صنعت و تجارت

تسهیلات ۱۹۰۰میلیارد تومانی برای ۲۶هزار متقاضی حوزه فرهنگ، هنر و رسانه


به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا ، لادن حیدری در مصاحبه با خبرنگاران فرهنگی ایرنا توضیح داد که مرحله دوم 1.9 به فعالان بخشهای فرهنگی ، هنری و رسانه ای کارگروه پیامدهای اقتصادی کرونا پرداخت می شود. جزئیات دستورالعمل های تاسیسات تریلیون تاج. کرونا به شدت به فرهنگ ، هنر و صنایع فرهنگی آسیب رساند. بنابراین ، چالش اصلی فعلی طراحی حمایت عمومی موثر برای كاهش تأثیرات منفی كوتاه مدت بحران و شناسایی میان فرصت های جدید برای بازیگران مختلف دولتی ، خصوصی و دولتی فعال در تولید فرهنگی و خلاقانه در میان مدت است.
وی ادامه داد: در این راستا با پایان یافتن مرحله اول اعطای تسهیلات با بازدهی 12 درصدی ، در این مدت به 25000 متقاضی 430 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و در مرحله دوم مشاوره های لازم آغاز شد از شرکت پشتیبانی کنید. ”
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: با پایان فعالیت های فرهنگی و هنری و تداوم محدودیت ها ، شرکت ها همچنان متحمل آسیب می شوند. وی گفت: “با توجه به ویژگی های بنگاه های اقتصادی و اقتصادی در زمینه های فرهنگی و هنری ، تلاش شده است تا تسهیلات پشتیبانی برای مرحله دوم ارتقا یابد. و باید شتاب بیشتری وجود داشته باشد ، زیرا فقط از طریق صدور مجوزهای صادر شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مشاغل غیررسمی فرهنگی و هنری (مانند مشاغل رسمی) می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

طبق برآوردهای انجام شده در این مرحله ، به بیش از 26128 متقاضی (از جمله صاحبان مشاغل ، هنرمندان و فعالان فرهنگی ، هنری و رسانه ای) امکانات موثر ارائه می شود.

به گزارش ایرنا ، دفتر اقتصاد فرهنگی و هنری ، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این با صدور بیانیه ای از متخصصان فرهنگ ، هنر و رسانه خواستار ارائه اطلاعات برای جلب کمک دولت برای جبران خسارت شدند. تاج
بنابراین ، از آنجا که وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای بهره مندی از برنامه بسته دولت نیاز به ارائه اطلاعات به متخصصان فرهنگی ، هنری و رسانه ای متأثر از بحران کرونا دارد ، وزارت با وزارت دولت هماهنگ می شود و توسط دولت پشتیبانی می شود تحت هماهنگ است. وجود داشته است.
به دنبال فراخوان عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، كارمندان و صاحبان شركتهای فرهنگی ، هنری و رسانه ای بیش از 90،000 درخواست برای حمایت از دولت برای جبران تاج را ثبت كردند.
از شیوع کرونا در کشور تا متعاقب آن تعطیلی مشاغل در زمینه های فرهنگی ، هنری و رسانه ای ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی کرد از قابلیت های مختلفی در این مسسه یا منابع دیگر به غیر از امکانات تاج استفاده کند تا از آن برای فرهنگ های مختلف استفاده کند ، زمینه های هنری و فرهنگی. با استفاده از رسانه ها از جمله ناشران ، ما سخت کار خواهیم کرد. به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بدون تردید وزارت امور خارجه از هیچ کوششی برای کمک و حمایت از اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه به ویژه در دوره ویژه کرونا دریغ نخواهد کرد و همچنان در کنار این افراد خواهد بود. او بصیر و کوشا خواهد ماند.


لینک منبع

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا