دنیای وب

بررسیهای Eniva Vibe – حقیقت کامل

اگر به دنبال فرصتی در مورد فرصت های صنعت سلامتی بوده اید ، با چندین بررسی Eniva Vibe روبرو شده اید. مشکل این است که شما تمام روز تلاش نمی کنید که همه آنها را فیلتر کنید و حقیقت مستقیم را می خواهید.

وقت آن است که یک بررسی کاملاً منحصر به فرد از سایر بررسیهای موجود را بخوانید. 3 واقعیت هیجان انگیز وجود دارد که باید در مورد فرصت Eniva Vibe بدانید. ما با اصول اولیه شروع خواهیم کرد.

1) ساخت Eniva Vibe

این همه در ماه مه سال 1998 هنگامی که برادران اندرو و بنیامین بیچلر Eniva Vibe را تأسیس کردند ، آغاز شد. آنها دیدگاهی داشتند که شرکتی را ارائه دهند که یک محصول نوشیدنی معدنی را ارائه دهد.

اندرو بیچلر رئیس جمهور این شرکت و فارغ التحصیل دانشگاه ویسکانسین ، مدیسون است. وی همچنین به عنوان بهترین مجری با انواع سازمان های بازاریابی مستقیم و سایر شبکه ها ، تجربه گسترده ای دارد. دکتر بنیامین بچلر با تاکید بر پزشکی داخلی ، آموزش پزشکی خود را در دانشکده پزشکی دانشگاه مینسوتا گذراند.

Eniva Vibe یک شرکت بدون بدهی است که بیش از 10 میلیون دلار درآمد سالانه با بیش از 100000 توزیع کننده مستقل در سراسر کشور دارد.

2) Eniva Vibe و محصولات شما

اگر به شما اطمینان می دهد؛ خط تولید Eniva Vibe در داخل کشور تولید می شود و کنترل کامل مواد ، کیفیت و حاشیه ها را امکان پذیر می کند. این بدان معنی است که شما محصولات بهداشتی خوبی را بدست می آورید.

شما می توانید بین عطر و طعم سیب و تمشک آب Eniva Vibe را انتخاب کنید. به صورت مایع می آید زیرا این روش هزاران نفری را که اعتقادی به میزان جذب ویتامین ها در فرم های قرص ندارند ، می کند. می توانید این مکمل را با سایر آب میوه ها یا آب برای مصرف مخلوط کنید.

3) آنچه بیشتر بررسی های Eniva Vibe به شما نمی گوید

بله ، ابتدا باید اصول اولیه نحوه جبران خسارت خود را بدانید. معمولاً وقتی به عنوان توزیع کننده مستقل به Enive Vibe میپیوندید ، از یک “مشتری مورد علاقه” شروع می کنید. مبلغی در حدود 99.99 دلار برای یک بطری و جعبه پرداخت می کنید.

البته محدوده دیگر هدف شما تبدیل شدن به “معاون رئیس جمهور” برای بدست آوردن بهترین جبران خسارت از امتیازات بی شماری است که Eniva Vibe مانند کمک هزینه ماشین ، حلقه های الماس و غیره می دهد. موفقیت شما در GSV (دوره فروش گروه) و BV (میزان جایزه) اندازه گیری می شود.

به نظر فروتنانه ، Eniva Vibe محصولات فوق العاده ای دارد. اما جبران خسارت شما فقط درصورتی که محصولات زیادی بفروشید یا یک گروه توزیع کننده “دو برابر” داشته باشید ، بسیار سودآور خواهد بود. شما می توانید از راههای مختلفی جز فروش بطری های آب میوه ای با Eniva Vibe به موفقیت های مالی دست پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا