دنیای وب

بررسی ایمونوتک – موافقان و مخالفان تجارت ایمونوتک

بررسی ایمونوتک

قبل از ورود به این بررسی برای Immunotec بگذارید خودم را معرفی کنم. نام من بن بیل است و بیش از 20 سال است که در صنعت بازاریابی شبکه ای فعالیت می کنم. من از کودکی تعطیلات تابستانی خود را در کنفرانس های بازاریابی شبکه ای گذراندم و والدینم در بیش از 20 شرکت مختلف شرکت کردند. من با این صنعت رابطه ای عاشقانه و نفرت داشته ام که معتقدم این توانایی را در من ایجاد می کند که دیدگاه متعادلی را برای شرکت هایی که بررسی می کنم فراهم کنم. من از روش ساده pro / con برای ارزیابی استفاده می کنم که به هیچ وجه جامع نیست ، اما امیدوارم به شما کمک کند هر تحقیقی را که قبلاً در مورد Immunotec انجام داده ام ، تأیید کنید.

موافقان و مخالفان Immunotec

مثبت ها– Immunotec نزدیک به 15 سال است که وجود دارد ، بدون بدهی است و به صورت عمومی معامله می شود بنابراین برای مدتی ادامه خواهد داشت. همچنین لیست چشمگیری از اختراع ثبت شده بین المللی به نام خود دارد که امنیت را در قالب محصولات اختصاصی تأمین می کند.

Immunotec دارای یک لیست چشمگیر از مدیران ، مدیریت ارشد و پزشکان در پشت خود است ، از جمله James A. Northrop، Dr. Wulf Dröge، Dr. Gustavo Bounous، Patrick Montpetit، and John Molson.

منفیتاکنون ، هیچ چیز منفی در مورد شرکت بزرگ Immunotec نمی بینم. آنها شهرت بسیار خوبی دارند.

جوانب مثبت و منفی محصول Immunotec

مثبت هااین شرکت با داشتن حق ثبت اختراعات بین المللی در مورد محصولات شاخص Immunocal و Immunocal Platinum و همچنین مطالعات بالینی انسانی که ادعای آنها را تأیید می کند ، محکم ترین شرکت مکمل های غذایی در صنعت است. آنها همچنین دارای بسیاری از محصولات مکمل مانند ویتامین ها هستند که به طور مداوم با کشف پیشرفت های جدید در مورد سلامت طبیعی ، آنها را اصلاح می کنند.

منفیتعدیل کننده های سیستم ایمنی در واقع برای درست بودن بسیار خوب هستند. به نظر می رسد هنگام صحبت با توزیع کنندگان و همه مواردی که آنها ادعا می کنند به آنها کمک می کند (سرطان ، ام اس ، آرتروز ، کرون ، پارکینسون ، آلزایمر) روغن مار را بازاریابی می کنند. پس از انجام تکالیف ، متوجه شدم که همه ادعاها قابل تأیید هستند و علم محکم در مورد محصول نیز قوی است. من مطمئن هستم که این نوعی کابوس بازاریابی برای توزیع کنندگان جدید است که وقتی به سراغ دوستان و خانواده خود می روند ، از آنها می پرسند “چه شرایط سلامتی کمک می کند؟” و آنها می گویند “همه آنها!” زیرا اکثر مردم فکر می کنند “این کل مدرک لیسانس است”.

جوانب مثبت و منفی کسب و کار Immunotec

مثبت هاطرح تجارت و جبران خسارت براساس آنچه من “مصرف شخصی معقول” می خوانم بنا شده است. منظور من از این امر این است که حداقل نیاز ماهانه به حجم هرگز بیشتر از آن چیزی نیست که فرد متوسط ​​از کالاهایی که می فروشید خریداری می کند. نیاز اولیه حدود 150 دلار در ماه است که من فکر می کنم با توجه به اینکه برخی از شرکت ها به فروش بیش از 500 دلار در ماه نیاز دارند بسیار منطقی است. در بالاترین سطح ، فروش شخصی شما باید فقط حدود 300 دلار در ماه باشد.

یکی دیگر از حامیان این است که محصولات کار می کنند. مردم در مدت زمان بسیار کوتاهی نتایج را مشاهده می کنند. میزان ماندگاری مشتری در این شرکت حدود 80٪ است که بسیار خوب است. میزان ماندگاری بیشتر محصولات کمتر از 50٪ است.

طرح غرامت Immunotec بسیار سودآور است و پاداش و پاداش در آن تعبیه شده است که اکثر مردم از آن اطلاع ندارند (این قسمت ممکن است یک فریب باشد زیرا این ترکیبات و پاداش ها در اسناد غرامت شرکت توضیح داده نشده است اما درآمد آنها می تواند کسی را با طلا یا بالاتر دو برابر کند). برای اینکه مثالی بزنید که چقدر خوب است ، بگذارید دو کار از دوستانم را با هم مقایسه کنم. یکی در Immunotec و دیگری در شرکت دیگری است. زیردست هر دو نفر حدود 300 نفر است. فروش شخصی در Immunotec به طور متوسط ​​حدود 200 دلار در ماه در هر عضو از خط پایین است در حالی که افراد دیگر در هر ماه 500 دلار می فروشند اما دوست من در Immunotec تقریبا دو برابر درآمد دارد!

منفیاین شرکت یک کار وحشتناک در زمینه تبلیغ و فروش محصولات خود و یک کار بدتر در ارتقا promoting تجارت انجام می دهد. وب سایت های ساختگی این شرکت ناوبری ضعیفی دارند و بیشتر نسخه های آنها مانند یک مجله پزشکی یا کتاب علمی است. اغلب افرادی که من در این شرکت دیده و موفق بوده ام ، ابزارهای بازاریابی خود را توسعه داده اند. به نظر می رسد این شرکت از این شکاف فاحش در تجارت خود آگاه است و در حال کار بر روی افزودن ابزارهای بازاریابی بهتر به شرکای خود است اما تاکنون این نکته را از دست داده است.

نتیجه گیری بررسی ایمونوتک

به طور کلی ، Immunotec یک شرکت عالی با آینده ای روشن و پتانسیل رشد عالی است. اگر نمی خواهید به تنهایی از عهده بازاریابی برآیید ، می توانید از این ضعف در شرکت استفاده کرده و به سرعت در رده های مختلف پیش بروید زیرا افراد بسیار کمی از این شرکت شگفت انگیز اطلاع دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا