ساختمان و مسکن

بررسی زمان Marriott Villas Fairway

در سرتاسر خلیج آتلانتیک سیتی ، تفریحی لوکس ویلاهای ماریوت فیرویو که در میان جنگل های طبیعی قرار گرفته اند ، پیدا خواهید کرد. Marriott Fairway Villas یک تعطیلات عالی برای تعطیلات در گالوی ، نیوجرسی با دسترسی آسان به هیجان آتلانتیک سیتی و فاصله کمی از جادوی دریا در کیپ می ارائه می دهد.

کلیه مشاغل درخشان کازینو در شهر آتلانتیک سیتی قرار دارد و شهر مشهور جهان Atlantic City Boardwalk در فاصله 16 کیلومتری از استراحتگاه قرار دارد. اولین پیاده روی اقیانوس دریایی جهان امکان دسترسی به فعالیت های بازی بدون توقف در استراحتگاه های بازی های کلاس جهانی از جمله Bally’s ، Borgata ، Caesar’s ، Harrah’s ، Trump Taj Taj Mahal و موارد دیگر را فراهم می کند.

از میهمانان دعوت شده است تا به مرور زمان به تفرجگاه ساحلی باستانی کیپ می سفر کنند ، قدم بزنند و در منطقه تاریخی اسمیتویل و دهکده گرین بپیوندند ، از فانوس دریایی تاریخی آبسکن یا مزه شراب در شراب سازی رنو دیدن کنند.

در حالی که ویلاهای Marriott Fairway در Seaview Resort یک کلاس گلف کلاسیک را با زمین های گلف 18 سوراخ خود ارائه می دهند ، آنها همچنین تمام لذت های اسپا Elizabeth Arden Red Door را در سایت ارائه می دهند.

بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه Marriott Fairway Villas در محل های ویلا ، امکانات ، فعالیت ها و گزینه های ناهار خوری در محل ارائه می دهد:

توضیحات ویلا:

بعد از یک روز گلف یا گشت و گذار ، میهمانان از بازگشت به ویلا های بزرگ و دو خوابه و دو خوابه با فاصله تقریبی 1150 فوت مربع لذت می برند که می تواند تا هشت نفر را بخوابد. این ویلاهای لوکس با یک اتاق نشیمن و ناهار خوری با فضای باز با مبلمان زیبا و یک تخت مبل به اندازه ملکه در محوطه نشیمن طراحی شده است.

خانواده ها از راحتی یک آشپزخانه کاملاً مجهز ، تلویزیون در سراسر ، دستگاه پخش DVD در محوطه نشیمن و یک بالکن کاملاً مجهز لذت می برند. مجموعه اصلی دارای یک تختخواب به اندازه کینگ ، وان بزرگ و حمام جداگانه است. برای راحتی بیشتر به میهمانان ، یک ماشین لباسشویی و خشک کن در ویلا و دسترسی رایگان به اینترنت وجود دارد.

امکانات و فعالیت های در سایت:

کورس معروف گلف خلیج و زمین گلف باس در نمای دریا

آبگرم الیزابت آردن Red Door Spa انواع خدمات ماساژ و زیبایی از جمله صورت ، اسکراب بدن ، درمان آبگرم ، ماساژ و موارد دیگر را ارائه می دهد

استخرهای داخلی و خارجی با استراحتگاه

مسیرهای طبیعت برای گشت و گذار در کل خانواده

مرکز تناسب اندام

زمین تنیس و بسکتبال (در دسترس فصلی)

مناطق باربیکیو با میزهای پیک نیک و کباب ها

برنامه فعالیت های روزانه برای همه سنین طراحی شده است

گزینه های ناهار خوری در محل:

هتل Seaview یک ناهار شامپاین را روز یکشنبه ، یک غذای غذای دریایی جمعه شب و صبحانه روزانه در اتاق ناهار خوری اصلی با منظره کورس تاریخی گلف Bay (Bay Bay) سرو می کند.

اتاق گریل فضایی گرم و روستایی را برای ناهار و شام فراهم می کند. منوهای غیررسمی انواع سوپ ، سالاد و ساندویچ ارائه می دهند.

MarketPlace Express اقلام محدودی را ارائه می دهد ، با این وجود یک فروشگاه عمده فروشی در آن واقع شده است که 5 دقیقه با ماشین از توچال فاصله دارد.

Grill Poolside Grill به صورت فصلی باز است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا