دنیای وب

بررسی Experteer – سرویس اشتراک حق بیمه Experteer بررسی شده است

در طول ماه های سپتامبر و اکتبر 2008 ، من یک کاربر فعال در اشتراک حق بیمه Experteer.com بودم و اینها بررسی ها و بررسی های صادقانه من درباره خدمات آنها هستند.

سلب مسئولیت: من به هیچ وجه با هیچ شرکت استخدام ، پورتال شغلی ، HR یا شرکت استخدام وابسته نیستم. ایده های به اشتراک گذاشته شده در اینجا فقط از تجربه شخصی من است. هر توصیه ای فقط بر اساس نظر من است و نه چیز دیگری.

وب / قابلیت استفاده … بسیار خوب

به طور کلی ، می گویم که من از سهولت استفاده از سایت راضی هستم. پر کردن فرم ها و وارد کردن اطلاعات نمایه خود آسان و شهودی است. معیار جستجوی پیشرفته و قابلیت های فیلتر اضافی بسیار جالب است. وب به شما امکان می دهد نتایج جستجو را براساس حقوق ، در کیلومترهای شهر اصلی ، کشور و سیستم امتیازدهی خود اصلاح کنید. به اندازه Monster ویژگی ها و قابلیت های زیادی ندارد اما می گویم اشکالی ندارد.

قرار گرفتن در معرض شکارچیان سر … واقعاً؟

یکی از مواردی که آنها تبلیغ می کنند این است که Experteer جایی است که همه افراد سرگردان در اروپا به دنبال نامزدها می گردند … خوب ، ممکن است درست باشد یا نباشد ، اما تنها چیزی که می توانم به شما بگویم آنچه برای پروفایل من اتفاق افتاده است: من در طی دو ماه پس از عضویت در خدمتشان ، توسط یک کارمند استخدام 1 بار (بله ، 1 بار) دیده شدم. فقط برای روشن کردن ، من 100٪ نمایه خود را تکمیل کرده ام (بنابراین بهانه ای برای حذف یا تنزل مقام من وجود نداشت زیرا نمایه من ناقص بود). اگر موردی وجود دارد که آنها باید روی آن کار کنند ، می توانم بگویم این نکته است: آنها باید استخدام کنندگان / سرمربیان بیشتری را برای استفاده از خدمات خود پیدا کنند.

دسترسی به پیشنهادهای “پنهان” … خیر

یکی از موارد مهم این است که آنها نمی توانند (حداقل در تجربه من) به فرصت های شغلی انحصاری یا آفلاین دسترسی پیدا کنند. به عبارت دیگر ، هر آنچه در Experteer می توانید پیدا کنید از قبل بصورت آنلاین در دسترس است. این یک توضیح مهم است زیرا بسیاری از شغلهای حرفه ای حرفه ای ، و به طور خاص در بازار کار 60.000EUR + ، مشاغلی دارند که منحصر به آنهاست یا تبلیغ نشده اند.

به 60.000EUR + پیشنهاد کار واقعی رسیده اید؟ … آره

این در واقع یکی از معدود موارد مثبت اما مهمی است که از خدمات آنها دریافت کردم: آنها دارای یک پیشنهاد گسترده ، به روز شده و واقعی از پیشنهادات شغلی 60.000EUR + حقوق هستند. مانند سایر استخدام کنندگان آنلاین نیست. البته ، در پایان پیوندها یا پیشنهادهای خراب را خواهید یافت که در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، اما منقضی شده اند ، اما می گویم که این اتفاق در درصد کمی از زمان رخ داده است برآورد تقریبی این است که 90٪ -95٪ پیشنهادهایی که در نتایج جستجو ظاهر می شوند واقعی هستند ، منقضی نشده اند و در واقع 60،000 € + جایگذاری هستند

در پایان ، می توانم بگویم که اگر وقت زیادی برای تحقیق دارید (شاید اگر بیکار باشید) ، پرداخت منطقی برای پرداخت حق بیمه حق بیمه منطقی نخواهد بود ، زیرا بیشتر آنچه را پیدا می کنید می توانید خودتان پیدا کنید. از طرف دیگر ، اگر وقت زیادی ندارید یا ممکن است هنوز کارمند باشید ، ممکن است پیشنهادات یا پیشنهادات انحصاری دریافت نکنید اما می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید … در ماه

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا