دنیای وب

بازاریابی اینترنتی برای مبتدیان: 10 توصیه

بازاریابی آنلاین مبتدی می تواند هم سرگرم کننده باشد و هم یک تجربه آموزشی. برای شروع ، مبتدیان با شور و شوق زیادی آغاز می شوند که همواره در مرحله ای از ناامیدی دنبال می شوند که منجر به این معضل می شود که آیا آنها را کاملاً رها کنیم یا ادامه دهیم. ناامیدی ناشی از کمبود اطلاعات و عدم توانایی در ویرایش وبلاگ های آنها و نوشتن مقاله است. از دیگر منابع ناامیدی می توان به ترافیک کم و بدون تبدیل اشاره کرد.

غالباً خواسته های فشرده دیگری وجود دارد که اکثر ما را وادار می کند تا بازاریابی آنلاین را رها کنیم. با این حال ، کسانی که ادامه می دهند هرگز استعفا نمی دهند. کسی که هرگز متوقف نمی شود ، برنده بازی بازاریابی آنلاین می شود. برندگان شکست هرگز نمی توانند باشند و برندگان هرگز نمی توانند تسلیم شوند.

با این حال ، افکار من در مورد بازاریابی اینترنتی مبتدی را می توان در سه کلمه خلاصه کرد. پشتکار ، مداوم ، ماندگار !!! البته از شما انتظار نمی رود که با دوام خود سر خود را به سمت دیوار بکشید.

خوب ، وبلاگ شما آماده است. شما در حال حاضر تصمیم گرفته اید که محصولات را تبلیغ کنید. شما حتی مقاله نوشتید و چه؟ بعد از شش ماه ، حدود 100 بازدید کننده عجیب به سایت شما وجود دارد !!! هنوز تبدیل نشده است !!! شور و شوق شما می میرد. زمان آن است که بگویید سیگار را متوقف کنید – برنامه ها کلاهبرداری ، ترفندهای گوروس هستند و فضای اینترنت پر از اطلاعات متناقض است ، آیا شما آن را گفتید (؟) – و آنرا استعفا می نامید.

من شما را سرزنش نمی کنم. اینها افکار من به طور کامل بود و می تواند ایده هر کسی در جای من باشد. با این حال ، یک اتفاق معجزه برای من اتفاق افتاد. بعداً به این نتیجه خواهم رسید که بطور خلاصه بگویم که معجزه همیشه اتفاق می افتد ، اما تنها شرط معجزه ماندگاری است. هیچ چیز مرموز در مورد آن وجود ندارد.

بنابراین در اینجا افکار من در مورد بازاریابی آنلاین مبتدی: شما تحلیل کرده اید که چرا تبدیل نمی کنید؟ آیا دلایلی را کشف کردید؟ آیا به دلایل کار کرده اید و اقدامات لازم را انجام داده اید؟ بازاریابی آنلاین مبتدی بسته به اینکه این ورزش انجام شده باشد ، می تواند دشوار یا آسان باشد. اگر جواب مثبت است ، پس همه چیز در دست است و موفقیت آسان می شود ، در غیر این صورت بازاریابی آنلاین یک کار دشوار است.

بنابراین در اینجا 10 توصیه برای بازاریابی آنلاین مبتدی ارائه شده است.

(من) وبلاگ خود را در جای خود قرار دهید

(2) یک یا چند محصول را برای تبلیغ انتخاب کنید (محصولی را انتخاب کنید که مورد علاقه شماست).

(سوم) در مورد چگونگی تبلیغ محصولات خود تحقیقاتی انجام دهید

(4) برنامه تبلیغاتی را برای تبلیغ محصولات تهیه کنید – به این برنامه بپیوندید

(v) نتایج خود را در فواصل زمانی نظارت کنید. اگر نتیجه نگرفتید ، وحشت نکنید

(6) تحقیقات بیشتر و دانش در مورد فنون ارتقاء. این به شما امکان می دهد مناطقی از مشکل خود را شناسایی کنید ، بنابراین می دانید چرا نتایج نشان نمی دهند.

(هفتم) اقدامات اصلاحی انجام دهید.

(هشتم) روی هدف خود متمرکز شوید

(نهم) اکنون می توانید نتایج حاصل از آینده را ببینید یا نمی بینید ، اگر هنوز نیامده است ، تحقیقات ، یادگیری و کاربردهای بیشتری را انجام دهید

(X) حتی اگر زمان لازم داشته باشد یا راهنمایی پیدا کنید که به معنای واقعی کلمه دست شما را بگیرد و هر مرحله از راه را برای سودآوری خود طی کنید ، ادامه دهید.

این راهنما نه تنها موفقیت شما را تضمین می کند ، بلکه مسافت اضافی را نیز برای شما آموزش می دهد و انواع ابزارها و برنامه های آموزشی را ارائه می دهد که بندرت در یک مکان در دسترس هستند یا چندین هزار دلار هزینه دارند. ممکن است بخواهید برنامه و پیشنهادات آنها را بخوانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا