ساختمان و مسکن

بنابراین ویلای دیوید بکهام در The Palm Jumeirah به پایان رسید

خوب ، اکنون نخل جمیرا در نخیل در حال اتمام کامل است که شماری از ساکنان قبلاً خانه های خود را در اختیار داشتند. البته این خبر بسیار خوبی برای آقای بکهام خواهد بود ، که یکی از فوتبالیست هایی است که اعتقاد بر این است که چندی پیش در اینجا خریداری کرده اند. او میشل اوون و سیمون کاول را به عنوان همسایه در این توسعه خواهد داشت که تعداد زیادی از افراد مشهور برجسته و همچنین افراد عادی را به خود جلب کرده است.

به این ترتیب ، این یک پروژه پیشگام است ، یعنی یک شگفتی که محبوبیت خود را نشان داده است. اما در حالی که همه چیز به عنوان موفقیت قابل ستایش است ، همیشه در طول سال های ساختمان به این شکل نبود. توسعه این پروژه با تأخیرهای مداوم به یک سریال تلویزیونی تبدیل شد و همراه با طراحی مجدد به عقب رانده شد ، و برخی باعث شد که این جزیره موفق نباشد.

اما ما در سال 2007 اینجا هستیم و همه چیز خوب است. ممکن است یک یا دو سال دیر باشد اما بسیاری از ویلاها و آپارتمان ها عالی به نظر می رسند و یک چیز مطمئناً تأخیرها در قیمت املاک و مستغلات بی تأثیر نیست! اکنون پالم حاوی برخی از گرانترین املاک و مستغلات دبی است و با قیمت حق بیمه ویلا ، شما باید یک دیوید بکهام عملی داشته باشید تا بتوانید یکی از آنها را بخرید. اما با توجه به هر ویلای مجزا ، استخر و ساحل اختصاصی ، خریداران کمی لوکس اضافی را ارائه می دهند. و خانه های باغی با استخر مخصوص خود نیز ارزان نیستند. آپارتمان های موجود در اینجا هنوز هم بسیار محبوب هستند ، شاید با توجه به دیدگاه ها و امکاناتی که در اینجا ارائه نشده است ، جای تعجب نداشته باشد.

در حالی که به نظر می رسد بازار املاک در حال کند شدن است ، شما باید تعجب کنید که با توجه به مشخصات بین المللی آن ، تا چه اندازه این واقعاً روی نخل تأثیر خواهد گذاشت. در دراز مدت ، تهدیدی بیشتر برای قیمت املاک و مستغلات در اینجا احتمالاً دومین پروژه نخیل با نام Palm Jebel Ali است. با این حال ، به نظر نمی رسد این سریعترین زمان تا سال 2012 کامل باشد. بنابراین ، امروز ، پالم جمیرا منتظر است تا جای خود را به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین و گران ترین دارایی های آزاد دبی حفظ کند ، بدون شک موجب آرامش ساکنان معروف خود می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا