صنعت و تجارت

برگزاری نخستین همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی


به گزارش گروه فرهنگی ایرنا ، نخستین همایش علمی “رسانه ملی و تبلیغات تجاری” در تاریخ 13 و 14 دسامبر 2016 به میزبانی دانشگاه صدا و سیما در سالن همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار می شود.
علی طهماسبی ، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه صدا و سیما و دبیر اجرایی همایش با اعلام این خبر گفت: به دنبال تصویب هیئت مدیره دانشگاه صدا و سیما در سال 2009 ایران و با توجه به اهمیت ، پیچیدگی و ابعاد مختلف تبلیغات تجاری در رسانه ها و با هدف حمایت از گسترش تحقیقات در زمینه های نظری ، فرهنگی ، اجتماعی ، سیاست گذاری و مدیریت تبلیغات تجاری ، این کنفرانس با 72 مقاله علمی و پژوهشی جدید برگزار می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما افزود: این اولین کنفرانس علمی در این زمینه در 25 سال گذشته است که تبلیغات تجاری از رسانه ملی پخش می شود. شهاب اسفندیاری ، رئیس دانشگاه صداوسیما به عنوان رئیس کنفرانس ، حسن خجسته باقرزاده به عنوان نایب رئیس کنفرانس و علیرضا پویا به عنوان دبیر علمی کنفرانس جلسات مختلفی را با کارشناسان ، مدیران رسانه ملی ، صنعت تبلیغات برگزار کرده اند کارشناسان و اعضای هیئت علمی طی یک سال گذشته. به منظور شناسایی نیازها و چالش های رسانه ملی و مضامین کنفرانس و ضمن انتشار فراخوان ، پروژه های تحقیقاتی در دانشگاه برای پاسخگویی به این نیازها تعریف شد و از اساتید خبره برای نوشتن مقاله دعوت شد. جمع آوری تاریخ شفاهی مدیریت تبلیغات تجاری در رسانه ملی از برنامه های این کنفرانس بود.
دبیر اجرایی همایش ادامه داد: اساتید مشهور دانشگاه های معتبر کشور در کمیته علمی همایش حضور داشتند از جمله: محسن اسماعیلی ، رضا پورحسین ، سید محمد مهدی زاده ، شهاب الدین عادل ، سید محسن هاشمی ، محمدهادی همایون ، امید علی مسعودی. برخی از اساتید دانشگاه صدا و سیما مانند علی دارابی ، نعمتی انارکی ، محسن شاکری نژاد ، محمد صادق مرکابی و محمد حسین ساعی نیز با کمیته علمی کنفرانس همکاری داشتند.
طبق دبیرخانه کنفرانس ، تعدادی از چهره های برجسته علمی در زمینه رسانه ، ارتباطات ، جامعه شناسی و تبلیغات برای ارائه مقالات در این کنفرانس حضور خواهند داشت. اساتید و محققان از سراسر کشور بیش از 120 مقاله علمی به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند. طبق داوری ها ، مقالات منتخب همزمان با کنفرانس در ویژه نامه های مجلات علمی دانشگاه صدا و سیما منتشر خواهد شد.
مقالات ارسالی به این کنفرانس توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می شود و مباحث نظری در زمینه تبلیغات تجاری و رسانه ای ، موضوعات فرهنگی و اجتماعی و سیاست و مدیریت از اصلی ترین موضوعات کنفرانس برای دریافت علمی بوده است. مقالات
ارائه مقالات برگزیده در قالب سخنرانی ، برگزاری پنل های تخصصی با موضوعات پژوهشی و رونمایی از کتاب چکیده مقالات از دیگر برنامه های جنبی این همایش خواهد بود.
برنامه دقیق کنفرانس و نحوه ثبت نام در جلسات متعاقباً اعلام خواهد شد.


لینک منبع

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا