دنیای وب

اهمیت بازاریابی باقی مانده

این روزها به نظر می رسد همه در مورد استفاده از اینترنت برای ارتقاء مشاغل خود صحبت می کنند. بدیهی است که لازم نیست به شما بگویم که استفاده از اینترنت برای ارتقاء مشاغل شما می تواند مؤثر باشد ، اما فراموش نکنیم که بازاریابی آفلاین اگر مؤثر نباشد ، می تواند به همان اندازه مؤثر باشد. استفاده از محصولات تبلیغاتی راهی عالی برای تبلیغات آفلاین است.

محصولات تبلیغاتی روشی کم هزینه و کم هزینه برای بدست آوردن پیام شما هستند و این موارد می توانند به شما کمک کنند تا در مشتریان خود حضور پیدا کنید و از همه مهمتر ماندن در آنجا. در این مقاله به اهمیت بازاریابی باقی مانده خواهیم پرداخت.

اول ، من فکر می کنم تعریف این که بازاریابی باقیمانده چیست ، مفید خواهد بود. بازاریابی باقی مانده روشی برای بازاریابی مداوم از تلاش قبلی است. این بدان معناست که مدتها پس از پایان رویداد (نمایشگاه تجاری ، گشت و گذار ، کنفرانس و غیره) از بازاریابی خود سود می برید. این شبیه به چگونگی بازیگری است که هر بار که بازیگر فیلمش در تلویزیون پخش می شود یا آهنگساز هر بار که ترانه اش در رادیو پخش می شود ، درآمد دارد.

این اثر باقیمانده همان چیزی است که به بازاریابی باقیمانده می دهد و چرا اهمیت دارد. در مورد آن فکر کنید ، فقط باید یک بار کار را انجام دهید اما دوباره و دوباره مزایای تجارت خود را به دست می آورید. یکی از ساده ترین راه ها برای بازاریابی استفاده از کالاهای تبلیغاتی است.

در حقیقت ، یکی از دلایلی که محصولات تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه هستند به دلیل مزایای بازاریابی باقیمانده آنها است. به عنوان مثال ، فرض کنید برای ارائه خدمات خود یک پیام را به یک چشم انداز ارسال می کنید. این اولین قدم در بازاریابی است که به نظر می رسد مشتریان بالقوه است. این چالش ایجاد استراتژی برای ماندن در آنجا می شود؟ بهترین راه برای انجام این کار با استفاده از یک کالای تبلیغاتی سرگرم کننده و عملی که بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرد چیست.

به عنوان مثال ، به جای ارسال نامه ای به آینده ، چرا یک درب بازکن نامه ، برچسب چمدان ، تقویم صفحه کلید یا شیشه باز نمی شود؟

اکنون ، هر بار که از کالای شما استفاده می کنند ، از کار شما یادآوری می شوند. آنها بعد از اینکه همه دوست ندارند هدیه رایگان دریافت کنند ، احساس خوبی نسبت به شما و شرکت شما دارند؟ مخصوصاً مفید است

حال ، هنگامی که مشتری بالقوه نیاز به خدمت شما داشته باشد ، بیشتر تمایل به تماس با شما دارد تا رقبا. همانطور که می بینید ، شما مجبور بودید فقط یک بار به مشتری احتمالی خود بازاریابی کنید ، اما مزایای باقی مانده را دریافت کردید زیرا یک کالای تبلیغاتی را در پیام خود گنجانید. این افزونه نسبتاً ارزان قیمت بارها و بارها برای شما کار کرده است و هیچ تلاشی را از طرف شما انجام نمی دهد ، مانند فروشندهای ساکت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا