دنیای وب

بازاریابی دیجیتال چیست؟ راهنمای بازاریابی در دنیای دیجیتال امروز

در دنیای تجارت و توسعه برند ، تبدیل به دنیای دیجیتالی بسیار پرتنش است. بنابراین بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه می توانیم از آن برای رشد تجارت استفاده کنیم؟

تعریف بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ تبلیغ و تبلیغ شرکت ها و مارک های آنها از طریق کانال های رسانه دیجیتال است. در حال حاضر ، رسانه های دیجیتال شامل وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی ، رادیو ، تلویزیون ، موبایل و حتی قالب های رسانه ای غیر دیجیتالی سنتی مانند تابلوهای تبلیغاتی و علائم کالسکه می شوند. اصولاً هر رسانه الکترونیکی ارائه شده بازاریابی دیجیتال است.

این تنها اشکال مختلف بازاریابی شخصی (P2P) ، تبلیغات چاپی و بازاریابی مستقیم را در خارج از چتر بازاریابی دیجیتال باقی می گذارد. تا آن زمان ، تبلیغات چاپی ، نامه مستقیم ، راهنمای چاپ ، بیلبوردها و پوسترها شروع به برقراری ارتباط با همتایان دیجیتالی خود می کردند. با مواردی مانند صفحات فرود URL ، کدهای QR ، تبلیغات بنر وب ، دایرکتوری های آنلاین ، نمادهای متنی ، بازاریابی و تبلیغات سنتی ، اغلب یک ارتباط دیجیتال مارکتینگ وجود دارد.

چرا روی رسانه های دیجیتال تمرکز کنیم؟

آژانس های بازاریابی ، صاحبان مشاغل و مصرف کنندگان به طور یکسان اقدام به انتقال این رسانه به رسانه های دیجیتال می کنند. تقاضای روزافزون برای نشان دادن نتایج قابل اندازه گیری ، تبدیل دیجیتال را به یک آژانس بازاریابی دیجیتال تبدیل می کند. اکثر رسانه های دیجیتال ، از جمله وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات تلفن همراه ، در مقایسه با بازاریابی سنتی مانند تبلیغات چاپی ، راحت تر قابل ردیابی هستند.

برای صاحبان مشاغل ، اشکال بسیاری از تبلیغات دیجیتال بسیار کم هزینه وجود دارد. حضور آنلاین و درگیر کردن مشتری در مکالمات از طریق رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل گزینه های کم هزینه ای برای چاپ و ارسال نامه الکترونیکی هستند. این کانال های دیجیتال برای هر شرکت هایی در دسترس هستند و حتی می توانند در زمین بازی برای استارتاپ ها ، مشاغل کوچک و مشاوران مستقل که به دنبال مشاغل جدید هستند کمک کنند.

برای مصرف کنندگان ، سرعت سریع زندگی تبلیغات دیجیتال را یک ضرورت می کند. هنگامی که مصرف کنندگان به کالاها و خدمات نیاز دارند ، روزهای انگشت شست برای یافتن آنها از طریق دفترچه تلفن ناپدید می شوند. اکنون ، دستگاه های تلفن همراه خود را راه اندازی می کنیم یا برای پاسخ به رایانه های خود حرکت می کنیم – و آنها را به سرعت پیدا کنید.

از رسانه های دیجیتال برای ایجاد شغل و برند خود استفاده کنید

صرف نظر از اندازه تجارت شما – SMB یا SME (کسب و کار کوچک و متوسط) – می توانید تجارت خود را از طریق کانال های دیجیتال کم هزینه به بازار عرضه کنید. اساس تلاش بازاریابی شما وب سایت شما خواهد بود. با خردمندانه در وب سایت خود سرمایه گذاری کنید و مطمئن شوید که موارد زیر را انجام می دهد:

  • به راحتی نشان دهنده تجارت و مارک تجاری شما (نگاه ، احساس ، پیام)
  • به اندازه کافی با مخاطب هدف خود صحبت کنید
  • توسط محققان در بالای موتورهای جستجو می توان یافت
  • به روز شده و به راحتی پیمایش می شود
  • چندین کانال برای ارتباط با مشتریان فراهم می کند
  • در ارتباط با سایر تلاشهای بازاریابی

توصیه می شود که با یک شرکت طراحی وب حرفه ای و متخصص در زمینه توسعه وب و بهینه سازی موتور جستجو کار کنید. از آنجایی که وب سایت شما بنیادی است که شما از آن کلیه کانالهای دیجیتال استفاده می کنید ، باید یکی از مهمترین سرمایه گذاریهای تجاری شما محسوب شود.

پس از اتمام وب سایت شما ، اقدامات بعدی راه اندازی کمپین های ایمیل منظم ماهانه یا دو ماهانه و برقراری ارتباط با مشتری از طریق رسانه های اجتماعی خواهد بود. اگر از بودجه ای واقعاً محدود استفاده می کنید ، اینها تلاشهایی هستند که می توانند در داخل کشور (توسط شخصی با دانش درست) یا با هزینه کم توسط یک آژانس بازاریابی دیجیتال خارجی انجام شوند. اطمینان حاصل کنید که تمام تلاشهای شما مشتریان را به سمت وب سایت شما سوق می دهد تا در آنجا بتوانند به طور کامل با کسب و کار ، محصولات و خدمات شما در تعامل باشند و کانالهایی را انتخاب کنید که از طریق آنها بتوانند با شما تماس بگیرند.

اگر علاقه دارید که به شدت با بازاریابی جستجو سر و کار داشته باشید ، می توانید مقداری دلار از دیجیتال مارکتینگ برای بهینه سازی موتور جستجو و تبلیغات هر کلیک خود را کنار بگذارید. امروزه بسیاری از شرکت ها برای دستیابی به مشتریان جدید به شدت در یافتن آنلاین متکی هستند. تصور غلط رایج میان صاحبان مشاغل این است که داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتریان آن را پیدا می کنند. اینطوری نیست سایت شما باید با کلمات کلیدی و عبارات خاص ، ابرداده ، محتوای صفحه و استراتژی های پیوند ایجاد شود که به شما در رسیدن به بالاترین رتبه بندی جستجو کمک می کند.

از آنجا که بسیاری از کلمات کلیدی و اصطلاحات دارای رقابت شدید برای بالاترین رتبه بندی جستجو هستند ، باید تلاشهای بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک خود را با تبلیغات به ازای هر کلیک تکمیل کنید. راه اندازی با تبلیغات تبلیغاتی با هر کلیک می تواند تا حدودی دلهره آور باشد ، اما با کمی وقت ، تلاش و جهت گیری ، این کار را می توانید در خانه یا با هزینه مناسب از طریق آژانس بازاریابی دیجیتال خارجی انجام دهید.

بر خلاف ایمیل ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی موتورهای جستجو ، می توانید میزبان سایر تلاشهای دیجیتال مارکتینگ باشید. تبلیغات موبایل ، رادیو ، تلویزیون ، بیلبوردهای الکترونیکی و بسیاری موارد دیگر به عنوان رسانه های بازاریابی در دسترس هستند. هر چه تلاش دیجیتالی را انتخاب کنید ، همه شما باید سازمان خود – وب سایت شرکت خود را به آن وصل و پیوند دهید.

اگر وسیله ای دارید ، یک سرمایه گذاری عاقلانه شامل خدمات الف آژانس بازاریابی دیجیتال برای کمک به تلاشهای بازاریابی خود امروزه بسیاری از آژانس های دیجیتالی خدمات مختلفی را برای اسکان شرکت های بزرگ و کوچک ارائه می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا