دنیای وب

بررسی بی طرفانه Tempo Wireless – آیا این معاملات واقعی است؟

به تازگی ، یک شرکت جدید به نام Tempo Wireless سر و صداهای زیادی را دریافت کرده است. این امکان وجود دارد که اگر این مطلب را می خوانید ، به احتمال زیاد فکر می کنید که عضو شوید و توزیع کننده شوید. شما ممکن است قبل از شروع به جستجوی اطلاعات یا انجام برخی تحقیقات آخرین لحظه درباره فرصت شغلی بپردازید. اگر چنین است ، بیشتر نگاه نکنید زیرا در بررسی بی سیم Tempo تمام جزئیات اساسی مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه را برای شما بیان می کنم. من به شرکت ، محصولات و برنامه جبران خدمات خواهم پرداخت. قبل از ادامه ، من می خواهم فاش كنم كه من به Tempo Wireless وابسته نیستم ، بنابراین اگر به من بپیوندم یا نباشم ، اهمیتی نمی دهم كه از چه طریق باشد. چرا این مهم است؟ از آنجا که می توانید اطمینان داشته باشید که در مورد بررسی Tempo Wireless ، چشم اندازی واقعاً بی طرفانه به دست خواهید آمد.

Tempo Wireless کیست؟

Tempo Wireless شرکتی است که خدمات سلولی را از طریق مدل کسب و کار بازاریابی شبکه ای (یا MLM) به فروش می رساند. این شرکت از سال 2013 شروع به کار کرد و در آتلانتا جورجیا مستقر است. Tempo Wireless در واقع بخش بازاریابی ارتباطات Tempo است. تمرکز اصلی آنها بر روی بازاریابی بی سیم و خدمات بی سیم Lifeline است. برنامه های خانه ، برنامه های اداری و برنامه های خانوادگی در دسترس هستند که نسبت به قیمت های صنعت بسیار رقابتی هستند. از دیدگاه تجاری ، خدمات تلفن همراه بسیار قابل فروش است زیرا همه امروزه دارای تلفن همراه هستند. تنها نگرانی که می توانم به آن فکر کنم ترغیب یک شخص به پرداخت جریمه برای تغییر خدمات در صورت عقد قرارداد است. با این حال ، ارتباطات یک صنعت عظیم است و شکی نیست که فرصتی باورنکردنی برای خدمات ارتباطات بازاریابی وجود دارد. علاوه بر این ، این شرکت به شما امکان می دهد با مراجعه به 3 مشتری ، بی سیم رایگان کسب کنید تا قطعاً احتمال شیوع ویروسی وجود داشته باشد.

چگونه به شما پرداخت می کنند؟

برنامه جبران خدمات بی سیم Tempo به چند روش پرداخت می کند. بدون قراردادی که ثبت نام کرده اید می توانید حداکثر 25 دلار در هر مشتری بی سیم و حتی 12 قرارداد در هر مشتری بی سیم بدون قراردادی در گروه خود ثبت کنید. شما همچنین می توانید تا 10٪ از کلیه صورتحساب های مشتری شخصی خود و 4٪ در صورتحساب مشتری در گروه خود بدست آورید. مشوق هایی همچون Pool Leadership ، Platinum Bonus و Car Bonus نیز وجود دارد که اگر تولید کننده بزرگی باشید می توانید درآمد کسب کنید. برنامه جبران خسارت بسیار عادلانه به نظر می رسد و اگر تیم و مشتری مستقر شوید ، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

آیا واقعاً می توانید یک تجارت ایجاد کنید؟

پاسخ کوتاه بله است. این شرکت خدمات ارتباطی محکم و بسیار قابل فروش است. طرح جبران خسارت سودآور است و مشوق ها جذاب هستند. آیا این موارد برای تضمین موفقیت کافی است؟ متأسفانه ، هیچ چیز از حقیقت دور نیست. موفقیت کلی شما به توانایی شما در حمایت مالی مداوم از بازیگران و مشتریان جدید بستگی دارد. به همین دلیل توصیه می کنم از بازاریابی جذاب استفاده کنید. اگر می توانید یادگیری بازاریابی و رهبری آنلاین داشته باشید ، هیچ نشانی از اندازه تجارت شما وجود ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا