طراحی و سئو وب سایت

تسویه بدهی ، تسویه بدهی ، مذاکره بدهی – سایت را مرور کنید مواظب باشید!

آیا اخیراً به صورت آنلاین در جستجوی اطلاعاتی در مورد تسویه بدهی ، تسویه بدهی یا ادغام بدهی بوده اید؟ اگر بدون شک با تعداد زیادی از سایت های بازبینی روبرو شده اید و ممکن است فکر کرده باشید “واو ، برخی به شما کمک می کنند تا همه ادعاهای متناقض موجود در شبکه را مرتب کنید”.

خوب ، من از حباب زدن شما متنفرم ، اما شما باید با احتیاط به این سایت ها نزدیک شوید.

چرا این حرف را می زنم؟ خوب ، جدا از حرفه من به عنوان یک بانکدار و مشاور بین المللی ، من چندین سال در بازاریابی اینترنتی فعال بوده ام. در این دوره ، من متوجه تعدادی از استراتژی های استفاده شده توسط بازاریابان اینترنتی ، برخی از آنها سوال برانگیز ، برای استفاده از اصطلاح مودبانه شدم.

یکی از استراتژیهایی که بیشتر از همه استفاده می کنم سایت مرور است و پشت صحنه را مرور می کنم.

از نقطه نظر بازاریابی ، مفهوم بعدی است.

1. شما وابسته یک وب سایت یا برنامه خاص می شوید و برای ارسال مشتری های احتمالی به آن سایت ، پول دریافت می کنید. بسته به نوع ترتیب ، در هنگام اعزام مشتری احتمالی یا پرداخت هزینه ای به شما پرداخت می شود.

2. شما یک سایت مرور برای دلجویی از مردم ایجاد کرده و سپس آنها را به سایت مورد نظر می فرستید.

مطالعات بازاریابی نشان می دهد که این سایت های بررسی یکی از موفق ترین روش های بازاریابی محصولات وابسته است و همچنین نشان داده شده است که یک رویکرد خاص سایت وجود دارد که بهترین عملکرد را دارد.

به طور خلاصه ، آن را به یک سبک که در آن صاحب سایت است.

1. او سایت / محصول را مرور می کند تا دیگران بتوانند از تجربه او بهره مند شوند

2. او در ابتدا به هر دلیلی کمی تردید داشت.

3. سرانجام متقاعد شد (البته پس از یک بررسی کامل) که سایت / نرم افزار عالی بود

4. با توصیه محصول خاتمه می یابد و ممکن است لیستی از مزایا و معایب را ارائه دهد.

ایجاد اعتبار و ارتباط با بازدید کننده برای یک بازاریاب مهم است و یکی از بهترین راهکارها برای دستیابی به این هدف و به نظر می رسد که یک بررسی بی طرفانه را پیدا می کند ، یافتن و ذکر برخی از موارد منفی است (زیرا هیچ چیز کامل نیست). اما ترفند برای ترساندن بازدید کننده نیست ، بنابراین نویسنده باید نکاتی منفی را پیدا کند (یا فقط در مورد آنها صحبت کند) آنقدر ساده که بازدید کننده از نوعی واکنش “بی اهمیت” برخوردار باشد و از توصیه قانع شود.

برخی به علم بازمی گردند و این سایتها را در تعداد زیادی از موضوعات و بدون هیچ تحقیق واقعی ایجاد می کنند ، در حالی که دیگران در “5 سایت برتر یا 10 برتر” تخصص دارند.

اینها سایتهایی هستند که تعدادی از محصولات رقیب را مرور می کنند و آنها را در مقیاس ظاهر قانع کننده رتبه بندی می کنند. آنچه ممکن است بازدید کننده نداند این است که مالک سایت وابسته به تمام محصولات بررسی شده است و صرف نظر از انتخاب یکی از آنها کمیسیون ایجاد می کند

دوره هایی در مورد چگونگی انجام این کار وجود دارد و برخی از بازاریابان چنان در این سیستم مهارت دارند که رویکرد خط مونتاژ دارند.

موضوع به جایی رسید که FTC وارد عمل شد و رهنمودهایی را در مورد الزامات افشای اطلاعات صادر کرد ، اما این موارد جایگزین دوز خوبی از شک نیست.

آیا این بدان معنی است که هیچ سایت بررسی خوب و معتبری وجود ندارد؟ نه ، برخی از آنها وجود دارد ، اما تشخیص آنها بسیار دشوار شده است.

بنابراین یک صاحب ارزش خالص برای انجام چه کاری باید انجام دهد؟ چگونه می توان از گرفتار شدن در سایت هایی مانند این موارد به دلیل اهمیت تسویه بدهی جلوگیری کرد؟

سؤال خوبی بود!

اطلاعات بیشتر در این مورد در پست بعدی است.

یه روز عالی بساز!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا