ساختمان و مسکن

تاریخچه نام خانه ها

نام خانه های قدیمی

هیچ مدرکی در دست نیست که نئاندرتال ها غارهای خود را نام برده اند ، اما به نظر می رسد مردم همیشه خانه های خود را نامگذاری کرده اند. نام خانه های مربوط به دوره بابل و آشور مستند است و اشراف رومی اغلب نامهای توصیفی را به ویلاهای خود می داد. شهر باستانی آلمان ترییر هنوز به سه خانه مگی ، ساخته شده در 1230 ، و لینکلن خانه یهودیان ، که قدمت آن در حدود سال 1150 باز می رسد ، می بالد.

در انگلیس نام خانه ها تنها راه شناسایی خانه بود. تا زمان تصویب قانون 1765 ، تعداد خانه در بعضی مناطق معرفی نشده بود. تا به امروز مناطقی وجود دارد که فقط خانه ها نامگذاری شده اند. قدیمی ترین نام خانه ها معمولاً توصیفی هستند ، به عنوان مثال سالن تحت پوشش ، دروازه سبز.

نام خانه تا قرن نوزدهم

هنگامی که در قرن دوازدهم اسامی خانه ها محبوب تر شد ، اغلب از نام افراد مرتبط با آنها گرفته می شد. خانه اکستر خانه اسقف اکستر در لندن بود ، در حالی که ارل آوندل در خانه آروندل زندگی می کرد.

این نام ها در درجه اول به خانه های بزرگ و برجسته اشراف داده می شد. اغلب این نام ها یک عبارت مستقل و مستقل بودند: Belmont، Broadband، یا The Rosings and Pemberly of Pride and Prejudice از جین آستین. البته معلوم نبود که عموم مردم خانه خود را بنامند: جویس مایلز در کتاب کوچک و ارزشمند خود در مورد نامگذاری خانه ، نامهای بسیاری از قرن هجدهم از جمله داکپول ، تادل و حتی تومبل تاون دیک یادداشت می کند.

ظهور طبقه تجاری در حال رشد در قرن نوزدهم ساخت خانه های بزرگ شهری را به همراه داشت. من اغلب نامهای دوگانه آورده ام که شامل کلمات “خانه” ، “الج” یا حتی “ویلا” است. بعداً در این قرن ، نامهای درخت اغلب برای تزئین خانه انتخاب می شدند: راش ، زالزالک یا خلیج.

نام خانه در قرن بیستم

با گسترش مالکیت خانه ، به ویژه در اوایل قرن بیستم ، نام خانه های کمتر شناخته شده بیشتر و بیشتر محبوب می شوند. به نظر می رسد که تماس با یک خانه نیمه تمام در حومه رز ویلا ، اما Roseville درست است. در دهه سی قرن بیستم ، نامهای شخصی شروع به یافتن راه خود در علائم خانه کردند ، و به سرعت به سمت ترکیب نام ساکنان رفتند. بنابراین به خانه سامانتا و دنیس سامدن تبدیل می شود ، در حالی که ترنس و نلی در شهر شون زندگی می کردند.

پس از جنگ جهانی دوم ، جامعه به طور فزاینده ای نسبت به بحث درمورد مالی شخصی در اماکن عمومی احتیاط کرد ، و نام خانه ها شروع به ترکیب علائم کم و بیش طعنه ای برای هزینه خانه یا داده های غرور در مورد املاک کرد. Coastote و Itskintus با Dunowin و Myowne به رقابت پرداختند. جویس مایلز از زوجی که به خانه خود اورول می گویند ، می گوید و گفت که آنها به دنبال پرداخت وام مسکن خود در سال 1984 بودند.

به اسم خانه چیست؟

در برخی فرهنگ ها ، نام خانه نقش شگفت انگیزی مرکزی در کار دارد. در ژورنال انستیتوی سلطنتی مردم شناسی ، فرانسیس پین چگونگی استفاده نام خانوادگی از خانه ها در مناطق روستایی لهستان را بطور مکرر به جای اسم مستعار توصیف می کند: “نام خانه به خویشاوندی و هویت اجتماعی اعطا شده اشاره دارد و این نامی است که توسط دیگر اهالی آن شناخته می شود.” همین پدیده در مناطق روستایی کاتالونیا نیز مشاهده شده است.

در انگلیس ، عملکرد نام اصلی بیشتر است. ابتدا ، آنها می توانند به عنوان یک آدرس منزل عمل کنند ، و اطمینان حاصل کنند که نامه ارسال شده به این آدرس به منزل می رسد. اکنون که بیشتر خانه های انگلیس تعداد آنها را دارد ، این شغل بسیار مهمتر از دومین دلیل است که افراد نام خانه ها می گذارند ، یعنی اینکه در مورد خانه خود و خودشان اظهار نظر کنند.

نتیجه

عمل در نامگذاری خانه ها دارای تاریخچه ممتازی است ، اما در خدمت یک کار مدرن است. در بازار املاک و مستغلات به طور فزاینده رقابتی ، یک نام خانوادگی با انتخاب مناسب می تواند مزیت جزئی به یک ملک بدهد. مهمتر از همه ، این می تواند فقط یک ساختمان را به بیان شخصیت مالک تبدیل کند: به طور خلاصه ، به ساخت خانه تبدیل می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا