ساختمان و مسکن

تعطیلات ساحلی در آلبانی

آلبانی دارای ساحل طولانی در دریای آدریاتیک و یونی است. بسیاری از آنها با بسیاری از سواحل شنی ، دست نخورده از توریسم بزرگ بسیار زیبا هستند. هنوز مکان یابی استراحتگاه های ساحلی در آلبانی و کسب اطلاعات کافی در مورد آنها برای برنامه ریزی تعطیلات کار ساده ای نیست. نکات سفر برای تعطیلات ساحلی در آلبانی با هدف کمک به شناسایی و توصیف سه استراحتگاه ساحلی در این کشور است.

بندر کوچک Himara در پای کوه Cravenia در جنوب آلبانی ، در حدود هشتاد مایل شمال مرز یونان و تقریباً خارج از جزیره یونان کورفو واقع شده است. علاوه بر نزدیکی جغرافیایی خود با یونان ، مردم محلی عمدتا به زبان یونانی صحبت می کنند و جو عمومی منطقه بینش آنچه را که کرفو باید در روزهای قبل از ورود گردشگری انبوه داشته است فراهم می کند.

بسیاری از وب سایت های مسافرتی آنلاین را مشاهده می کنید که محل اقامت در Himara را ذکر می کنند. اگر نسبت به ایجاد ترتیبات خود در چنین کشوری توسعه نیافته احساس ناامنی می کنید ، تعطیلات در این رفت و آمد مکرر را می توان از طریق Sunvil ، یک شرکت گردشگری ABTA رزرو کرد.

بسیاری از سواحل زیبا و شگفت انگیز را می توان در منطقه درمی و Drymades یافت. حتی یک باشگاه بزرگ در فضای باز به نام هاوانا بار در ساحل اصلی من وجود دارد. اما غیر از این ، ساحل امتیازات کمی برای گردشگری به همراه داشت. دریا در اینجا کاملاً واضح است و قطعاً باید در میان پاک ترین سیاره زمین قرار داشته باشد.

بین درمی و ساحل بزرگ بعدی درمریتس ، چندین خلیج ساحل سنگریزه بین طغیان های سنگی زیبا وجود دارد. همه آنها کاملاً متروک بوده و بیشتر برای شنا یا غرق شدن در هوا مناسب هستند.

ساحل Drymades عظیم است ، اما حتی در اوج تابستان ، افراد بسیار کمی برای پیدا کردن وجود دارند. این هتل دارای یک نوار مینی ساحل آرامش بخش است که در پشت آن یک محوطه اردوگاه و خانه های ییلاقی ساحلی واقع شده است. همچنین یک مجموعه روستای تعطیلات وجود دارد که اقامتگاه خوبی در ویلاها ، کلبه ها و اتاق های هتل ارائه می دهد. این مجموعه به طرز دلپذیری توسعه یافته است و به هیچ وجه این منطقه زیبا را خراب نمی کند.

اگر به دنبال استانداردی از اقامتگاه با قیمت بسیار مناسب هستید ، در مجتمع ساحل Drymades اقامت خود را در نظر بگیرید.

Mali Robit استراحتی است که در ساحل آدریاتیک در ساحل جلیم واقع شده است. در فاصله 30 مایل با تیرانا ، پایتخت آلبانی و شش مایل با بندر دورس واقع شده است. ساحل در اینجا شنی است و دوش ایمنی را فراهم می کند. این استراحتگاه با مناظر دیدنی و دیدنی کوهستانی اما دارای امتیاز بیشتری نسبت به بیشتر گردشگران است ، زیرا ساحل آن یکی از انواع بلند و مستقیم تختخواب و چترهای آفتاب است که در سراسر دریای مدیترانه پیدا می کنید. ارائه دهنده اصلی اقامت هتل Mali Robit Resort Resort است. این امکانات مدرن ، چهل و پنج آپارتمان و پنج ویلا را در اختیار شما قرار می دهد. هتل های مدرن دیگری در ساحل Guelm و اقامتگاه های بسیاری دیگر وجود دارد.

اگرچه مکانهای غافلگیر نشده زیادی برای بازدید در مناطق اطراف وجود دارد ، این اقامتگاه را فقط در صورتی انتخاب کنید که ترجیح می دهید از اقامت در “آلبانی واقعی” ، استانداردهای بالای اسکان و امکانات گردشگری را ترجیح دهید.

آلبانی هنوز یکی از فقیرترین کشورها در اروپا است و ممکن است مدتی طول بکشد تا پتانسیل گردشگری خود را تا حدی که به یک جاذبه گردشگری عظیم تبدیل شود ، توسعه دهد. با این حال ، توسعه استراحتگاههای ساحلی در یک کشور ناامید برای درآمد ، می تواند بطور تصادفی بیش از حد و بدون تصویب رسمی یا برنامه ریزی های فکری اتفاق بیفتد. به مدت یک سال ، روستای زیبا در روز بعد به یک ظروف ساخته شده از پوسته نیمه ساخته شده تبدیل می شود. متأسفانه ، نمونه های زیادی از این اتفاق وجود دارد. شما قطعاً قادر به یافتن هیچ “مقام رسمی” نخواهید بود. سواحل طبیعت در آلبانی اما آرامش ، زیبایی و تنهایی مناطق ساحلی آلبانی آن را به مکانی جذاب برای مسافران پرماجرا و نه پرماجرا تبدیل می کند. شما باید به زودی به آنجا بروید زیرا توریسم انبوه مدت ها قبل مجبور است این سواحل منزوی زیبا را پیدا کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا