ارز دیجیتال

تحلیل بیت کوین امروز : بیت‌کوین و سقوط زیر چهل‌هزار؟

تحلیل بیت کوین امروز : بیت‌کوین و سقوط زیر چهل‌هزار؟ از مجله هیلی بیلی

در این پست به نقل از Thales طالس ما به صورت کامل در مورد تحلیل بیت کوین امروز : بیت‌کوین و سقوط زیر چهل‌هزار؟ خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشین و جهت دیدن ویدیو لطفا ای پی خود را تغییر دهید.

تحلیل بیت‌کوین | بیست و هشتم دی | ۱۸ ژانویه
بیت‌کوین و سقوط زیر چهل‌هزار؟
بیت‌کوین که در مجموع مدت‌هاست اصلاحی و ضعیف ظاهر شده است دیروز هم در راستای همین ضعف مزمن یک شمع قرمزرنگ از خود بر جای گذاشت. تعدد و تکرر این حرکات بیت‌کوین پیوسته این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند که آیا حمایت 40هزار به عنوان یک حمایت کلیدی بیت‌کوین را نگاه خواهد داشت یا خیر؟
پرسش بالا را باید دقیق‌تر طرح کرد: احتمال این که حمایت 40هزار تا یک زمان مشخص نشکند چه اندازه است؟
برای پاسخ دادن به چنین پرسشی هیچ روش تحلیلی بهتر از تحلیل بازار آپشن نیست. ما امروز بر اساس داده‌های بازار آپشن خواهیم کوشید این احتمال را برای روز 28 ژانویه (حدود 10 روز دیگر) بررسی کرده و تخمین بزنیم.
اگر مایل هستید بدانید بازار مشتقات و بخصوص بازار آپشن چیست و چگونه می‌توان با استفاده از آن هم معاملات مطلوب‌تری صورت داد و هم ابزار تحلیلی مضاعفی در اختیار داشت عضو کانال طالس شوید، چراکه به زودی یک دورۀ آموزش مبانی آپشن را در این کانال بصورت رایگان ارائه خواهیم داد.

👇حتما کانال طالس رو برای دریافت به روز ترین تحلیل ها سابسکرایب کنید👇

با عضو شدن در گروه تلگرامی طالس هر روز حدود دو ساعت زودتر خلاصه‌ای از تحلیل همان روز را دریافت🟡
می‌کنید

اینستاگرام🟡

توئیتر🟡

آدرس وبسایت🟡
www.thales-mfi.ir

🔴دقت داشته باشید که تمامی محتواهای این کانال صرفا جنبه ی آموزشی داشته و سیگنالی برای خرید و فروش نیست.مسئولیت تمام سرمایه گذاری ها با خود شماست🔴

ما در مجموعۀ ابزارهای نوین مالی طالس تلاش می‌کنیم محتوا و محصولاتی باکیفیت برتر و کاملاً حرفه‌ای در زمینۀ بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری، تبادلات پولی، بورس، رمزارزها (مانند بیتکوین و اتریوم)، و بازار مشتقات فیوچرز (آتی) و آپشن (اختیار معامله) ارائه دهیم، و مهم‌تر از همه ابزارهایی برای مدیریت و پوشش ریسک ابداع کنیم تا ایرانیان داخل و همچنین خارج از کشور بتوانند، از سویی، از پتانسیل‌های عظیم بازار کشور عزیزمان برای کسب سود بیشتر استفاده کنند، و از سوی دیگر، جذب و حفظ سرمایه‌های ایشان و جلوگیری از خروج این سرمایه‌ها از کشور باعث رونق اقتصادی، کارآفرینی، و مهم‌تر از همه بهبود وضعیت معیشت مردم کشور عزیزمان گردد. معتقد هستیم که بر خلاف تصور رایج، فقط دلایل سیاسی باعث عدم استقبال به سرمایه‌گذاری در ایران نمی‌شود، بلکه علل فنّی و کمبود آموزش صحیح نیز در این مسئله بشدت دخیل هستند. هدف ما این است که دانش لازم و ابزارهای فنّی مورد نیاز را برای همۀ طیف‌های سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

ابزاری که من برای تحلیل بازار مشتقات از آن استفاده می‌کنم سایت Genesis Volatility است که اگر مایل باشید نسخۀ پولی آن با امکانات حرفه‌ای را داشته باشیدمی‌تواند از کد 10% تخفیف سایت طالس استفاده کنید:

HAMED2021

اگر مایل به انجام معاملات آپشن روی بیتکوین در سایت دریبیت هستید می‌توانید با استفاده از کد زیر از 10% تخفیف استفاده کنید

برای دوستانی که در کانادا حضور دارند: اگر مایل به خرید و فروش بیتکوین و سایر رمزارزها در صرافی NDAX هستید میتوانید با استفاده از کد زیر از 10% تخفیف در کارمزدها و 10 دلار جایزه بهره مند شوید.

#آموزش_ارزهای_دیجیتال#ارز_دیجیتال#رمز_ارزها#کانال_طالس#تحلیل_ارز_دیجیتال##تحلیل_بیتکوین#تحلیل_تکنیکال#تحلیل_ارز#سرمایه__گذاری#Cryptocurrency#crypto#stock_market#technical#analysis#thales_crypto_channel#coin#bitcoin#حامد_صفاریان

https://www.youtube.com/watch?v=pOdI9TMVgyE

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا