دنیای وب

تفاوت بین حقوق فروش مجدد و حقوق خصوصی برچسب

هنگامی که شما برای اولین بار در بازاریابی اینترنتی شروع می کنید ، حقوق کالاهای متفاوتی که برای خرید و فروش در اختیار شما قرار می گیرد می تواند بسیار گیج کننده باشد ، بنابراین این مقاله تفاوت بین حقوق اصلی را توضیح می دهد: حقوق برچسب خصوصی و حقوق فروش مجدد.

حقوق فروش مجدد

بسیاری از محصولات نرم افزاری و کتابهای الکترونیکی در زمینه بازاریابی اینترنتی فروخته می شوند که حقوق فروش مجدد نیز در آن گنجانده شده است. با بسته های حقوق فروش مجدد منظم (که به عنوان حقوق فروش مجدد نیز شناخته می شود) ، پس از خرید کالا ، شما حق دارید آن را به مشتریان خود بفروشید و 100٪ سود را حفظ کنید. با این وجود ، این کار فقط مطابق با شرایط و ضوابط پیوست شده به پروانه برای هر محصول انجام می شود و معمولاً محدودیت های همراهی وجود دارد ، از جمله عدم امکان تغییر هر یک از مطالب آن به هر طریقی ، عدم امکان قرار دادن نام شما در برابر آن به عنوان نویسنده یا صاحب حق چاپ. ، و ممکن است از شما خواسته شود که آن را با قیمت مشخص بفروشید. محصولات Master Resale Right (MRR) جاسازی شده به شما امکان فروش مجدد محصول را می دهد و همچنین می توانید به مشتریان خود حق فروش آن را بدهید. همانطور که از نام آن پیداست ، شما استاد حقوق می شوید ، بنابراین آنچه با حقوق محصول انجام می دهید به عهده شماست. این امر به ویژه در صورتی که حق فروش عمده “کامل” را خریداری کنید صادق است. در این حالت ، شما می توانید حقوق عادی را دوباره به فروش برسانید یا به مشتریان اجازه دهید حقوق فروش مجدد عمده را نیز خریداری کنید. همانطور که انتظار دارید محصولات MRR به دلیل افزایش سود به طور کلی هزینه بیشتری دارند.

حقوق نامگذاری خصوصی

محصولات PLR به شما امکان می دهد بدون نیاز به ایجاد محصولی از ابتدا ، محصول مورد نظر خود را بدست آورید. مجوزهای مرتبط با محصولات PLR معمولاً راحت تر از مجوزهای دارای حق فروش عمده یا فروش مجدد هستند و گزینه های بسیاری در دسترس شما است. مگر اینکه مجوز در غیر این صورت بیان کند ، معمولاً می توانید مطالب را آنگونه که می خواهید به چیزی جدید تبدیل شود ، تغییر داده و تغییر دهید و نام یا نام شرکت خود را به عنوان نویسنده اضافه کنید. محصولات PLR معمولی گزارش ها و کتاب های الکترونیکی هستند که می توانید به آن اضافه کنید ، یا محصول را به بخش های کوچکتر تقسیم کرده و از آن به عنوان یک سری از پست های وبلاگ استفاده کنید ، یا به عنوان مثال پیام های پاسخ نامه اسپم. برخی از محصولات وجود دارد که به عنوان بخشی از معامله ، حقوق فروش مجدد و حقوق خصوصی را با برچسب ارائه می دهند. این به شما امکان می دهد تا محصول PLR را تغییر دهید تا چیز جدیدی با نام خود که به آن پیوست شده است ایجاد کنید ، سپس با فروش حقوق فروش مجدد برای دیگران درآمد کسب کنید. با دانستن این حقوق ، می توانید ببینید که چقدر توانسته اند حرفه شما و تلاشهای بازاریابی آنلاین را پیش ببرند. هر دو محصول PLR و MRR شما را قادر می سازد منجر به ایجاد اطلاعاتی با كیفیت بالا برای مشتریان خود شوید و درآمد باقیمانده را بدست آورید. همه محصولات به طور یکسان ایجاد نمی شوند ، بنابراین بررسی شرایط و ضوابط برای هر مجوز فردی که خریداری می کنید مهم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا