بازرگانی

امام جمعه همدان: قلم رسانه‌ها برای حقگویی تیز باشد


وی گفت: “گفتن حقیقت ، اعتماد سازی و امیدواری كلید واژه هر رسانه است كه بتواند در زمینه تولید اخبار و اخبار گام بردارد. فقط در این صورت است كه رسانه می تواند رهبری خود را بدون آسیب رساندن اعمال كند.”
این جمله محتوای دو کلمه “حبیب الله شعبانی موثقی” رهبر جمهوری اسلامی و امام جمعه همدان حجت اسلام و مسلمین است. حقوق اساسی و عدالت را ارتقا دهید.
“اگرچه به نظر می رسد راست میانه ای آسان است ، اما در واقع ، برخی از مردم تاب تحمل مقاومت در برابر رسانه های راست را ندارند و اصرار دارند كه خجاتلستان حبیبولا شعبانی” شاد “قابل اعتمادی را برای این مقامات فراهم كرده است. صدر “تا بتوانند” آستانه انتقاد خود را بالا ببرند و با رسانه های صادق و منتقد به عنوان عامل رشد و شکوفایی رفتار کنند و از آنها پرهیز نکنند. ”
به گفته امام جمعه حمیدان ، پیش شرط حق اصلی خیانت است ، تا زمانی که رسانه ها به یک جناح خاص و گروه خاصی تعلق دارند ، می توانند حقیقت را به صورت شفاف و شفاف روشن کنند. وی گفت: “جهان آشفته است ، مسئولیت ها و جناح ها همیشه در حال تغییر است ، بنابراین آنچه باید در رسانه ها ظاهر شود انعکاس صدای مردم است.” وی افزود که او به هیچ جناح یا گروه خاصی تعلق ندارد.
اصل راهنمایی و توصیه نماینده رهبران عالی استان همدان به خبرگزاری ایرنا این است که از نظر سیستم و مالکیت دولت ، مردم باید تالار گفتمان مردم باشند ، زیرا مردم بنیان دولت جمهوری اسلامی هستند و ایرنا باید قوی و پایدار باشد. .

امام جمعه همدان با تمجید از خدمات و فعالیت های رسانه ای ، با تأکید بر لزوم حمایت از این گروه ، اظهار داشت: رسانه ها باید بر اساس اصل حسن نیت و محور حقیقت مخاطبان را جذب کنند نه رهبر عالی استان همدان. نمایندگان بر این باورند که دموکراسی اعتماد و اعتماد عمومی مردم به رسانه ها است و بنابراین اکیداً توصیه می کنند که سازمان های خبری و مطبوعات نیازهای مردم را در اولویت قرار دهند ، این رمز موفقیت رسانه ها است. .
امام جمعه همدان تأکید کرد: بقای رسانه ها به اعتماد و اطمینان مخاطبان بستگی دارد ، اگرچه رسانه ها نه تنها می توانند از جامعیت آن لاف بزنند بلکه مخاطبان با ارائه برنامه هایی متناسب با نظرات و عقایدشان سرمایه اساسی مردم شرکت کننده در رسانه ها هستند. و فرهنگ گروه ها و شجره نامه های مختلف می تواند برای جذب آن تلاش کند.
حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به اینکه این امر در شرایط فعلی کشور بسیار م effectiveثر و سودمند است و امید را در بین افراد جامعه ایجاد می کند ، در ادامه با ارائه توصیه های پدرانه به رسانه ها در استان همدان ، اظهار داشت:
به گفته وی ، تحریم ها و اپیدمی کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از این دو موجب آزار مردم می شود ، دشمن با ترفندهای مختلف برای ایجاد فاصله از مردم و مسئولان ، ناامیدی و ناامیدی را به مردم القا می کند. در این حالت ، نقش هدایت و روشنگری رسانه ها بیش از هر زمان دیگری به منظور برجسته ساختن مزایا و معایب ، کاهش معایب و تشویق و امیدواری مردم آشکارتر است.نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: اگر نتوانیم منابع و توانایی های خود را به خوبی به مردم بیان کنیم ، آنهایی که قصد سو mal دارند کمبودها و منابع ناکافی ما را برجسته می کنند و شرمندگی ما را هر روز شکست می دهند. ، روزنامه نگاران باید سخت و هوشمندانه کار کنند. سعی نکنید با مردم ارتباط برقرار کنید و دستاوردهای سیستم را بیان کنید ، دشمن را سیاه نمایی و نابود نکنید.

در این جلسه ، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مرکز همدان معتقد بود که تفسیر دستاوردهای دولت و نهاد یک اصل مهم رسانه است و سابقه طولانی ایرنا از سال 1313 تخصص رسانه در زمینه های مختلف است و شواهد قوی از تجربه.
محسن فتاحی معتقد است که هرچه سطح دانش رسانه ای مدیران بالاتر باشد ، توانایی رسانه در انجام کارهای اطلاع رسانی و اطلاع رسانی بهتر است. امامان جمعه همدان نمونه بارزی از این گروه از مسئولان هستند. دانش عملکردها و اشراف می تواند خبرنگاران را خوشحال کند.
فتاحی گفت: “خبرگزاری ایرنا یک ضرب و شتم در داخل سیستم است و سیستم در مراحل خارجی با آنها دست می دهد.” وی در مورد توجه و عمق ولایت فقیه به دیدگاه این رسانه بین المللی صحبت کرد و خواستار موارد بیشتر شد. تعامل و ارتباط مدیران و مسئولان استان همدان به طور م effectivelyثرتری از این ابزار استفاده خواهند کرد.
“دقت ، صحت و سرعت” همیشه سنگ بنای اخبار رسانه ها بوده و روزنامه نگاران هیچ یک را فدای یکدیگر نکرده اند.
وی همچنین معتقد است که حمیدان از جوانترین امام جمعه کشور دریافت کرده است یک نعمت بزرگ برای استان است. این استان بدون شک نشاط و سرزندگی را برای منطقه به ارمغان آورده و رفاه و برکت را برای مردم کشور فراهم کرده است.


لینک منبع

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا