دنیای وب

بازاریابی اینترنتی برای مبتدیان: 10 توصیه

بازاریابی آنلاین برای مبتدیان می تواند یک تجربه سرگرم کننده و همزمان باشد. در ابتدا مبتدیان با شور و شوق زیادی شروع به کار می کنند ، و به دنبال آن مرحله ناامیدی منجر به معضل ترک یا ادامه کار می شود. ناامیدی ناشی از کمبود اطلاعات و عدم توانایی در ویرایش وبلاگ و نوشتن مقاله است. سایر منابع ناامیدی ممکن است ترافیک کم و عدم انحراف باشد.

خواسته های غالباً دیگری وجود دارد که اکثر ما را وادار می کند از بازاریابی اینترنتی دست بکشیم. با این حال ، کسانی که پافشاری می کنند هرگز ترک نمی کنند. و کسانی که هرگز تسلیم نمی شوند همیشه در نهایت برنده بازی بازاریابی اینترنتی می شوند. برندگان هرگز نمی توانند برنده باشند و برندگان نیز هرگز نمی توانند انصراف دهند.

با این حال ، افکار من در مورد بازاریابی اینترنتی مبتدی می تواند در سه کلمه خلاصه شود. استقامت ، استقامت ، و ادامه دهید !!! البته از شما انتظار نمی رود که در ادامه کار سر خود را به دیوار فشار دهید.

خوب ، وبلاگ شما آماده است. شما قبلاً تصمیم گرفته اید که کدام محصول را تبلیغ کنید. شما حتی مقاله نوشته اید و چه؟ شش ماه بعد ، حدود 100 بازدید کننده عجیب در سایت شما وجود دارد !!! هنوز تبدیل نشده است !!! اشتیاق شما کم می شود. زمان گفتن استعفا – برنامه ها کلاهبرداری هستند ، مربیان کلاهبرداری هستند ، و فضای اینترنت پر از اطلاعات متناقض است ، آیا من گفتم که (؟) – و شما آن را ترک می کنید.

من تو را سرزنش نمی کنم. این دقیقاً افکار من بود و می تواند ایده هرکسی به جای من باشد. با این حال ، یک اتفاق معجزه آسا برای من رخ داد. بعداً به این موضوع می پردازم جز اینکه به طور خلاصه بگویم معجزه ها همیشه اتفاق می افتند ، اما تنها شرط معجزه ها استقامت است. هیچ چیز مرموزی وجود ندارد.

بنابراین در اینجا نظرات من در مورد بازاریابی اینترنتی برای مبتدیان آمده است: آیا شما تجزیه و تحلیل کرده اید که چرا تبدیل نمی شوید؟ آیا دلایل آن را کشف کردید؟ آیا در مورد علل کار کرده اید و اقدامات لازم را انجام داده اید؟ بازاریابی اینترنتی برای مبتدیان بسته به اینکه این تمرین توسط آنها انجام شده یا نه ، می تواند دشوار یا آسان باشد. اگر بله ، همه چیز در جای خود قرار می گیرد و موفقیت آسان می شود ، در غیر این صورت بازاریابی اینترنتی یک کار سخت است.

بنابراین در اینجا 10 توصیه در مورد بازاریابی اینترنتی برای مبتدیان آورده شده است.

(من) وبلاگ خود را سر جای خود قرار دهید

(2) یک یا چند محصول را برای تبلیغ انتخاب کنید (کالای مورد علاقه خود را انتخاب کنید).

(3) در مورد چگونگی تبلیغ محصولات خود تحقیق کنید

(4) یک طرح تجاری برای تبلیغ محصولات ایجاد کنید – به این طرح پایبند باشید

(V) نتایج خود را در فواصل زمانی کنترل کنید. اگر نتیجه نگرفتید وحشت نکنید

(6) تحقیق و دانش بیشتر در مورد فنون ارتقا promotion. با این کار می توانید مناطق مشکل خود را مشخص کنید تا بدانید که چرا نتایج نشان داده نمی شوند.

(Vii) اقدامات اصلاحی را انجام دهید.

(8) روی هدف خود متمرکز باشید

(9) اکنون می توانید نتایج را ببینید یا نمی آیند ، اگر هنوز نیستید ، بیشتر تحقیق کنید ، یاد بگیرید و پیشرفت کنید

(x) حتی اگر زمان لازم باشد یا مربی پیدا کنید تا با دست شما را بگیرد و در هر مرحله از راه را برای سودآوری شما طی کند ، ادامه دهید.

یک راهنما نه تنها موفقیت شما را تضمین می کند ، بلکه فاصله دیگری را نیز برای آموزش به شما ارائه می دهد و انواع ابزارها و آموزشها را به شما پیشنهاد می دهد که بندرت در یک مکان در دسترس هستند و هزینه آنها چندین هزار دلار است. ممکن است بخواهید طرح و پیشنهادات آنها را بخوانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا