریابی آنلاین متمرکز کند ، باید بدانید که چگونه وب سایت خود را از طریق تبلیغات بنر پرداختی و پیوندهای متنی به بازار هدف خود بازاریابی کنید. اگر 2-5 صفحه سایت های بسیار کوچکی را ترجیح می دهید ، ترویج آنها به این روش مقرون به صرفه نخواهد بود و بیشتر از آنچه شایسته شماست ، خواهد خورد.

اگر بتوانید در طی چند سایت اول کوچک و یا چند ماه اول یک سایت بزرگتر ، برخی از این مهارت ها را بطور جدی قفل کرده و به آنها حمله کنید ، دیر یا زود به یک متخصص تبدیل خواهید شد. از آنجا که می توانید آکورد را به تنهایی بیاموزید ، تنها کاری که قبل از شروع کار جدید خود باید انجام دهید خواندن چگونگی شروع کار است (شاید یک کتاب الکترونیکی بازاریابی آنلاین یا دو کتاب بخرید) و اطمینان حاصل کنید که برای شروع یک سایت کوچک ، پول در دسترس دارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا