خانواده

بهترین ساعت هوشمند 2022

جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2022

در ادامه بهترین ساعت های هوشمند 2022 معرفی شده‌اند. از طریق این راهنمای خرید ساعت هوشمند می‌توانید با بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار آشنا شوید و مدل مناسبی خریداری کنید.

با پیشرفت تکنولوژی، وسایل الکترونیکی مختلفی ساخته شده است که هرکدام از این وسایل کاربردها و مزیت‌های خاص خود را دارند و می‌توانند در زمینه‌های مختلف به آسان‌تر شدن کارها کمک کنند.

یکی از این لوازم جدید ساعت‌های هوشمند است که در مدل‌هایی مختلف در بازار موجود هستند و هر کدام کارایی و کاربرد مربوط به خود را دارند.

حضور ساعت‌های هوشمند در بازار گجت‌ها بسیار داغ و پر رنگ است. ساعت هوشمند به عنوان یک گجت الکترونیکی موضوعی است که برای بسیاری از افراد جذاب و در عین حال ناشناخته است.

برای علاقه مندانی که قصد خرید بهترین ساعت هوشمند را دارند در ادامه بهترین ساعت های هوشمند 2022 معرفی شده‌اند.

بهترین ساعت های هوشمند 2022

در این راهنمای خرید ساعت هوشمند به بررسی بهترین ساعت های هوشمند 2022 می‌پردازیم. ساعت‌های هوشمند دارای مشخصه‌های مختلفی هستند که می‌توان سیستم عامل، صفحه نمایش، ابعاد، وزن، امکانات ارتباطی، دوربین، حافظه، جنس بند و بدنه، حسگرها، باتری و سایر قابلیت‌ها را نام برد.

برای خرید یک ساعت هوشمند مناسب لازم است تا این مشخصات را بشناسید و بر اساس آن‌ها یک ساعت هوشمند مناسب را خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا از طریق این راهنمای خرید ساعت هوشمند بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

اپل واچ سری 7

این ساعت هوشمند نسبت به ساعت‌های هوشمند نسل قبل اپل با صفحه‌نمایش خمیده ارائه شده‌است. همچنین حاشیه‌ها نسبت به سری قبل کمتر است. جنس بدنه کماکان آلومینیوم است.

در این ساعت ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون و برنامه سلامت ECG وجود دارد.

اپل واچ سری 7 مدل Nike Sport Band صفحه نمایش لمسی خازنی دارد. صفحه نمایش این ساعت هوشمند OLED بوده و در برابر ترک خوردگی و گرد و غبار مقاوم است. عملکرد باتری این ساعت هوشمند 18 ساعت است.

این باتری نسبت به نسل قبل ساعت هوشمند در حدود 33 درصد بهبود پیدا کرده است و تنها 45 دقیقه تا شارژ 80 درصد ساعت هوشمندتان فاصله زمانی وجود دارد. این مدل از بهترین ساعت های هوشمند 2022 است.

اپل واچ سری 6

این اپل‌واچ 44 میلی‌متری ویژگی‌های خاصی دارد که می‌توان از میان آن‌ها به مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری اشاره کرد. مقاومت در برابر آب این مدل موجب می‌شود، کاربر هنگام بارش باران یا شست‌وشوی دست، بدون نگرانی از این گجت استفاده ‌کند.

اپل واچ سری 6 از تراشه S6 بهره می‌برد که بنابر گفته‌های کارشناسان اپل تا 2.5 برابر سرعت بیشتری نسبت به اپل واچ سری 5 خواهد داشت.

سنسورهای متنوعی که برای پایش فعالیت‌های فیزیکی در نظر گرفته شده است مانند سنسور تشخیص مقدار اکسیژن خون، سنسور هشدار تپش قلب نامنظم ، سیستم مسیریابی جی‌پی‌اس از قابلیت‌های جذاب این مدل از سری جدید اپل‌واچ هستند.

گفتنی است در این سری کمپانی اپل با همکاری شرکت نایکی طرح لوگوی این برند ورزشی را روی بند و صفحه نمایش این محصول حک کرده است که این امر موجب جذابیت بیشتر این ساعت هوشمند در میان ورزشکاران شده است. این مدل ساعت هوشمند اپل از بهترین ساعت های هوشمند 2022 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

 بهترین ایرپاد تا 1 میلیون تومان

پلار مدل GRIT X کد 725882054223

این مدل از جدیدترین ساعت های هوشمند 2022 است که چندین آزمایش MIL-STD-810G را پشت سر گذاشته است از جمله دما، شک، افت و رطوبت شدید.

عمر باتری بسیار طولانی و گزینه‌های صرفه جویی چندگانه در مصرف انرژی اطمینان حاصل می‌کند که پلار Grit X شما را حتی در طولانی‌ترین ماجراجویی‌ها تنها نمی‌گذارد. ساعت هوشمند پلار مدل GRIT X بهترین ساعت هوشمند در بازار است.

سونتو کد SS023446000

این ساعت ترکیبی از یک بدنه با کیفیت مقاوم همراه با مجموعه کاملی از ویژگی‌ها برای فعالیت‌های ورزشی در فضای باز است. مسیریاب جی پی اس/گلوناس این ساعت، راهنمای شما برای حرکت کردن روی مسیر در راه‌های ناشناخته و جنگلی است.

ویژگی‌های خاصی برای این ساعت در زمینه‌های ماهیگیری و شکار ارائه شده که آن را تبدیل به  ابزار سودمندی برای این فعالیت‌ها می‌کند؛  از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به تقویم وضعیت ماه، تشخیص شلیک، هشدار زمان طلوع خورشید، وضعیت آب وهوا در آینده، نور زمینه قرمز برای استفاده در شب اشاره کرد. این ساعت هوشمند در لیست جدیدترین ساعت های هوشمند 2022 قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2021

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021

پلار مدل GRIT X کد 725882054230

اگر قصد خرید بهترین ساعت هوشمند را دارید این ساعت انتخابی مناسب است. این مدل از جدیدترین ساعت های هوشمند 2022 است که امکاناتی بسیار دارد و پرقدرت عمل می‌کند.

عمر باتری این ساعت مناسب و طولانی است و گزینه‌هایی برای صرفه جویی چندگانه در مصرف انرژی دارد که باعث شده همراه همیشگی شما باشد. با وجود پلار شما می‌توانید به طور خودکار تمام داده‌های آموزش خود را با برنامه‌های دیگر همگام سازی کنید.

میدسان مدل A1

یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند 2022 ، ساعت هوشمند میدسان مدل A1 است. این ساعت از سری اسمارت واچ های طرح اپل است که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالای آن توجه طرفداران بی شماری را به سمت خود معطوف کرده است.

از مهمترین قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توان به قابلیت نصب و فعال سازی سیمکارت، ارسال و پاسخ گویی تماس‌ها و پیامک‌ها بدون همراه داشتن گوشی موبایل و به صورت کاملا مجزا اشاره کرد.

از دیگر امکانات این ساعت هوشمند می‌توان به قابلیت مکالمه، گام شمار، محاسبه مسافت، محاسبه کالری مصرف شده، بررسی کیفیت خواب، زنگ هشدار، هشدار تماس، دریافت نوتیفیکیشن پیام رسان‌های اجتماعی از طریق نصب نرم افزار مخصوص، دوربین، تقویم، ماشین حساب، گالری و مواردی از این دست اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ایربادزهای 2021

بهترین پاوربانک های 2021

شیائومی مدل mi watch lite

از جدیدترین ساعت های هوشمند 2022 می‌توان می واچ لایت یکی از انواع ساعت‌های هوشمند شیائومی را نام برد. از ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی بیش از ۱۲۰ واچ‌فیس مختلف اشاره کرد. حالت قدم شمار این ساعت به طور خودکار انجام وظیفه می‌کند و کاربران آن می‌توانند از ۱۱ حالت ورزشی بهره ببرند.

این محصول به قابلیت پایش خواب، نظارت بر ضربان قلب و راهنمایی برای تنفس صحیح مجهز است که حالت آخر می‌تواند برای کاهش استرس مثمر ثمر واقع شود.

این ساعت مجهز به باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است که برای استفاده‌ی معمولی تا ۹ روز دوام می‌آورد. همچنان کل فرایند شارژ این ساعت هم فقط ۲ ساعت طول می‌کشد.

ساعت هوشمند مدل HW16

ساعت هوشمند مدل HW16 بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار است. این ساعت یکی از دقیق‌ترین و با کیفیت‌ترین کپی ساعت هوشمند سری 6 اپل سایز 44 با 5 رنگ جذاب قرمز، آبی، مشکی، زرگلد و نقره‌ای و همچنین بند سیسلیکونی قابل تعویض با تمامی بندهای سایز 44/42 میلیمتر اپل واچ عرضه شده است.

واچ فیس ساعت قابل تغییر بوده و این ساعت همچنین کلیه فعالیت‌های ورزش، ضربان قلب، دمای بدن و فشار خون را با سنسورهای خود رصد می‌کند. باتری این ساعت قابلیت کار مداوم به مدت 2 الی 3 روز را برای شما فرآهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 2022

بهترین هدست گیمینگ 2021

هایلو مدل Solar

ساعت هوشمند هایلو شیاومی مدل solar را می‌توان نسل دوم ساعت هوشمند هایلو شیائومی به حساب آورد که از نظر طراحی و همچنین امکانات دچار تغییرات متعددی شده است.

شیائومی برای ساخت دکمه‌ها و محل شارژ این ساعت از استیل ضد زنگ استفاده کرده است. ساعت هوشمند solar haylo به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت استفاده در آب را دارد و می‌تواند تا عمق ۵۰ متری فشار وارده را تحمل کند.

این ساعت هوشمند علاوه بر شنا می‌تواند ۱۰ حالت مختلف دیگر مانند دویدن، راه رفتن، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری در محیط داخلی، دویدن در محیط داخلی (تردمیل)، کوهنوردی، دو میدانی و .. را تشخیص دهد و اطلاعات آن را به صورت جداگانه ثبت کند.

این ساعت دارای یک باتری 340 میلی آمپری است که شارژ کامل آن حدود 2 ساعت طول می‌کشد. باتری ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل solar بسیار قدرتمند است و حتی با روشن بودن قابلیت ردیابی GPS با یکبار شارژ می تواند تا 35 ساعت پاسخگوی نیاز شما باشد.

گارمین مدل VENU 2

ساعت هوشمند گارمین 49 گرم وزن دارد و برای استفاده روزانه و ورزش بسیار مناسب است. این ساعت دارای حافظه موسیقی تا 650 آهنگ است و قابلیت اتصال به هدفون بیسیم دارد.

با سیستم عامل اندروید و ios سازگار است اندازه صفحه نمایش آن 1.3 اینچ است. نوع قفل بند آن سگکی ساده است و جنس بند از سیلیکون است.

جنس بدنه ساعت از پلیمر تقویت شده با فیبر به همراه پوشش زیرین پلیمری است و جنس شیشه آن از Gorilla Glass 3 است. فرم صفحه این ساعت که از بهترین ساعت های هوشمند 2022 است، گرد است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست برای PS5

بهترین هدفون های 2021

هوآوی مدل Watch 3 به‌همراه هندزفری هوآوی مدل CM33

این ساعت هوشمند به صفحه‌نمایش 1.43 اینچ با رزولوشن 466×466 پیکسل از نوع امولد مجهز شده که توانایی ارائه کیفیت بسیار عالی دارد. هواوی Watch 3 اولین ساعت هوشمند این شرکت چینی است که با سیستم‌عامل اختصاصی HarmonyOS روانه بازار شده است.

هواوی Watch 3 هم قابلیت‌های بسیار کاربردی و جذابی را با خود به‌همراه دارد. از‌ جمله قابلیت‌های اصلی این ساعت هوشمند، می‌توان به شمارنده ضربان قلب و سنجش میزان اکسیژن خون (SpO2) اشاره کرد.

باتری بسیار مناسب در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند سبب شده تا در استفاده معمولی شاهد طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) سه روز و در شرایط فعال‌سازی Ultra Power Saving، طول عمر مفید 14 روز به ازای هر بار شارژ 100 درصدی باشیم.

قابلیت اتصال به گوشی و مکالمه از طریق بلوتوث، استاندارد 5ATM برای مقاومت تا عمق 50 متری آب و حافظه اجرایی 2 گیگابایت از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند است.

ساعت پرقدرت هواوی که سبیار محبوب است از جدیدترین ساعت های هوشمند 2022 است.

سامسونگ مدل Galaxy Watch3 Titanium 45mm

این ساعت هوشمند که استفاده‌ی روزمره و ورزشی دارد، باعث می‌شود بتوانید از آن در تمامی لحظات روز استفاده کنید.

صفحه‌نمایش این ساعت 45 میلی‌متری اندازه‌ای 1.2 اینچی دارد و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش آن 360 × 360 پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد.

این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید. از جمله این حسگرها می‌توان شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور نور محیط و شمارش ضربان قلب را نام برد.

اپل واچ سری SE مدل Aluminum Case

این اپل‌واچ 40 میلی‌متری ویژگی‌های خاصی دارد که می‌توان از میان آن‌ها به مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری اشاره کرد. اپل واچ سری SE از تراشه S5 بهره می‌برد که بنابر گفته‌های کارشناسان اپل تا 2 برابر سرعت بیشتری نسبت به اپل واچ سری 3 خواهد داشت.

سیستم مسیریابی جی‌پی‌اس داخلی از قابلیت‌های جذاب این مدل از سری جدید اپل‌واچ است. این مدل از جدیدترین ساعت های هوشمند 2022 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های 2021

ارزان ترین تبلت های 2021

اپل واچ سری 5 مدل Space Aluminum Case Sport Band

اپل‌واچ سری 5، مدل «Space Gray Aluminum Case Black Sport Band» از ساعت‌های ورزشی و روزمره این برند است که ترکیب رنگی همه‌پسند مناسب برای بانوان و آقایان دارد.

این مدل از قابی با فریم فولادی به رنگ خاکستری(Space Gray) با شیشه‌ی مقاومی از جنس یاقوت و بندی اسپرت یا سیلیکونی با رنگ مشکی برخوردار است. اندازه این اپل واچ 44 میلی‌متری است.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر، باتری قدرتمند و صفحه نمایش لمسی LTPO OLED اشاره کرد. ساعت‌های هوشمند می‌توانند کمک خوبی در سالم نگه داشتن سلامتی بدن باشند.

اسکاژن دانمارک مدل SKT5201

ساعت هوشمند جدید SKW5201 تولید شرکت اسکاژن دانمارک و از بهترین ساعت های هوشمند 2022 است. این ساعت ضد آب همه نیازهای روزمره و ورزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از جمله قابلیت‌های ساعت هوشمند اسکاژن می‌توان به اندازه گیری ضربان قلب، GPS، پشتیبانی از Google Assistant، دسترسی به اطلاعات و آهنگ‌های گوشی هوشمند، تشخیص کامل عملکرد شما در حین ورزش و همچنین پشتیبانی از Google Pay اشاره کرد.

باتری این ساعت می‌تواند تا 24 ساعت با یکبار شارژ کامل کار کند تا شما را در فعالیت‌های طولانی یاری دهد. این ساعت هوشمند از سیستم عامل Android از update 6.0 به بالا و IOS 10 به بالا پشتیبانی می‌کند.

اسکاژن دانمارک مدل SKW5203

ساعت هوشمند اسکاژن دانمارک مدل SKW5203 که از بهترین ساعت های هوشمند 2022 است بسیار پرقدرت است. این ساعت ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری دارد که می‌توان به اندازه گیری ضربان قلب، GPS و پشتیبانی از Google Assistant اشاره کرد. طراحی بند سیلیکونی این ساعت به زیبایی آن جلوه بخشیده است و باعث شده بسیار پرطرفدار باشد.

شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

مچ بند می بند 6، همه انتظارات ما را از نسل جدید می بندها را برآورده کرد. می بندهای شیائومی به قیمت مناسب و ارائه امکانات درخور توجه مشهور هستند و لمس مستقیم تکنولوژی را برای مخاطبان خود میسر کرده‌اند.

افزایش سایز نمایشگر با نرخ 50 درصد، برخورداری از سنسور اکسیژن خون، پشتیبانی از 30 فعالیت ورزشی و پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا موثرترین گام‌های شیائومی در می بند 6 نسبت به نسل قبل محسوب می‌شود. این مدل بهترین مچ بند هوشمند در بازار است.

هوآوی مدل Band 6

اگر به دنبال یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2022 و همچنین بهترین مچ بند هوشمند هستید، بدون شک مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل Band 6 یکی از بهترین‌هاست.

این محصول، یک دستبند هوشمند با انبوه قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند چون دریافت اعلان‌ها، پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، کنترل پخش موسیقی و استفاده به عنوان کنترل شاتر دوربین است و می‌تواند با تمرکز ویژه خود بر روی پایش پارامترهای تناسب اندام و سلامتی، دستگاهی بسیار کاربردی و جذاب باشد.

هوآوی بند 6 قادر به اندازه‌گیری کلیه پارامترهای اصلی در پایش تناسب اندام، شامل شمارش گام‌ها، کالری مصرفی، مدت زمان فعالیت‌های بدنی، ضربان قلب، میزان استرس، اشباع اکسیژن خون و کیفیت خواب است.

این گجت کوچک انبوهی از قابلیت‌های بسیار کاربردی را در خودی جای داده است که امروزه همه ما به آنها نیاز داریم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022

بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

آنر مدل Band 6

صفحه نمایش جدید دستبند سلامتی Honor Band 6 کاملا تغییر کرده است. نمایشگر AMOLED و 1.47 اینچی این مچ بند دارای رزولوشن 368×194 پیکسل کاملا رنگی بوده و لبه‌های 2.5 خمیده دارد.

سایز بزرگ نمایشگر سبب شده خیلی از افراد معتقد باشند که Honor با عرضه این محصول مرز میان ساعت و مچبند هوشمند را کم رنگ کرده است.

بدنه این دستبند هوشمند نسبت به نسل قبلی خود کمی پهن‌تر شده و ضخامت آن نیز بیشتر است. ابعاد صفحه نمایش آنر بند 6 11.45×25.4×43 میلی متر بوده و حدودا 18 گرم وزن دارد.

اندازه گیری سطح اکسیژن خون به وسیله سنسور SpO2 انجام می‌شود. این سنسور می‌تواند میزان تراکم اکسیژن در سطح خون را جریان خون شناسایی و اعلام کند.

علاوه بر قابلیت‌های نظیر اندازه گیری ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و پایش خواب، دارای قابلیت کنترل وضعیت سلامتی زنان نیز می‌باشد. 10 نوع ورزش متفاوت توسط این دستبند سلامتی قابل شناسایی خودکار و اندازه‌گیری است.

آنر مدل Band 5 Global

Honor band 5 Global نام نسل پنجم از مچ بندهای هوشمند Honor است که دارای یک صفحه نمایش 0.95 اینچی OLED با رزولوشن 120 × 240 پیکسل است.

ابعاد این مچ بند هوشمند برابر با 43 × 17.2 × 11.5 میلیمتر است و تنها 22.7 گرم وزن دارد. Honor band 5 از بلوتوث نسخه 5.0 و سیستم عامل اختصاصی خود بهره می‌برد.

این مچ بند هوشمند با تمام دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و iOS نسخه 9.0 و بالاتر سازگار است. با اتصال این مچ بند به گوشی هوشمند یا تبلت خود می‌توانید اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی و تماس‌های دریافتی خود را بر روی آن مشاهده کنید.

شتاب سنج 6 محوره، گام شمار، پایش خواب و مادون قرمز از دیگر سنسورهای این مچ بند هوشمند به شمار می‌رود. این مدل بهترین ساعت های هوشمند 2022 از و بهترین مچ بند هوشمند در بازار است.

در این مطلب راهنمای خرید ساعت هوشمند ، به بررسی بهترین ساعت های هوشمند 2022 پرداختیم. هر کدام از مدل‌هایی که در اینجا معرفی شدند دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی منحصر به فرد هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و استفاده خود مدل مناسب را انتخاب کرده و خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین مادربردهای 2021
  • بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت
  • بهترین تلویزیون های 2021
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2022

.

نظر شما در مورد خرید بهترین ساعت هوشمند چیست؟ لطفا نظرات خود را در کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

 





نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا