دنیای وب

دانش عمومی در بین بازاریابان اینترنتی ، قسمت سوم

برخی از موضوعات به قدری در بین بازاریاب های اینترنتی دانش رایج است که تمایل دارند آنچه را که بازاریابان جدید نمی دانند فراموش کنند. هنگامی که شما یک بازاریاب آنلاین جدید هستید و با ایده “کسب درآمد از وب” وارد بازار می شوید ، باید چند اصل را بدانید. در اینجا 3 موضوع دیگر در این مجموعه 3 بخشی وجود دارد که باید به دنبال موفقیت آنلاین خود باشید.

1. رانندگی در ترافیک.

یادگیری نحوه هدایت بازدید به هر چیزی که می فروشید ، خواه محصول شما باشد ، هم محصول وابسته یا تبلیغات AdSense ، مهمترین چیزی است که باید یاد بگیرید. اگر برای موفقیت در کسب درآمد از اینترنت 4 سال در دانشگاه هستید ، مبحث بازاریابی 3 از 4 سال به طول می انجامد. این مهم است.

 

اگر کسی از وجود آنها اطلاع نداشته باشد و کسی آن را خریداری نکند ، صرف تمام وقت خود برای ایجاد یک محصول و وب سایت عالی چیست؟ این مانند این است که مهمانی شب سال نو را در یک سالن مجلل مجلل با همه زنگ ها و سوت ها برگزار کنید و از مهمانان خود دعوت نکنید.

 

وقت بگذارید و به بسیاری از روشهای جذب بازدید به وب سایت و محصولات (محصولات) خود نگاه کنید. برخی رایگان هستند و برخی می توانند بسیار گران قیمت باشند. افرادی که شما را دوست دارند را شناسایی کرده و در حالی که کمترین زمان را صرف می کنید بیشترین سود را از سود خود می برند.

 

در اینجا چند روش برای افزایش بازدید وجود دارد:

 

استفاده از پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

خرید فضای تبلیغاتی در خبرنامه

یک برنامه وابسته داشته باشید و اجازه دهید ترافیک را برای شما هدایت کند

اظهار نظر در مورد وبلاگ ها

در مورد انجمن ها با لینک خود در sig خود نظر دهید

مقاله بازاریابی

در هدایا شرکت کنید

تبلیغات متقابل

از طریق تبلیغات

اگر بازاریابی آنلاین این موضوع را دارد ، به عنوان یک پیشنهاد ویژه جنگجو (WSO) در فروم Warrior بفروشید

بیانیه های مطبوعاتی

 

2. مربی داشته باشید.

هنگامی که شما یک بازاریاب آنلاین جدید هستید ، می توانید تلاش کنید تا بفهمید چه کاری باید انجام دهید و چگونه این کار را انجام دهید. یکی از راههای تسطیح منحنی یادگیری ، راهنمایی است. این به سادگی می تواند یک بازاریاب اینترنتی باشد که شما به او احترام می گذارید و اقدامات او را دنبال می کنید. ببینید چه کاری انجام می دهند ، در ایمیل های خود چه می گویند ، چگونه وب سایت آنها راه اندازی می شود ، چه مدل تجاری را دنبال می کنند و غیره

 

گزینه دیگر برای مشاور این است که با بازاریاب آنلاین مورد علاقه خود تماس بگیرید و از او س someالاتی بپرسید. فردی را انتخاب کنید که صمیمی باشد و خیلی موفق نباشد و وقت نداشته باشد با شما صحبت کند. آنها ممکن است یک برنامه آموزشی داشته باشند که بتوانید روی آن سرمایه گذاری کنید. بسیاری از بازاریابان جدید این مسیر را طی می کنند و موفقیت را خیلی سریعتر می یابند.

 

3. برون سپاری.

انجام کارها هنگام شروع کار خیلی دشوار نیست. اما اگر نمی دانید چگونه کاری را انجام دهید ، چه می کنید؟ آیا باید ساعتهای بی شماری را صرف تلاش برای کشف آن کنید؟ یا اینکه 25 دلار خرج کنید تا کسی در 10 دقیقه آن را برای شما آماده کند؟ به خاطر داشته باشید که ممکن است از آن ساعت ها به روش ارزشمندتری استفاده کنید.

 

با ورود به بازاریابی اینترنتی متوجه خواهید شد که نمی توانید همه کارها را به تنهایی انجام دهید. مطمئناً زمان آن فرا رسیده است که کار برون سپاری را شروع کنید ، خصوصاً کارهای سنگین ترین کارهایی که مخصوصاً از انجام آنها متنفر هستید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا