ساختمان و مسکن

تاریخچه کوئنکا ، اسپانیا

تاریخچه کوئنکا یکی از ثروتمندترین اسپانیا است که اثری از عصر آهن در اثر بقایای دفن مختلف دیده می شود. شهرکهای مهم رومی مانند شهرکهای Saelices و Valeria در Cuenca وجود دارد. این شهر همچنین به عنوان محلی که در آن رومیان Konka تأسیس شده بود ، که بعدها به یک منطقه تحت کنترل Visigothic تبدیل شد ، و پس از آن Moors ، خدمت کرد ، تا اینکه آزادی در دست آلفونسو هشتم در سال 1177 به دست آمد. از آن پس ، Cuenca از حقوق منحصر به فردی به عنوان یک شهر مرزی برخوردار می شد و سرانجام صندلی مدال شوالیه سانتیاگو شد.

امروز ، تاریخ كوكنا ، اسپانیا در بسیاری از جاذبه های جذاب و سایتهای پخش شده در سراسر زمین به تصویر كشیده شده است. کلیسای جامع ، واقع در شهردار پلازا ، به سال 1177 بر می گردد و جاذبه های بسیاری از دوره های مختلف معماری را به نمایش می گذارد. یکی دیگر از کلیساهای قابل توجه به نام Palcacio Episcopal قدمت آن به قرن سیزدهم برمی گردد. در حالی که کلیسای جامع تا حدودی تاریخی است ، شهربازی نسبتاً جدید است (جواهری از قرن هجدهم). برای دیدن نمایی رضایت بخش از مبلمان عتیقه و آثار هنری متنوع ، San Pablo Convent یک هتل 4 ستاره است که توسط ایالت با قدمت شانزدهم اداره می شود.

روستاهای کوئنکا نیز آشکار می شوند که یک تاریخچه جالب را نشان می دهند. آلاركون دهكده ای با دیوارهای مرتفع و دارای قدمت قرون وسطی است. در اینجا یک قلعه و گروهی از کلیساهای باشکوه وجود دارد که دون خوان مانوئل بیشتر آثار او را تألیف کرده است. اعتقاد بر این است که تپه ای که در آن روستا رونق می گیرد از زمان ماقبل تاریخ ساکن بوده است. پس از تسخیر رومیان ، و اعراب آن را به قلعه تبدیل کردند ، آلفونسو هشتم بعداً آن را بازیابی کرد. در بلمونته کلیساهای مختلف ، کاخ ها و صومعه هایی وجود دارند که از سده های پانزدهم تا هفدهم به خوبی نگهداری می شوند. از دیگر نکات جالب توجه کوئنکا می توان به شهر Huerte (با روابط رومی ، گوتیک ، عرب و مسیحی) و شهر Mancha San Clementa (تأسیس شده توسط پادشاهان کاتولیک در قرن دوازدهم) اشاره کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا