دنیای وب

بررسی GreenBackStreet – آیا GreenbackStreet واقعاً می تواند تا 30٪ پرداخت کند؟

این بررسی GreenBackStreet دیدگاه من را در مورد اینکه آیا کلاهبرداری است یا فرصتی مشروع برای کسب درآمد خوب در تجارت از صنعت خانگی است.

GreenBackStreet یک شرکت جدید مشاغل خانگی است که به تازگی وارد بازار شده و مطمئناً علاقه خاصی به این اقتصاد خواهد داشت. مدل تجاری GreenBackStreet سعی دارد با خرید حداکثر 30٪ وجه نقد در خریدهای بیش از 1100 فروشگاه ، از روند خرید آنلاین بهره مند شود ، ثبت نام رایگان است و می توانید از طریق چک یا Paypal پول خود را برای خریدهای خود دریافت کنید. اکنون خیلی خوب به نظر می رسد!

اول ، بیایید ببینیم چه کسی روی این زاویه بازپرداخت برای رشد یک شرکت بازاریابی شبکه کار می کند. در چند هفته گذشته ، اگر افراد در شبکه شما در قسمت بازی های شرکت مشترک شوند ، تماس جدیدی در شبکه اجتماعی EchoLoops.com آغاز شده است که شبکه های اجتماعی را با فرصت بازپرداخت + درآمد باقیمانده ترکیب می کند. هزینه ثبت نام 250 دلار + هزینه ماهانه. EchoLoops 50٪ وجه نقدی مانند GreenBackStreet به Top Sponsor ارائه نمی دهد که یک مزیت واقعی است.

اکنون ، با بیش از 4800 شرکت بازاریابی شبکه ای که به دنبال جلب توجه شما هستند ، GreenBackStreet چگونه موفق خواهد شد؟

آسان است که بگوییم GreenBackStreet اگر بتواند رهبران درستی را به خود جلب کند و بتواند محصول را به روش صحیح به بازار عرضه کند ، شانس بزرگ بودن را دارد!

بنابراین آنچه GreenBackStreet تاکنون به آنها ارائه داده است:

1- هیچ هزینه اشتراک ندارند

2- بیش از 1100 فروشگاه (و تعداد زیادی فروشگاه که همه ما هر هفته از آنها استفاده می کنیم)

3- خریدهای خود را پس بگیرید

4- امکان دعوت از دوستان خود و بازپرداخت 50٪ از خریدهای آنها.

در این مرحله ، من دلیلی نمی بینم که شما نباید درآمد پاره وقت خود را با این شرکت بدست آورید. با این حال ، اگر GreenBackStreet بتواند با توزیع کنندگان بزرگ ارتباط برقرار کند و افراد با استعدادی را که دارای تأثیر زیادی در صنعت هستند استخدام کند ، این شرکت احتمالاً منفجر می شود. اما همه چیز به دست توزیع کنندگان می افتد ، مهم نیست که ایده شما در این مورد عالی یا ساده باشد.

من دیده ام که بسیاری از شرکت های خوب فقط به دلیل اینکه نمی دانند چگونه در قرن بیست و یکم بازاریابی کنند ، شکست می خورند. اگر واقعاً می خواهید موفق شوید ، روزهای مکالمه با همه افراد در محدوده 3 دقیقه ای کار نمی کند. برای تبدیل شدن به یک کارآفرین واقعی ، باید خود را وقف یادگیری و گسترش دانش خود از این صنعت کنید. اگر به دنبال کسب دانش برای بازاریابی تجارت خود به عنوان یک حرفه ای هستید ، یک مزیت بزرگ نسبت به سایر نمایندگان GreenBackStreet خواهید داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا