خانواده

دانلود فیلم سینمایی سگ بند با لینک مستقیم

عوامل سازنده فیلم سگ بند، فیلم را با این جمله معرفی کرده اند:

هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخور؛ لشکر هیتلر با اون عظمتش، اسمش نازی بود.

ژانر فیلم سگ بند : کمدی

محصول کشور: ایران

سال انتشار: 1400

کارگردان: مهران احمدی

داستان فیلم سگ بند

پیش از دانلود فیلم سگ بند 720pخوب است خلاصه ای از ان را بدانید؛ سگ بند، فیلم جدید مهران احمدی که یک کمدی شاد و مفرح است، بیشر صحنه هایش در خارج از کشور فیلم برداری شده است. از شاخص ترین بازیگران کمدی فیلم سگ بند میتوان به افرادی مثل مرحوم سیروس گرجستانی ، امیر جعفری، بهرام افشاری، ، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار و غیره اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم سگ بند :

فیلم سگ بند داستان مردی به نام داوود عیاران را روایت می کند که قبلا کشتی‌گیر بوده و حالا تصمیم دارد برای پولدار شدن یک گروه تشکیل دهد. او همراه با دوستش ابراهیم نقشه ای برای کسب ثروت می کشند تا به اهدافشان برسند. در این میان برادر داوود (بهرام افشاری) به همراه نامزدش سیما (بهاره کیان افشار) پیشنهاد می‌دهند که همگی به خارج بروند. اما زمانی که وارد ارمنستان می‌شوند، حوادثی رخ می‌دهد که آن‌ها را وارد ماجرایی جدید کرده و اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند که….

بازیگران فیلم سگ بند:

امیر جعفری، سیروس گرجستانی، مهران احمدی، بهرام افشاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، ناهید مسلمی، سعید امیرسلیمانی، میرطاهر مظلومی، ویدا جوان، سیامک صفری، عزت‌الله مهرآوران، امین فصیح، علی تقی پور، رضا ذاکریان و…

درباره فیلم سگ بند:

درباره دانلود فیلم سگ بند720p که فیلمی کمدی، اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی مهران احمدی است میتون به این موارد اشاره کرد که در سال 1398 ساخته شد و اکرانش در سال 1400 بوده؛ فیلمنامه فیلم سگ بند را حمید اکبری خامنه به رشته تحریر درآورده و تهیه‌کنندگی آن را نیز محمدحسین قاسمی بر عهده داشته‌‌ است؛ سگ بند دومین ساخته مهران احمدی بعد از فیلم مصادره است که در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد؛ جالب است بدانید نام سگ‌بند، برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است؛ فیلم سگ بند در فضایی متفاوت و کمدی با رویکردهای اجتماعی روایت می‌شود و درباره دوستانی است که از هم جدا شده‌اند و هر کدام سبک خاصی از زندگی را می‌پسندد؛ اما دست روزگار دوباره آن‌ها را دورهم جمع می‌کند تا گروه سگ‌بند را زنده کنند؛ فیلم سینمایی سگ بند در تهران فیلمبرداری شده و بخش پایانی آن نیز در کشور ارمنستان بوده است که به مدت شش ماه به طول انجامید؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره فیلم فجر موفق شد نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود؛


لحظه شمار انتشار

روز

ساعت

دقیقه

ثانیه

داستان فیلم

بخش‌هایی از فیلم جدید احمدی که یک کمدی مفرح است، در خارج از ایران فیلمبرداری شده است. در این فیلم کمدی بازیگرانی همچون امیر جعفری، بهرام افشاری، مرحوم سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور وغیره ایفای نقش کرده‌اند. خلاصه داستان: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

درباره فیلم

فیلم سینمایی «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی پس از اتمام فیلم «مصادره» مراحل پیش تولید را آغاز کرد. مهران احمدی که با فیلم مصادر ثابت کرد قواعد ساخت یک کمدی پرفروش را بلد است، نوروز 1401 با «سگ بند» به سینما می آید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا