دنیای وب

بازاریابی دیجیتال چیست؟

تا 20 سال گذشته نخوابید ، متوجه خواهید شد که محتوای دیجیتال بر بازار تسلط دارد. از انفجار سرگرمی آنلاین گرفته تا فناوری های جدید تلفن همراه ، این سیستم عامل های در حال گسترش نه تنها طیف گسترده ای از گزینه های ارتباطی و گیم پلی را به ما امکان می دهند ، بلکه مسیرهای جدیدی را برای مارک ها و شرکت ها برای ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان باز می کنند. زمینه جدید و جذاب هیجان انگیز بازاریابی دیجیتال ، فرصت های جدیدی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ، غالباً با کسری از هزینه روش های سنتی بازاریابی ، فراهم می کند.

بازاریابی دیجیتال اساساً به دو دسته مختلف تقسیم می شود: هل دادن محتوا و کشیدن محتوا. محتوای پولی شباهت زیادی به روش های سنتی بازاریابی دارد ، زیرا به طور کلی هرزنامه است و در مقیاس بزرگتری هدف قرار می گیرد. انواع محتوای پرداخت شامل تبلیغات بنر در وب سایت ها ، وبلاگ ها ، تبلیغات پاپ آپ یا انواع خاصی از ایمیل است. این موارد برای ایجاد آگاهی از برند و جلب مخاطبان بیشتر عالی هستند. با این حال ، باید مراقب باشید که اقدامات بازاریابی آنها بیش از حد گیج کننده نیست: مصرف کنندگان به احتمال زیاد پیام های شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند ، آنها را مسدود کرده و تبلیغات شما را بی فایده می کنند. نه تنها می تواند بیش از حد باعث هدر رفتن بودجه بازاریابی شما شود ، بلکه می تواند منجر به از دست دادن مشتریان ارزشمند شود.

بیرون کشیدن محتوا برای ایجاد ارتباط با مشتری مناسب تر است زیرا شامل انتخاب وی برای دریافت ارتباطات است. رسانه های اجتماعی ، ایمیل های مشترک شده و پیام های متنی انواع مختلفی از منابع محتوایی در بازاریابی دیجیتال هستند. شرکت ها معمولاً معاملات یا کوپن های انحصاری را از طریق این فیدها به منظور جذب دنبال کنندگان و مشترکان ارائه می دهند و در نتیجه پیام را به افراد بیشتری منتقل می کنند.

از محتوای فشار و کشش می توان در قالب برای اجرای یک کمپین بازاریابی دیجیتال استفاده کرد. این اغلب مفیدترین راه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مصرف کنندگان است. با این حال ، مارک ها باید به اندازه سایر کمپین های بازاریابی بصورت آنلاین هوشمند باشند. از آنجا که می توان این کمپین ها را سریعتر و ارزان تر اجرا کرد ، این امر می تواند منجر به بروز خطاهایی از جمله غلط نوشتاری یا خرابی پیوندهای وب سایت به کاربر نهایی شود. این نوع خطاها می توانند به طرز باورنکردنی برای یک کمپین مضر باشند ، بنابراین دقت و اثبات ضروری است.

یکی دیگر از مواردی که در طول یک کمپین بازاریابی دیجیتال مورد توجه قرار می گیرد دستگاهی است که پیام شما روی آن نشان داده می شود. همانطور که هر کاربر گوشی هوشمند می داند ، تجربه خواندن چیزی روی صفحه نمایش سه اینچی با مطالعه آن روی صفحه 18 اینچی بسیار متفاوت است. بازاریاب ها باید هنگام تعیین یک پیام دیجیتالی از تصمیم و کپی کردن از انتخاب های خود آگاه باشند – این یک وضعیت مناسب نیست. در حقیقت ، کل کتابها و آموزشهای بازاریابی به ایجاد کمپین های م forثر برای سیستم عامل های فردی ، مانند دستگاه های تلفن همراه و سایت های بی شمار رسانه های اجتماعی موجود در آن اختصاص یافته است.

در پایان روز ، بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال وقتی در کنار هم استفاده شوند ، بیشترین تأثیر را دارند. در حالی که ما در طی مدت زمان بیشتری در طول روز به رایانه ها ، تلفن های هوشمند و رایانه لوحی خود متصل هستیم ، نمی توانیم برای همیشه به صفحه خیره شویم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا