دنیای وب

بررسی بازاریاب شورشی بی طرفانه است

بازاریاب شبکه Renegade توسط شخصی نوشته شده است که نزدیک به 20 سال در صنعت MLM حضور داشته و از آن خارج شده است – Ann Sieg.

او از روزهای گذشته تماس های سرد ، ایجاد مزاحمت برای دوستان و خانواده و دعوت افراد بی علاقه به هتل و در جلسات خانه اش شروع کرد.

بیست سال پیش ما اینترنت نداشتیم و همه چیز در صنعت MLM از زمان تاسیس تغییر کرده است.

واقعاً زیباست که بتوان دوره ای را که شخصی برای مدت طولانی در این زمینه بوده و نترسیده است بپذیرد که تقریباً در موارد مختلف این کار را رها کرده است ، بسیار خوب است. اغلب اوقات ، این نوع دوره ها توسط پسرانی که به سختی خارج از دبیرستان هستند ، نوشته می شود ، به این امید که با مدل های تنگ و گسترده ای که در فراری اجاره ای پخش می شود ، مردم را تحت تأثیر قرار دهد. اگر قبلاً می گویید “اوه و نه دیگری” ، کتاب آن چنین نیست.

بررسی شبکه بازاریاب Renegade – نکات مثبت

این دوره متفاوت است. این کسی با زحمت و کوشش توسط کسی نوشته شده است که همه اشکالات بازاریابی اینترنتی را می داند و برای موفقیت در MLM هر روش شناخته شده ای را امتحان کرده است.

بررسی بازاریاب شبکه Renegade پس از اینکه تقریباً دوباره تسلیم شد اما پس از گذراندن یکی از لحظات “آها” خود نوشته شد

هیچ مشکلی با مدل بازاریابی تجاری MLM / ML وجود نداشت ، نحوه آموزش بازاریابی دلیل اصلی بیشتر مشکلات بازاریاب شبکه بوده است. روش ها کارساز نبودند.

بنابراین من تصمیم گرفتم که پس از فهمیدن اینکه چرا بازاریابی شبکه ای می تواند بسیار ناامید کننده و چالش برانگیز باشد ، این دوره جامع را می نویسم. اولین مشکل این بود که چگونه می توان مشتری بالقوه را به جای سرزنش کردن ، به سراغ شما آورد! حالا این انقلابی بود! این مسخره ساده است.

با انجام این کار ، زمین بازی به مکانی دوستانه تر تبدیل می شود ، دیگر هرگز به بهانه های شما دور نخواهید شد یا فریب نخواهید خورد. شما می خواهید زندگی اجتماعی و دوستانتان دوباره زندگی کنند ، زیرا مجبور نیستید که در جدیدترین و بزرگترین فرصت خود آنها را بفروشید. شما از حالت دفاعی به حالت تهاجمی تبدیل می شوید ، از منفی به مثبت تبدیل می شوید و شگفت آور است که چقدر می تواند برای یک تجارت پر رونق توانمند باشد. صبح نمی توانید صبر کنید تا از رختخواب بلند شوید!

بررسی بازاریاب رنگرید شامل ابزارها و بینش هایی برای کمک به رشد هر تجارت بازاریابی شبکه ای است. این به شما کمک می کند تا Lead و ابزاری را برای شما فراهم کند تا بتوانید با کار خود تا چه حد پیش بروید.

بازاریاب شبکه Renegade شایسته ، نظرات مثبت بسیاری را از افرادی کسب کرده است که از بدهی و افسردگی به سمت گردش پول مثبت و موفقیت سوق پیدا کرده اند.

اگر سیستم واقعا جالبی می خواهید که قیف شما را با چشم اندازهای با کیفیت بالا پر کند ، نگاهی به Renegade Network Marketer بیندازید.

بازاریاب شبکه Renegade دارای 143 صفحه عمیق و یک راهنما است که همان فرمولی را که نویسنده برای ایجاد تجارت موفق خود استفاده کرده است که جریاناتی را ایجاد نمی کند ، بلکه جریان های درآمد را نشان می دهد.

بازاریاب شبکه Renegade برای هر کسی که بخواهد جهشی عظیم در تجارت بازاریابی شبکه ای داشته باشد ضروری است.

بررسی شبکه بازاریاب Renegade – موارد منفی

آن سیگ عالی است. شما خیلی چیزها خواهی آموخت. اما هنوز خود را بدون یک سیستم “فرآیند” یا “بازاریابی” مناسب در اینترنت پیدا خواهید کرد تا به نتایج مورد نیاز برای رشد تجارت خود برسید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا