دنیای وب

بهترین راهنمای راهنما برای نام دامنه

نام دامنه اولین قدم برای اجرای یک طرح تجاری بازاریابی اینترنتی است. نام دامنه شما نمایانگر علامت تجاری شما است. بسیاری از افراد به خوبی اهمیت برند آفلاین را می دانند & # 148؛ اما حتی کسانی که ممکن است در مدیریت مارک های خود در اینترنت اشتباه کنند. نام دامنه اولین قدم در مدیریت موفقیت آمیز یک نام تجاری در اینترنت است.

نام دامنه را انتخاب کنید

ثبت نام یک نام دامنه خوب (به ویژه dot com) این روزها کار ساده ای نیست. طبق آمار نام دامنه در وب سایت محبوب Whois Source Whois ، تا سپتامبر 2005 بیش از 57 میلیون ثبت دامنه فعال سطح بالا وجود دارد. بیشتر این نام دامنه ها نامهای com هستند. در صورت مراجعه می توانید این آمار را مشاهده کنید http://www.whois.sc/internet-statistics/

مطمئناً ، شما نمی توانید یک نام دامنه یک کلمه شیک را ثبت کنید اما با کمی دانش و خدمات مناسب می توانید نام مناسب و معقولی پیدا کنید ، به خصوص اگر شما فقط به نام های com.com علاقه مند نیستید. Whois – منبع مفیدی برای یافتن مناطق مناسب در بالا http://www.whois.sc در آنجا یک سرویس رایگان پیدا خواهید کرد که براساس کلید واژه شما 20 پیشنهاد دامنه به شما ارائه می دهد. همچنین در اینترنت می توانید نرم افزاری را پیدا کنید که روی نام دامنه متمرکز باشد. با استفاده از آنالایزر نام دامنه رایگان ، می توانید لیستی از نامهای دامنه ایجاد کنید ، و این برنامه در دسترس بودن همه قسمت های موجود را تأیید می کند ، بنابراین نیازی نیست که یکی پس از دیگری بررسی کنید که مدت زمان طولانی طول می کشد. این برنامه همچنین پیشنهادات مفیدی را برای شما ارائه می دهد.

نکته مفید دیگر در یافتن نام دامنه مناسب ، استفاده از نام دامنه منقضی شده یا خدمات back-end است. با اولین سرویس لیستی از نامهای دامنه منقضی شده دریافت می کنید که در آن می توانید اسامی واقعاً زیبا را با کمی خوشبختی پیدا کنید. با این حال ، کار آسانی نیست زیرا بسیاری از افراد از این خدمات استفاده می کنند و برخی از شرکت ها زیرساخت خاصی دارند که هر لحظه دسترسی و ثبت نام دامنه خاص را بررسی می کنند. شما با استفاده از خدمات ثبت سفارش مجدد شانس بهتری برای به دست آوردن منطقه مورد نظر خود خواهید داشت. این سرویس ها دامنه هایی را که می خواهید ثبت نام کنید ، نظارت می کنند و پس از انقضا ، آنها را از طرف شما ثبت می کنند. خدمات مشترک SnapNames.com و Pool.com است.

توصیه می شود نام دامنه شما کوتاه ، جذاب ، با مارک و مهمترین & # 150؛ به راحتی قابل یادآوری است! می توانید نام دامنه ای را ثبت کنید که ارتباط صریح و مشخصی با تجارت شما نداشته باشد اما عالی است. سپس مجبور خواهید بود پول بیشتری را در مارک سرمایه گذاری کنید. با یک نام دامنه خوب ، شما هزار دلار در تبلیغات ، به ویژه در تبلیغات تلویزیونی صرفه جویی می کنید. اگر شما یک بازاریاب ایمیل هستید ، دامنه های ایمیل نیز بسیار مهم هستند زیرا دریافت مشترکین ایمیل بدون وب سایت با طراحی مناسب توصیه نمی شود. توصیه می شود نام دامنه شما برابر با نام خبرنامه ایمیل باشد. می توانید شوخی کنید & # 148؛ مقالات موجود در خبرنامه نامه الکترونیکی شما برای خوانندگان می توانند به وب سایت شما مراجعه کنند تا مقاله های کامل را بخوانند و برعکس. می توانید تیزر بگذارید & # 148؛ مقالاتی در وب سایت شما و درخواست هایی که افراد برای عضویت در خبرنامه ایمیل شما برای خواندن کامل مقاله ها دارند.

همچنین ، برای پیدا کردن گروههای خاص کلمات کلیدی محبوب ، می توانید از خدمات پیشنهادی برای کلمات کلیدی استفاده کنید. ما می توانیم این خدمات را توصیه کنیم:

ابزار کلید واژه Google AdWords

https://adwords.google.com/select/KeywordSandbox

ابزار پیشنهادی برای کلید واژه

http://www.digitalpoint.com/tools/suggestion/

می توانید از Google استفاده کنید ، مجموعه کلمات کلیدی خود را وارد کنید و ببینید که چه نتیجه ای بدست خواهید آورد.

اگر در حال ثبت نام دامنه هستید ، می توانیم این دو شرکت بزرگ را به شما پیشنهاد کنیم:

برو پدر & # 150؛ http://www.godaddy.com

Namecheap & # 150؛ http://www.namecheap.com

مدیریت برند آنلاین

ما شرکت ما Infacta ، Ltd. مثلا. Infacta یک شرکت مستقر در ایرلند است بنابراین ثبت نام آن منطقی است http://www.infacta.ie. با این حال ، اگرچه ما یک شرکت مستقر در ایرلند هستیم ، اما در سطح جهانی تمرکز می کنیم. این می تواند این واقعیت را ثابت کند که در بیش از 130 کشور در سراسر دنیا مشتری داریم. بنابراین ، منطقی است که در پسوند .com نیز یک نام دامنه داشته باشیم. نام دامنه .com.com یک نام دامنه جهانی شرکت محسوب می شود. بسیاری از افراد فکر می کنند داشتن دو نام دامنه کافی است. برای مدیریت موفقیت آمیز یک نام تجاری در اینترنت کافی نیست. علاوه بر دامنه های .ie و .com ، Infacta دامنه هایی در همه پسوندهای مهم gtld مانند .net ، .org و .info دارد. این امر به منظور جلوگیری از استفاده افراد یا شرکتهای دیگر از نام Infacta در سایر فایلهای پیوست شده است که می تواند مشتریان ما را گیج کرده و به برند ما آسیب برساند. علاوه بر این ، ما نامهای دامنه را برای محصولات GroupMail و GroupMetrics در پسوندهای مختلف دامنه ثبت کرده ایم. سایر شرکت های معروف به معنای واقعی کلمه صدها و حتی هزاران زمینه را در نمونه کارها خود برای هر کشوری که در آن وجود دارند و در خدمت آنها هستند. به این کار مدیریت برند حرفه ای گفته می شود.

همچنین چیز دیگری وجود دارد که می تواند نشان دهد چقدر یک شرکت واحد از نظر نام دامنه و به طور کلی اینترنت اینترنت جدی است. این تاریخ انقضا دامنه است. نام دامنه منقضی می شود پس از آن (ترجیحاً قبل از آن) صاحبان دامنه باید آن را تمدید کنند. هنگامی که یک سؤال از Whois را در مورد نام دامنه خاص انجام می دهید ، به عنوان مثال در http://www.whois.sc ، در کنار اطلاعات ثبت نام کننده تاریخ انقضا را مشاهده خواهید کرد. تصور کنید که می خواهید تاریخ انقضاء شرکت خود را برای برنامه بازاریابی ایمیل خود مشاهده کنید و می بینید که تاریخ انقضا سال آینده یا حتی امسال است. اگر می خواهید یک شریک تجاری معتبر که در طی ده سال آینده نیز مشاغل تجاری داشته باشد امیدوارکننده به نظر نرسد. این امر نه تنها به دلیل جستجوی Whois و اعتبار آن مهم است بلکه به دلیل موتورهای جستجو دارای اهمیت است. Google برای یک دوره طولانی مدت موقعیت بهتری برای شرکتهایی که دامنه ثبت شده دارند فراهم می کند. این یک نشانه ی مطمئن است که این یک تجارت پایدار است و به جایی نمی رسد. نام دامنه Infacta http://www.infacta.com در سال 2011 منقضی می شود.

برخی از خدمات وجود دارد که می تواند به شما در مدیریت مارک ها در اینترنت کمک کند ، تا شخص دیگری را که از نام های تجاری شما استفاده نمی کند ، نظارت کنید. یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات نظارت بر مارک ، NameProtect، Inc. در یک http://www.nameprotect.com همچنین ، قبل از ثبت نام دامنه خود برای بازدید بسیار توصیه می شود http://www.uspto.gov برای بررسی اینکه آیا نام شما که می خواهید ثبت نام کنید برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و ادعاهای حقوقی بعداً علامت تجاری شده است یا خیر. USPTO وب سایت رسمی دولت ایالات متحده برای ثبت اختراعات و علائم تجاری است. در اینجا می توانید ثبت اختراع ، علامت تجاری یا مارک خدمات خود را نیز ثبت کنید.

اگر نام شرکت شما دارای یک نام عمومی خوب است و می خواهید دامنه ای را ثبت کنید ، احتمالاً دامنه .com گرفته خواهد شد. بعضی اوقات انتخاب مناسب از طرف مالک واقعی است. همچنین ، می توانید نام دامنه را که از نزدیک با محصولات و خدمات مرتبط است ، خریداری کنید که به شما در بازاریابی آنلاین کمک می کند.

محبوب ترین وب سایت ها برای خرید / فروش نام دامنه عبارتند از:

Seedo – http://www.sedo.com

مناطق عمده – [http://www.GreatDomains.com]

بعد از ظهر – http://www.afternic.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا