دنیای وب

بررسی خارجی Karatbars – آیا بین المللی کاراتبار یک فرصت قوی است؟

این احتمال وجود دارد که اگر این بررسی کاراتبار را بخوانید ، ممکن است قبل از پیوستن و پیرو شدن به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاراتبار باشید. شاید شخصی برای تأیید شرکت پیوندی برای شما ارسال کرده باشد یا شاید یکی از دوستان یا اعضای خانواده با شما تماس گرفته و ایده بازاریابی شبکه ای را با شما در میان بگذارد. در هر صورت ، شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر نیستید زیرا در این بررسی Karatbars ، من به تمام اطلاعات اساسی شما برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد شرکت وارد می کنم. قبل از ادامه هر کاری ، می خواهم فاش کنم که من یک عضو فعال کاراتبار نیستم ، بنابراین برای من مهم نیست که بپیوندم یا نباشم. هدف این بررسی ارائه اطلاعات موردنیاز شما و بیان اینکه موفقیت در بازاریابی شبکه ای به چه چیزی نیاز دارد ، می باشد.

پس کاراتبار کیست؟

نکته اول این که ، اگر می خواهید نسبت به هر شرکتی که می خواهید دقت کنید به خود شرکت توجه کنید. چرا؟ زیرا اگر شرکت محکم و پایدار نباشد ، فرقی نمی کند که این شرکت بهترین محصول ممکن در جهان را ارائه دهد. در مورد آن فکر کنید … فرض کنید شما جذاب ترین محصولات روی کره زمین را دارید اما شرکت از کار خود متوقف می شود ، مجبور خواهید بود که تجارت خود را از ابتدا شروع کنید.

Karatbars یک شرکت جهانی است که طلا را از طریق یک مدل کسب و کار بازاریابی شبکه ای به فروش می رساند. حال قبل از اینکه کمی در مورد طلا صحبت کنم ، بگذارید مختصراً به این موضوع بپردازم که چرا بازاریابی شبکه ای یک الگوی تجاری موفق برای شرکت ها است تا بتوانند از تحول محصول خود استفاده کنند. به طور خلاصه ، فرم از بازاریابی شفاهی استفاده می کند ، و افرادی که افرادی را که می شناسند تبلیغ می کنند ، محصول خود را تبلیغ می کنند. از نظر این شرکت ، آنها مجبور نیستند میلیون ها دلار برای روش های ناکارآمد بازاریابی هزینه کنند تا این پس انداز ها به مشتریان خود منتقل شود. بنابراین این هم برای شرکت و هم برای مشتری یک برد است. از این رو ، از نظر شرکت های تابعه ، آنها می توانند محصولی را که واقعاً به شبکه خود اعتقاد دارند ، تبلیغ کنند و هزینه آن را دریافت کنند. برخی افراد صرفاً به دنبال ایجاد درآمد نیمه وقت هستند ، در حالی که برخی دیگر به دنبال ایجاد یک تجارت 6 رقمی هستند. هر دو موجود هستند و کاملاً وظیفه شریک تجاری است که بتواند نتیجه مورد نظر خود را ایجاد کند.

با این حال ، بگذارید کمی در مورد کاراتبار صحبت کنیم ، که طلا است. به طور دقیق تر ، کاراتبارس یک قطعه طلای 1 گرم را که یک مارک در آن قرار داده است ، می فروشد و کارت پوششی را در آن قرار می دهد. لمینیت محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش می کند ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که Karatbars شما در شرایط نعناع از بین رفته اند (و هنوز هم هستند). این شرکت به شما امکان می دهد کارت های مختلفی را انتخاب کنید و کار خوبی را در ارائه موضوعات زیادی برای انتخاب خود انجام می دهد. اخیراً ، آنها اقدام به فروش سکه Karatbars کردند ، که در اصل یک گرم از طلا درون حلقه نقره ای است که سپس درون یک حلقه بیرونی ساخته شده از مس رنگی قرار می گیرد. این در واقع ظاهری عالی است و فوق العاده است به خصوص اگر آن را به عنوان هدیه به کسی هدیه دهید.

دو دلیل وجود دارد که کاراتبارس می گوید طلا “محصول ایده آل” برای تبلیغ است:

طلا محافظت در برابر تورم است.

میله های طلا می توانند به عنوان ارز در سراسر جهان استفاده شوند.

براساس تاریخ گذشته ، طلا ثبات خود را در سخت ترین بحران های تاریخ ثابت کرده است.

تقاضا برای طلا بیشتر از عرضه است بنابراین همیشه ارزشمند خواهد بود.

بازاریابی طلا به عنوان محصول آنها چیزی است که Karatbars را از تقریباً هر شرکت دیگری در صنعت بازاریابی شبکه متمایز می کند. در حالی که اکثر شرکت ها شما را ملزم به خرید کالاهای مصرفی به عنوان هواپیمای خودران می دانید ، با کاراتبار ، خرید اتوماتیک مورد نیاز شما خرید طلا است که دارایی است که می توانید آن را جمع آوری و ذخیره کنید. به عبارت دیگر ، انگار آنها را مجبور می كنند ماهانه طلا بخرید ، این بدان معناست كه مجبور می شوید فلزات گرانبها را به سبد ماهانه خود اضافه كنید. مطمئناً با مقایسه همه لوسیون ها ، دوزها و کمپانی های آب سالم که در این صنعت وجود دارد جذابیت بسیار هیجان انگیزی دارد.

چطور با کاراتبار درآمد کسب می کنید؟

برای ایجاد درآمد ، مهم است که شما واقعاً برنامه جبران خسارت را درک کنید. در حالی که می توانید به عنوان یک شریک رایگان شروع کنید ، توصیه می شود برای افزایش کامل برنامه جبران خسارت خود ، یک بسته بازاریابی خریداری کنید. به عنوان یک شریک آزاد ، شما می توانید درآمد کسب کنید ، اما نمی توانید در بسته پاداش و تیم جایزه ، که در واقع تولیدکننده بزرگ درآمد هستند ، سود کسب کنید.

چند بسته وجود دارد که هنگام شروع کار می توانید انتخاب کنید. قیمت های نشان داده شده در پیشنهاد رسمی کاراتبار به یورو می تواند براساس قیمت طلا در زمان پیوست نوسان داشته باشد. بسته بندی ارزان قیمت ، بسته بندی برنز با 99 یورو است. بسته نقره 285 یورو قیمت دارد ، در حالی که بسته طلای آن 635 یورو است. گرانترین بسته ، بسته VIP با قیمت 1620 یورو است. تفاوت اصلی بین بسته ها میزان طلای شما در بسته بندی است. با بسته بندی نقره 1 گرم می گیرید. با بسته بندی طلایی 2 گرم می گیرید. و با بسته VIP 3 گرم می گیرید.

همانطور که قبلاً هم اشاره کردم ، هنگام شروع یک بسته بازاریابی ، هنگام شروع کار ، می توانید با دو بخش برنامه جبران خسارت که من به عنوان تولیدکننده های بزرگ برای این طرح می بینم ، درآمد کسب کنید: بسته پاداش و پاداش دوبرابر تیم.

پاداش بسته بندی به شما امکان می دهد 5٪ ، 10٪ ، 15٪ یا 20٪ سود را در بسته های خریداری شده از مراجعه های شخصی خود کسب کنید. درصد دریافتی شما بستگی به بسته ای دارد که شخصاً هنگام راه اندازی شخصاً خریداری کرده اید. به عنوان مثال ، اگر به بسته برنز برسید ، 5٪ از بسته را بدست می آورید. در صورت وارد کردن بسته VIP ، 20٪ پاداش بسته را دریافت خواهید کرد.

با توجه به پاداش دوتایی ، بخشی از برنامه جبران خسارت چیزی است که به شما امکان می دهد ضمن ساختن یک شرکت بزرگ ، درآمد کسب کنید. این طرح به طور دو جانبه کار می کند بنابراین باید دو تیم ، یک تیم چپ و یک تیم درست بسازید. از آنجا که حمایت مالی از شرکتهای تابعه جدید می کنید ، آنها را در یکی از دو تیم قرار دهید. با گذشت زمان با رشد و ایجاد تیم های خود ، این شرکت شروع به شمارش واحدها بر اساس تیم های چپ و راست خود می کند. چندین روش مختلف برای بدست آوردن واحدها وجود دارد. نکته مهمی که باید بدانید این است که وقتی 50 واحد در یک تیم وجود دارد (صرف نظر از اینکه طرف چپ یا راست باشد) و 25 طرف آن در طرف دیگر است ، این شرکت بسته به بسته ای که شما شخصاً خریداری کرده اید ، 10 ، 40 ، 60 یا 80 یورو به شما می پردازد. اگر وارد بسته برنز شوید ، هنگام پرداخت پاداش دو تیمی 10 یورو درآمد کسب خواهید کرد. اگر وارد بسته VIP شوید ، 80 یورو درآمد کسب خواهید کرد.

علاوه بر هفت راه کسب درآمد در برنامه جبران خسارت ، مشوق هایی نیز وجود دارد که می توانید در صورت ایجاد یک شرکت بزرگ ، از آنها بهره مند شوید. مشوق ها شامل کیف های چرمی و قلم های طلایی ، گرفته تا یک ماشین لوکس و ویلای لوکس است. اگر واقعاً در مورد ایجاد یک سازمان جدی هستید و می خواهید مشوق هایی ایجاد کنید ، توصیه می کنم مدتی را برای گنجاندن برنامه جبران خسارت انجام دهید تا بتوانید تمام جزئیات را ببینید تا قبل از شروع کار بدانید که می خواهید وارد شوید.

آیا کاراتبارس یک شرکت محکم برای پیوستن است؟

پاسخ کوتاه بله است. Karatbars از سال 2011 وجود دارد و در بیش از 120 کشور جهان فعالیت دارد. آنها یک تیم مدیریت با تجربه دارند و به نظر می رسد در آینده آماده رشد هستند. اگر ایده بازاریابی طلا برای شما مهیج به نظر می رسد ، ممکن است Karatbars شرکتی مناسب برای شما باشد. با این وجود ، داشتن یک بستر قوی ، بازاریابی یک محصول هیجان انگیز و داشتن یک برنامه جبران سودآور ، تأثیر کمی در موفقیت شما خواهد داشت. مطمئناً داشتن این سه مورد بسیار مفید است ، اما آنچه در موفقیت شما مهم است توانایی شما در حمایت از شرکتهای تابعه جدید به طور مداوم در طول زمان است. توانایی شما در انجام این کار بستگی به توانایی شما در تولید سرب کافی دارد. اگر نمی توانید به اندازه کافی هدایت کنید ، شانس کمی برای ایجاد یک تیم عظیم دارید. توصیه من یادگیری بازاریابی جذاب است تا بتوانید مشتریان بالقوه را بصورت آنلاین تولید کنید. اگر می توانید خود را به عنوان یک رهبر برای پیوستن به جایگاه خود قرار دهید ، و در مقابل افرادی که از قبل به دنبال فرصت مناسبی برای بازاریابی شبکه ای هستند بایستید ، هیچ نشانه ای از اینکه چگونه می توانید تجارت خود را بسازید وجود ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا